Φθηνά σε τιμές και σε κατανάλωση μικρομεσαία ντίζελ

Τα μικρομεσαία αυτοκίνητα ανέκαθεν ήταν τα αγαπημένα του αγοραστικού κοινού, μιας και κατάφερναν να προσφέρουν ότι χρειαζόταν μια οικογένεια σε ένα πακέτο. Δηλαδή, χώρους, άνεση στο ταξίδι και ασφάλεια. Τάση που εξακολουθεί να ισχύει και στην αγορά των μεταχειρισμένων, μιας και υπάρχουν αξιόλογα μοντέλα σε άκρως προσιτές τιμές για όσα προσφέρουν. Εμείς επιλέξαμε έξι μεταχειρισμένα μικρομεσαία ντίζελ του 2014 – 2016 με τιμές πώλησης που κυμαίνονται κατά μέσο όρο στις 11.000-12.000 ευρώ, ενώ υπάρχουν αρκετά στις αγγελίες.

Citroen C4 1.6 BlueHDI 100 PS

Το γαλλικό μικρομεσαίο είναι άνετο, αποδοτικό και ολιγαρκές σε καύσιμο, χάρη στον BlueHDI κινητήρα πετρελαίου 1.6 λίτρων, με τους 99 ίππους και τα 254 Nm ροπής. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο παρουσιάζει επιπλέον ραφιναρισμένη λειτουργία, αλλά και ελαστικότητα, που επιτρέπει δυνατή επιτάχυνση από το χαμηλό φάσμα στροφών. Στο δρόμο, το Citroen C4, διακρίνεται για την άνεση από την ανάρτηση, η οποία φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος αφήνοντας ατάραχους τους επιβάτες, εξασφαλίζοντας παράλληλα την απαιτούμενη σταθερότητα σε κάθε διαδρομή. Σε ότι αφορά το εσωτερικό του, το C4 διαθέτει μια καμπίνα με μοντέρνο σχεδιασμό, κατασκευασμένη από ποιοτικά υλικά, με ικανοποιητικά επίπεδα φινιρίσματος και συναρμογής. Πολύ καλοί είναι και οι χώροι για τους επιβάτες του Γαλλικού μοντέλου, ενώ αντίστοιχα αρκετά ικανοποιητική είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ των 380 λτ.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ηχοσύστημα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.560 κ.εκ., Ισχύς: 99 PS/3.750 σ.α.λ., Ροπή: 254 Nm/1.750 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 86 γρ./χλμ.

Hyundai i30 1.4 CRDi 90 PS

Η Hyundai με σταθερά βήματα κατάφερε να βελτιωθεί και να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό σύγχρονα και άκρως ανταγωνιστικά αυτοκίνητα , όπως ήταν και το δεύτερης γενιάς i30. Πέρα από την ελκυστική του εμφάνιση, ένα ακόμα στοιχείο συνέβαλε στην επιτυχία: ο αποδοτικός diesel κινητήρας των 1.4 λτ., με την ισχύ των 90 ίππων και τη ροπή των 220 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.. Πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία, με τράβηγμα από χαμηλά και με καλή κλιμάκωση του κιβωτίου, συνδυασμός που βοηθάει στο να διατηρείται η κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Κατά τις καθημερινές μετακινήσεις το i30 είναι άνετο, όπως επίσης και στα ταξίδια, γιατί προσφέρει ποιοτική κύλιση και χαμηλά επίπεδα θορύβου. Απροβλημάτιστα θα κινηθείτε επίσης και σε μια ορεινή διαδρομή, μιας και το στήσιμο της ανεξάρτητης ανάρτησης εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά. Μόνο το τιμόνι με την υποβοήθηση Flex Steer δεν ενθουσιάζει, μεταφέροντας όμως επαρκή πληροφόρηση.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.396 κ.εκ., Ισχύς: 90 PS/4.000 σ.α.λ., Ροπή: 220 Nm/1.500 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,1 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ.

Nissan Pulsar 1.5 dCi 110 PS

H Nissan με την έλευση του Pulsar επέστρεψε στη μικρομεσαία hatchback κατηγορία μετά από απουσία ετών έπειτα από την παύση κυκλοφορίας του Almera. Στο ντίζελ, καρδιά του Nissan Pulsar είναι ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας της Renault των 1.5 λτ. με απόδοση 110 ίππων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ ένα ακόμα ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα είναι η ραφιναρισμένη λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου. Στο δρόμο εκπλήσσει ευχάριστα τους επιβάτες του με την πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση. Παράλληλα είναι σε θέση να ικανοποιήσει ακόμα και σε ρυθμούς γρήγορης κίνησης σε δρόμο με στροφές, παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και ελαφρώς υποστροφική στο όριο. Στα του εσωτερικού τώρα, το ταμπλό του Pulsar είναι μοντέρνο, με έμφαση στην πρακτικότητα και την εργονομία ενώ προσεγμένη είναι και η ποιότητα κατασκευής. Από άποψη χώρων 3 επιβάτες στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν, όπως και οι αποσκευές τους, στο διαθέσιμο χώρο των 385 λίτρων.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 110 PS/4.000 σ.α.λ., Ροπή: 260 Nm/1.750 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 94 γρ./χλμ.

Opel Astra 1.6 CDTI 110 hp

Όταν παρουσιάστηκε το Opel Astra 4ης γενιάς ενθουσίασε το αγοραστικό κοινό όντας αναβαθμισμένο σε κάθε επίπεδο και αισθητά βελτιωμένο συγκριτικά με το προγενέστερο. Εξωτερικά, το Astra είναι σπορτίφ, με την εμφατική μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, όντας ένας ακόμα από τους λόγους που επιλέγεται κι ως μεταχειρισμένο. Θετικά σχόλια αποσπά όμως και ο εσωτερικός διάκοσμος, που αποτελείται από αρκετά καλής ποιότητας υλικά, ενώ κι ο σχεδιασμός κρίνεται μοντέρνος. Αυτό όμως που θα απαιτήσει αρκετή εξοικείωση είναι η κεντρική κονσόλα, η οποία είναι αρκετά φορτωμένη με τα χειριστήρια τόσο του infotainment, όσο και του κλιματισμού. Ο 1.6 CTDI κινητήρας των 110 ίππων και ροπής 300 Nm, κινεί με άνεση το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο, ενώ παρουσιάζει παράλληλα χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές CO2. Η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση του Astra συνδυάζει με ισορροπημένο τρόπο την ποιότητα κύλισης και το κράτημα, αφού δεν «χτυπάει» και παρέχει ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση ικανοποιεί σε αμεσότητα, όμως είναι αρκετά ελαφρύ και όχι ιδιαίτερα «επικοινωνιακό».

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός – πίσω, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.598 κ.εκ., Ισχύς: 110 PS/3.500 σ.α.λ., Ροπή: 300 Nm/1.750 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,0 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 90 γρ./χλμ.

Renault Megane 1.5 1.5 dCi 110 PS

Ακόμα μια γαλλική συμμετοχή είναι το Renault Megane, το οποίο στην diesel έκδοσή του είναι μια value for money επιλογή. Όπως και στην περίπτωση του Nissan Pulsar, η καρδιά του γαλλικού μικρομεσαίου είναι ο 8βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας των 1.5 λτ. με ισχύ 110 ίππων και με πλούσια ροπή 260 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Εμφανίζει πολύ καλά χαρακτηριστικά, μιας και καταφέρνει να κινεί το θελκτικό Megane σβέλτα και με χαμηλή κατανάλωση. Στο εσωτερικό του Megane, η εικόνα είναι ελκυστική και σύγχρονη, έχοντας προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακά υλικά, ενώ και όσα σκληρά πλαστικά υπάρχουν ικανοποιούν, όπως επίσης το φινίρισμα και η συναρμογή. Τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, μαζί με τις αποσκευές τους στον τετραγωνισμένο και εκμεταλλεύσιμο χώρο αποσκευών των 372 λίτρων. Στο δρόμο ενθουσιάζει με την ομοιογενή και ασφαλή συμπεριφορά του, με την κατάλληλα ρυθμισμένη ανάρτηση. Συνδυασμός που καταφέρνει να αμβλύνει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος και εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα τόσο στις ευθείες όσο και σε μια διαδρομή με στροφές σε γρήγορους ρυθμούς.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός – πίσω, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 110 PS/4.000, Ροπή: 260 Nm/1.750 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,1 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,5 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 90 γρ./χλμ.

Toyota Auris 1.4 D-4D 90 PS

Δημοφιλή μεταχειρισμένα χωρίς τη συμμετοχή της Toyota, απλά δεν υφίσταται! Έτσι έχουμε το 2ης γενιάς Toyota Auris με τον diesel 1.4 D-4D. Ο κινητήρας αυτός που τον έχουμε δει και στο εξίσου δημοφιλές Yaris, αποδίδει 90 ίππους και 205 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα πολύ καλό σε κλιμάκωση και αίσθηση χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πράξη, η λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη με λίγους κραδασμούς στις χαμηλές στροφές και με θετικό τράβηγμα από χαμηλά. Κατά τις μετακινήσεις θα σας ενθουσιάσει η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αλλά και το στήσιμο της ανάρτησης που συνδυάζει κράτημα και άνεση. Το εσωτερικό του Auris είναι κατασκευασμένο από μαλακά υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό και στο εμπρός μέρος με καλή συναρμογή. Εξίσου καλή είναι και η πρακτικότητα, μιας και υπάρχουν αρκετές θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα. Τρεις ενήλικοι επιβάτες θα βολευτούν με άνεση πίσω, λόγω του αρκετού ωφέλιμου πλάτους. Ο ρηχός χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 360 λίτρα.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.364 κ.εκ., Ισχύς: 90 PS/3.800 σ.α.λ., Ροπή: 205 Nm/1.800 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.

*Εργοστασιακές μετρήσεις

Get it on Google Play Download on the App Store