Τσάμπα Toyota Avensis του 2006 με 11.883 χλμ.!

Πριν από μερικά χρόνια και πριν την άνοδο της «αυτοκρατορίας» των SUV, τα μεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα είχαν ένα πιστό κοινό και ήταν η πρώτη επιλογή για όσους ήθελαν μια «κούρσα» για περισσότερους χώρους, ανέσεις αλλά και γόητρο. Σήμερα αυτή η κατηγορία είναι αδιάφορη ως προς το καταναλωτικό κοινό, μιας και στην Ελλάδα κατέχει το 1,8% του μεριδίου της αγοράς, όταν πριν μια δεκαετία βρισκόταν κοντά στο 7%.

Επί σειρά ετών στην Ελλάδα, ένα από τα δημοφιλέστερα μεσαία αυτοκίνητα ήταν το Avensis, το οποίο «έσβησε» για πάντα το 2018, όταν σταμάτησε η παραγωγή του. Ωστόσο στα μεταχειρισμένα υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα από όλες τις γενιές του. Όμως τα περισσότερα είναι φορτωμένα με πολλά χιλιόμετρα και πωλούνται σε τσιμπημένες τιμές.

Εξαίρεση αποτελεί το συγκεκριμένο δεύτερης γενιάς Avensis 1.8 Liftback του 2006, με τα μόλις 11.883 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του! Για την άριστη κατάσταση που βρίσκεται και με δεδομένο ότι είναι ακόμα άστρωτο, η τιμή των 6.900 ευρώ που πωλείται από έμπορο στη Γερμανία (δείτε εδώ την αγγελία), είναι πολύ χαμηλή. Η μόνες φθορές που φαίνονται είναι δύο χτυπήματα στον πίσω προφυλακτήρα, ενώ στο εσωτερικό οι επενδύσεις και τα χειριστήρια μοιάζουν λες και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.

Το ιαπωνικό μεσαίο λίφτμπακ των 4,65 μ. μήκους τροφοδοτείται με τον 1.800άρη κινητήρα, ισχύος 129 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 170 Nm στις 4.200 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 171 γρ./χλμ.

Το αξιόπιστο οικογενειακό Toyota προσφέρει πολύ άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (520 λτ.), ενώ παράλληλα το εσωτερικό του εμφανίζει στιβαρή συναρμολόγηση και προσεγμένης ποιότητας μαλακά υλικά στο ταμπλό. Στο δρόμο τα πρώτα στοιχεία που εκτιμά ο οδηγός είναι η φιλικότητα που προσφέρει, η αυξημένη άνεση και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Από την άλλη όμως πλευρά διαθέτει ελαφρύ και με μέτρια αμεσότητα τιμόνι, καθώς και σχετικά απότομες αντιδράσεις στα όρια πρόσφυσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αστεράτη Mercedes C 180 του 1997 με 0 χιλιόμετρα!
Αστεράτη Mercedes C 180 του 1997 με 0 χιλιόμετρα!
Μοναδικό Ford Focus 1.5 Diesel για ασυμβίβαστους
Μοναδικό Ford Focus 1.5 Diesel για ασυμβίβαστους
Πολύ καλό Ford Fiesta 1.4 Titanium με 6.490 ευρώ
Πολύ καλό Ford Fiesta 1.4 Titanium με 6.490 ευρώ
Σούπερ τιμή για Ford Kuga του 2019 με 0 χλμ.!
Σούπερ τιμή για Ford Kuga του 2019 με 0 χλμ.!
Προσφορά Ford Focus 1.0 125 hp του ’19 με 0 χλμ.!
Προσφορά Ford Focus 1.0 125 hp του ’19 με 0 χλμ.!
Ευκαιρία Ford Focus 1.5 Diesel με 12.820 χλμ.
Ευκαιρία Ford Focus 1.5 Diesel με 12.820 χλμ.
Ευκαιρία Ford Fiesta ST-Line 1.0 EcoBoost
Ευκαιρία Ford Fiesta ST-Line 1.0 EcoBoost
Πλουσιότατο Ford Focus Active X για έναν τυχερό
Πλουσιότατο Ford Focus Active X για έναν τυχερό
Ευκαιρία καινούργιο Ford EcoSport 1.0 λτ. EcoBoost
Ευκαιρία καινούργιο Ford EcoSport 1.0 λτ. EcoBoost
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store