Το Land Rover Defender… μπαίνει στην πρίζα

Το σκληροτράχηλο, αυθεντικό και «αειθαλές» Land Rover Defender αποκτά και οικολογικό χαρακτήρα στη νέα ηλεκτρική έκδοση που θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Μάλιστα δεν θα είναι μόνο ένα μοντέλο αλλά επτά, τα οποία προορίζονται για τις πολύ σκληρές εκτός δρόμου δοκιμασίες «specialist real world trials» στα τέλη του έτους.

Στο εμπρός καπό του Land Rover Defender αντί για ντίζελ κινητήρας υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 70kW (95 ίππων) και 330 Nm ροπής, που αντλεί την ισχύ του από μία 300 volt μπαταρία χωρητικότητας 27kWh. Η αυτονομία που εξασφαλίζει φτάνει τα 80 χιλιόμετρα, ενώ σύμφωνα με τη βρετανική φίρμα φτάνει για έως 8 ώρες στην εκτός δρόμου κίνηση. Για την φόρτισή της χρειάζονται 4 ώρες με ταχυφορτιστή και 10 ώρες για φορτιστή οικιακής σύνδεσης.

Το συνολικό βάρος του ηλεκτρικού Land Rover Defender ξεκινά από τα 2.162 κιλά (ανάλογα τον τύπο του αμαξώματος), από τα οποία τα 410 κιλά προέρχονται από την μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό. Φυσικά το Defender διατηρεί το σύστημα 4κίνησης, όμως λόγω της στιγμιαίας σταθερής ροπής η μετάδοση περιλαμβάνει μία ταχύτητα. Μάλιστα η Land Rover αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια των εκτός δρόμου δοκιμασιών, το Defender EV κατάφερε να τραβήξει ένα συρμό 12 τόνων σε δρόμο με κλίση 13 μοιρών, μέσα σε υδάτινο κώλυμα βάθους 80 εκατοστών.

Get it on Google Play Download on the App Store