Νέο Jeep Renegade με κινητήρες 1.4 turbo βενζίνης 1.6 diesel

Ύστερα από ένα διήμερο διαρροής φωτογραφιών και στοιχείων στο διαδίκτυο για το νέο μικρό Jeep Renegade, τελικά το ιταλο-αμερικάνικο «τζιπάκι» παρουσιάζεται επίσημα. Το τετραγωνισμένης αισθητικής αμάξωμα του Jeep Renegade με την παραδοσιακή μάσκα και τα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά σώματα έχει μήκος 4.232 χιλιοστά, πλάτος 1.804 χιλιοστά, ύψος 1.689 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.570 χιλιοστά και τρεις διαφορετικές αποστάσεις του αμαξώματος από το έδαφος: 170 χλστ. το 4×2, 200 χλστ. το 4×4 και 220 χλστ. το Trailhawk 4×4. Αντίστοιχα οι γωνίες προσέγγισης είναι 17,9, 21,0 και 30,5 μοίρες, οι ράμπας είναι 21,2, 24,0 και 25,7 μοίρες και οι γωνίες διαφυγής είναι 29,7, 32,1 και 34,3 μοίρες αντίστοιχα.

Πολύ ενδιαφέρουσα φαίνεται και η σχεδίαση του θαλάμου των επιβατών με τον ευχάριστο παράλληλα διάκοσμο, την προσεγμένη ποιότητα όπως αναφέρει η Jeep και τους άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (350 λίτρα). Μεταξύ των highlights του νέου Jeep Renegade είναι και η οροφή My Sky, η οποία αποτελείται από δύο αφαιρούμενα τμήματα, τα οποία μπορούν να αποθηκευτούν στον χώρο αποσκευών.

Το Jeep Renegade θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη με του κινητήρες 1.4 MultiAir2 140 HP (4×2), 1.4 MultiAir2 170 HP (4×4), 1.6 E.torQ 110 HP (4×2), 1.6 MultiJet II 120 HP (4×2) και 2.0 MultiJet II 140 και 170 HP (4×4). Μάλιστα για πρώτη φορά με τους κινητήρες 1.4 MultiAir2 170 HP και 2.0 MultiJet II 140 και 170 HP συνδυάζεται και το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων.

Το βασισμένο στο δάπεδο του Fiat 500L και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Melfi της Ιταλίας, νέο Jeep Renegade διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διάταξη Chapman πίσω με ειδικά αμορτισέρ FSD (Frequency Selective Damping) της Koni,  που ρυθμίζουν αυτόματα την σκληρότητά τους ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης.

Στις εκδόσεις με τετρακίνηση υπάρχουν δύο συστήματα, το Jeep Active Drive όπου η ροπή στέλνεται έως και 100% στον άξονα που το απαιτούν οι συνθήκες πρόσφυσης και το Active Drive Low, το οποίο είναι στάνταρ στην πιο σκληροτράχηλη έκδοση Trailhawk και περιλαμβάνει κοντή την πρώτη σχέση μετάδοσης. Επιπλέον, και στις δύο επιλογές 4κίνησης υπάρχει η δυνατότητα επιλογής των ρυθμίσεων (μέσω περιστροφικού χειριστηρίου στην κονσόλα) Auto, Snow, Sport, Sand/Mud και Rock για το Trailhawk, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες κίνησης εντός και εκτός δρόμου.  

Get it on Google Play Download on the App Store