Φθηνά μικρομεσαία diesel έως 11.000 ευρώ

Τα μικρομεσαία μοντέλα ανέκαθεν ήταν τα αγαπημένα του αγοραστικού κοινού, μιας και κατάφερναν να προσφέρουν ότι χρειαζόταν μια 4μελής οικογένεια σε ένα πακέτο. Δηλαδή, χώρους, άνεση στο ταξίδι και ασφάλεια. Τάση που εξακολουθεί να ισχύει και στην αγορά των μεταχειρισμένων, μιας και υπάρχουν ποιοτικά μοντέλα και σε άκρως προσιτές τιμές για όσα προσφέρουν. Εμείς θα δούμε επτά μεταχειρισμένα μικρομεσαία μοντέλα του 2015 – 2016 με τιμές πώλησης 10.000-11.500 ευρώ, τα οποία κινούνται με κινητήρες πετρελαίου, συνδυάζοντας έτσι και την απαιτούμενη οικονομία σε κόστος καυσίμου.

Citroen C4 1.6 BlueHDI 100 PS2016

Το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο έχει πιστό κοινό, μιας και κατορθώνει να είναι άνετο, αποδοτικό και ολιγαρκές σε καύσιμο, χάρη στον BlueHDI κινητήρα πετρελαίου 1.6 λίτρων, με τους 99 ίππους και τα 254 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας προσφέρει επιπλέον ραφιναρισμένη λειτουργία, αλλά και ελαστικότητα , που επιτρέπει δυνατή επιτάχυνση από το χαμηλό φάσμα στροφών.

Στο δρόμο, το Citroen C4, διακρίνεται για την άνεση από την ανάρτηση, η οποία φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος αφήνοντας ατάραχους τους επιβάτες, εξασφαλίζοντας παράλληλα την απαιτούμενη πρόσφυση σε διαδρομή με στροφές. Σε ότι αφορά το εσωτερικό του, το C4 διαθέτει μια άνετη καμπίνα με μοντέρνο σχεδιασμό, κατασκευασμένη από ποιοτικά υλικά, με ικανοποιητικά επίπεδα φινιρίσματος και συναρμογής. Πολύ καλοί τέλος είναι και οι χώροι για τους επιβάτες του Γαλλικού μοντέλου, το οποίο εξαργυρώνει τις σχετικά αυξημένες διαστάσεις του, ενώ αντίστοιχα μεγάλη είναι η χωρητικότητα του πρακτικού πορτ-μπαγκάζ (380 λτ.).

Μέση τιμή: 10.800 ευρώ, Τεκμήριο: 6.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ηχοσύστημα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.560 κ.εκ., Ισχύς: 99/3.750 PS/σ.α.λ., Ροπή: 254/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 86 γρ./χλμ.

Hyundai i30 1.4 CRDi 90 PS – 2015

Η Hyundai με σταθερά βήματα κατάφερε να βελτιωθεί και να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό σύγχρονα και άκρως ανταγωνιστικά αυτοκίνητα , όπως ήταν και το δεύτερης γενιάς i30. Πέρα από την ελκυστική εμφάνιση που προσφέρει το κορεάτικο μικρομεσαίο μοντέλο, ένα ακόμα στοιχείο είναι αυτό που συμβάλλει στην επιτυχία: ο αποδοτικός diesel κινητήρας των 1.396 κ.εκ., με την ισχύ του να αγγίζει τους 90 ίππους και η ροπή τα 220 Nm. Πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία, με τράβηγμα από χαμηλά (η ροπή είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ.) με καλή κλιμάκωση του κιβωτίου, συνδυασμός που βοηθάει στο να διατηρείται η κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα.

Κατά τις καθημερινές μετακινήσεις το i30 είναι άνετο, όπως επίσης και στα ταξίδια, μιας και προσφέρει ποιοτική κύλιση και χαμηλά επίπεδα θορύβου. Απροβλημάτιστα θα κινηθείτε επίσης και σε μια ορεινή διαδρομή, μιας και το στήσιμο της ανάρτησης εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά. Μόνο το τιμόνι με την υποβοήθηση Flex Steer δεν ενθουσιάζει, προσφέροντας όμως επαρκή πληροφόρηση.

Μέση τιμή: 9.700 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 106,82

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.396 κ.εκ., Ισχύς: 90/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 220/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,1 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ.

Nissan Pulsar 1.5 dCi 110 PS – 2015

H Nissan με την έλευση του Pulsar επέστρεψε στην μικρομεσαία hatchback κατηγορία μετά από απουσία ετών έπειτα από την παύση κυκλοφορίας του Almera. To ιαπωνικό μικρομεσαίο hatchback διαθέτει μια εύπεπτη σχεδίαση με σκοπό να προσελκύσει ένα σχετικά συντηρητικό αγοραστικό κοινό.

Η καρδιά του Nissan Pulsar είναι ο γνωστός μας πασπαρτού diesel των 1.461 κ.εκ. με απόδοση 110 ίππων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ ένα ακόμα ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα είναι η ραφιναρισμένη λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου.

Το Nissan Pulsar στο δρόμο εκπλήσσει ευχάριστα τους επιβάτες του με την πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση. Παράλληλα είναι σε θέση να ικανοποιήσει ακόμα και σε ρυθμούς γρήγορης κίνησης σε δρόμο με στροφές, παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και ελαφρώς υποστροφική στο όριο.

Στα του εσωτερικού τώρα, το ταμπλό του Pulsar είναι μοντέρνο, με έμφαση στην πρακτικότητα και την εργονομία ενώ σε υψηλό επίπεδο είναι και η ποιότητα κατασκευής. Από άποψη χώρων 3 επιβάτες στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν με άνεση, όπως και οι αποσκευές τους, στο διαθέσιμο χώρο των 385 λίτρων.

Μέση τιμή: 11.200 ευρώ, Τεκμήριο: 4.060 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 84,6 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 110/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 260/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 94 γρ./χλμ.

Opel Astra 1.6 CDTI 110 hp – 2015

Όταν παρουσιάστηκε το Opel Astra 4ης γενιάς ενθουσίασε το αγοραστικό κοινό όντας αναβαθμισμένο σε κάθε επίπεδο και αισθητά βελτιωμένο συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο. Στον τομέα της εμφάνισης, το παρουσιαστικό του Astra είναι σπορτίφ, με την εμφατική μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, όντας ένας ακόμα από τους λόγους που επιλέγεται κι ως μεταχειρισμένο. Θετικά σχόλια αποσπά όμως και ο εσωτερικός διάκοσμος, που αποτελείται από ποιοτικά υλικά, ενώ κι ο σχεδιασμός κρίνεται αρκετά μοντέρνος. Αυτό όμως που θα απαιτήσει αρκετή εξοικείωση είναι η κεντρική κονσόλα, η οποία είναι αρκετά φορτωμένη με τα χειριστήρια τόσο του infotainment, όσο και του κλιματισμού.

Ο 1.6 CTDI κινητήρας των 110 ίππων και ροπής 300 Nm, κινεί με άνεση το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο, ενώ παρουσιάζει παράλληλα χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές CO2. Η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση του Astra συνδυάζει με ισορροπημένο τρόπο την ποιότητα κύλισης και το κράτημα, αφού δεν «χτυπάει» και προσφέρει ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση ικανοποιεί σε αμεσότητα, όμως είναι αρκετά ελαφρύ και όχι ιδιαίτερα «επικοινωνιακό».

Μέση τιμή: 10.500 ευρώ, Τεκμήριο: 4.480 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός – πίσω, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.598 κ.εκ., Ισχύς: 110/3.500 ps/σ.α.λ., Ροπή: 300/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,0 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 90 γρ./χλμ.

Renault Megane 1.5 1.5 dCi 110 PS2015

Ακόμα μια γαλλική συμμετοχή στο αφιέρωμά μας είναι το Renault Megane, το οποίο στην diesel έκδοσή του είναι μια value for money επιλογή.

Όπως και στην περίπτωση του Nissan Pulsar, η καρδιά του γαλλικού μικρομεσαίου είναι ο 8βάλβιδος άμεσου ψεκασμού πετρελαιοκινητήρας των 1.5 λτ. με ισχύ 110 ίππων και με πλούσια ροπή 260 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Εμφανίζει πολύ καλά χαρακτηριστικά, μιας και καταφέρνει να κινεί το θελκτικό Megane σβέλτα και με χαμηλή κατανάλωση, που σύμφωνα με τη Renault δεν ξεπερνάει τα 3,5 λτ./100 χλμ. 

Στο εσωτερικό του Megane, η εικόνα είναι ελκυστική και σύγχρονη ακόμα και τώρα, έχοντας προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακά υλικά, ενώ κι όσα σκληρά πλαστικά υπάρχουν ικανοποιούν, όπως επίσης το φινίρισμα και η συναρμογή. Τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, μαζί με τις αποσκευές τους στον τετραγωνισμένο και εκμεταλλεύσιμο χώρο αποσκευών των 372 λίτρων.

Στο δρόμο το Renault Megane 1.5 dCi ενθουσιάζει με την ομοιογενή και ασφαλή συμπεριφορά του, με την κατάλληλα ρυθμισμένη ανάρτηση, η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Συνδυασμός που καταφέρνει να αμβλύνει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος και εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα τόσο στις ευθείες όσο και σε μια διαδρομή με στροφές σε γρήγορους ρυθμούς.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός – πίσω, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.

Μέση τιμή: 9.600 ευρώ, Τεκμήριο: 4.060 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 110/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 260/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,1 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,5 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 90 γρ./χλμ.

SEAT Leon 1.6 1.6 TDI 90 PS – 2015

Ακόμα μια εξαιρετική επιλογή ως μεταχειρισμένο είναι και το SEAT Leon και μάλιστα στην αρχική του έκδοση με τον 1.6 TDI κινητήρα των 90 ίππων. Το μηχανικό σύνολο επιτυγχάνει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,6 δλ.), ενώ το τράβηγμά του είναι θετικό από τις χαμηλές στροφές. Κατά την οδήγηση το SEAT Leon ξεχωρίζει για την ασφαλή του συμπεριφορά και την θετική αίσθηση και άνεση.

Στα της καμπίνας τώρα, το SEAT Leon προσφέρει ένα ικανοποιητικό αισθητικά, ποιοτικά και εργονομικά εσωτερικό, με αρκετά καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, χάρη στο πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων. Το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό ντύνεται με μαλακό στην αφή υλικό, η εργονομία των διακοπτών είναι προσεγμένη, όπως και η θέση οδήγησης, ωστόσο η συνολική εικόνα είναι λιτή.

Μέση τιμή: 10.300 ευρώ, Τεκμήριο: 4.480 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 105,84 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.598 κ.εκ., Ισχύς: 90/2.750 ps/σ.α.λ., Ροπή: 230/1.400 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,6 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,1 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 108 γρ./χλμ.

Toyota Auris 1.4 D-4D 90 PS – 2015

Δημοφιλή μεταχειρισμένα χωρίς τη συμμετοχή της Toyota, απλά δεν υφίσταται! Έτσι έχουμε το 2ης γενιάς Toyota Auris το οποίο κινείται από τον επιτυχημένο diesel 1.4 D-4D. Ο κινητήρας αυτός που τον έχουμε δει και στο εξίσου δημοφιλές Yaris, αποδίδει 90 ίππους και 205 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα πολύ καλό σε κλιμάκωση και αίσθηση χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πράξη, η λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη με λίγους κραδασμούς στις χαμηλές στροφές, με θετικό τράβηγμα από χαμηλά. Κατά τις μετακινήσεις θα σας ενθουσιάσει η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αλλά και το στήσιμο της ανάρτησης που συνδυάζει κράτημα, αλλά και άνεση.

Πολύ καλό είναι και το εσωτερικό του Auris, αποτελούμενο από μαλακά υλικά καλής ποιότητας στο πάνω μέρος και στο εμπρός μέρος με καλή συναρμογή. Εξίσου καλή είναι και η πρακτικότητα, μιας και υπάρχουν αρκετές θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα. Τρεις ενήλικοι επιβάτες θα βολευτούν με άνεση πίσω, λόγω του αρκετού ωφέλιμου πλάτους. Ο ρηχός χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 360 λίτρα.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.

Μέση τιμή: 10.600 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 89,1 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.364 κ.εκ., Ισχύς: 90/3.800 PS/σ.α.λ., Ροπή: 205/1.800 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ευκαιρία καινούργιο Skoda Scala με 17.078 ευρώ
Ευκαιρία καινούργιο Skoda Scala με 17.078 ευρώ
10 αξιόπιστα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
10 αξιόπιστα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
Μικρά ντίζελ αυτοκίνητα 5ετίας σε χαμηλές τιμές
Μικρά ντίζελ αυτοκίνητα 5ετίας σε χαμηλές τιμές …
Φθηνά μικρομεσαία ντίζελ 5ετίας
Φθηνά μικρομεσαία ντίζελ 5ετίας
Αξίζει η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου;
Αξίζει η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου; …
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store