10 οικονομικά diesel αυτοκίνητα 5ετίας

885

Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου γνώρισαν μεγάλες δόξες και στην ελληνική αγορά, έστω για λίγο καιρό, ωστόσο δεν παύουν να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Στα καινούργια οι επιλογές έχουν μειωθεί, αφού αρκετά μοντέλα δεν έχουν πλέον πετρελαιοκινητήρες στην γκάμα τους.

Ωστόσο, όσοι αναζητούν ένα μικρό και οικονομικό στην αγορά και στη χρήση ντίζελ μοντέλο, έχουν στη διάθεσή τους πολλά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Μεταξύ αυτών επιλέξαμε μοντέλα του 2015 καθώς παραμένουν σύγχρονα, εφοδιάζονται με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ανέσεων και ασφαλείας, ενώ οι τιμές τους είναι προσιτές.

Δείτε ακόμα: Μεταχειρισμένα ντίζελ SUV σε χαμηλές τιμές

Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε 10 προτάσεις μικρών ντίζελ, τα οποία υπάρχουν σε ένα αρκετά ικανοποιητικό αριθμό στις εμπορίες μεταχειρισμένων. Να σημειωθεί ακόμα, ότι τα παρακάτω μοντέλα δεν αφορούν αγγελίες για αγορά, αλλά είναι παρουσιάσεις των αυτοκινήτων με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το κάθε ένα.

Citroen C3 1.4 ΗDi 68 PS

Το μικρό γαλλικό μοντέλο στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.4 HDi προσφέρεται σε προσιτές τιμές ως μεταχειρισμένο, είναι πολύ οικονομικό σε κατανάλωση και με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Ο diesel κινητήρας αποδίδει 68 ίππους, τιμή χαμηλή συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, αλλά με την ροπή των 160 Nm, μπορεί και κινείται σβέλτα εντός πόλεως, χωρίς να αποδεικνύεται λαίμαργο σε καύσιμο.

Δείτε ακόμα: Ήρθε το νέο Citroen C3 με τιμή από 13.500 ευρώ

Η άνεση είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό και στο δρόμο, όπου η μαλακή ανάρτησή του είναι αποτελεσματική στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους, αν και στις πιο έντονες μεταφέρει θορύβους στο εσωτερικό. Το τελευταίο διακρίνεται για το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα, ενώ σε επίπεδο χώρων ικανοποιεί για τις μετακινήσεις τεσσάρων ατόμων και ακόμα περισσότερο με το μεγάλο -για την κατηγορία- πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων.

Διαβάστε επίσης: Το πολυτάλαντο μικρό SUV Citroen C3 Aircross (+video)

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 4 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες και air condition.

Μέση τιμή: 7.300 ευρώ, Τεκμήριο: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 89,1 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.398 κ.εκ., Ισχύς: 68/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 160/2.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 15,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.

Fiat Panda 1.3 MTJ 75 hp

Πολλά Fiat Panda μοντέλα του 2015 υπάρχουν στην αγορά των μεταχειρισμένων με τον κινητήρα diesel των 1.3 λίτρων και σε τιμές που κατά μέσο όρο βρίσκονται στις 8.000 ευρώ.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Fiat Panda 1.0 70hp Hybrid

Στα πλεονεκτήματα του Panda ανήκουν οι άνετοι χώροι για τις μετακινήσεις 4 επιβατών, ο μεγάλος -για τα δεδομένα της κατηγορίας- χώρος αποσκευών των 225 λίτρων, η πολύ καλή θέση οδήγησης και η απροβλημάτιστη εργονομία. Προσεγμένη είναι και η ποιότητα κατασκευής, ενώ ο ευχάριστος διάκοσμος και η μοντέρνα σχεδίαση ενισχύουν το νεανικό του χαρακτήρα

Ο 1.300άρης ντίζελ εξασφαλίζει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, έχει πολιτισμένη λειτουργία και κινεί σβέλτα το Panda, χάρη και στη ροπή των 190 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει το Fiat Panda 1.3 diesel 75 PS και στο δρόμο, καθώς συνδυάζει με επιτυχία την άνεση με την σταθερότητα και την ευελιξία, δηλαδή ότι ζητά κανείς από ένα «καθημερινό» αυτοκίνητο.

Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών και air condition.

Δείτε ακόμα: Το Fiat Panda CNG «καίει» μόνο 2,6€/100 χλμ.!

Μέση τιμή: 8.000 ευρώ, Τεκμήριο: 4.600 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 93,6 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.248 κ.εκ., Ισχύς: 75/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 190/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,8 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,9 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 104 γρ./χλμ.

Ford Fiesta 1.5 TDCi 95 hp

To δημοφιλές Ford Fiesta στην αρχική ντίζελ έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων αποδίδει 75 ίππους, ωστόσο υπάρχει και το πιο δυνατό με τους 95 ίππους, το οποίο είναι προτιμότερο. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο με τα 215 Nm ροπής διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, χαμηλή κατανάλωση και θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του Fiesta ανήκει η πολύ καλή και ευχάριστη οδική συμπεριφορά, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση, χάρη στην σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και το στιβαρό του πλαίσιο.

Δείτε ακόμα: Από 14.604 ευρώ το νέο Ford Fiesta

Το νεανικό χαρακτήρα του προγενέστερου Fiesta ενισχύει και το μοντέρνο -τόσο σε σχεδίαση όσο και σε διάκοσμο- εσωτερικό, το οποίο είναι καλοφτιαγμένο, με μαλακά υλικά στο ταμπλό και με πολύ καλό εξοπλισμό. Οι χώροι ικανοποιούν για τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 290 λίτρων.

Βασικός εξοπλισμός: 7 αερόσακοι ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, air condition και ράδιο CD.

Μέση τιμή: 8.000 ευρώ, Τεκμήριο: 5.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 88,2 ευρώ

Δείτε ακόμα: Νέο Ford Fiesta 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.498 κ.εκ., Ισχύς: 95/3.750 PS/σ.α.λ., Ροπή: 215/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,6 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,7 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 98 γρ./χλμ.

Hyundai i20 1.1 CRDi 75 PS

Το Hyundai i20 από την αρχή της καριέρας κέρδιζε το κοινό, τόσο με τις ικανότητές του στο δρόμο, συνδυαστικά με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, όσο και με τις προσιτές τιμές αγοράς.

Όσον αφορά το ντίζελ μοντέλο, ο πιο μικρός σε κυβισμό 1.1 CRDi κινητήρας, ξεχωρίζει με την ικανοποιητική απόδοση των 75 ίππων και 180 Nm ροπής. Ο 3κύλινδρος ντίζελ προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 15,7 δλ.) με λιγοστές απαιτήσεις σε καύσιμο.

Δείτε ακόμα: Όλα τα νέα Hyundai i20 με έκπτωση και δώρα

Θετικές εντυπώσεις αφήνει και η καμπίνα του κορεάτικου μικρού μοντέλου, παρά τη χρήση σκληρών πλαστικών που την απαρτίζουν, μιας και η συναρμογή είναι πολύ καλή. Οι χώροι επιβατών ικανοποιούν, όπως κι ο χώρος αποσκευών, που βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας, αγγίζοντας τα 295 λίτρα. Στο δρόμο είναι άνετο, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό, χωρίς να υπολείπεται σε άνεση. Όμως, δεν θα ικανοποιήσει τους πιο απαιτητικούς η τεχνητή και ελαφριά αίσθηση του τιμονιού.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition, ράδιο CD.

Δείτε ακόμα: Από 12.990 ευρώ το νέο Hyundai i20 (τιμές & κινητήρες)

Μέση τιμή: 8.000 ευρώ, Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 89,1 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.120 κ.εκ., Ισχύς: 75/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 180/2.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 15,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.

Opel Corsa 1.3 DTE 95 PS

Το Opel Corsa αποτελεί σταθερή αξία στη μικρή κατηγορία, όπου στην diesel έκδοσή του, με τον οικονομικό πετρελαιοκινητήρα των 1.3 λίτρων των 95 ίππων ήταν δημοφιλές. Το εν λόγω μοτέρ πέρα από τις πολύ καλές επιδόσεις του, (0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ.) ξεχωρίζει και με την πολύ χαμηλή κατανάλωση, που σε μικτές εργοστασιακές συνθήκες αγγίζει τα 3,2 λτ./100 χλμ. Στα μείον ο αισθητός θόρυβος που παράγει και περνάει στο θάλαμο των επιβατών.

Διαβάστε επίσης: Opel Corsa 1.2T 100 vs Renault Clio 1.0 TCe 100

Στο δρόμο, το Opel Corsa 1.3 DTE είναι ασφαλές σε κάθε διαδρομή και παρέχει ικανοποιητικά επίπεδα ανέσεων. Σε γενικές γραμμές θα ικανοποιήσει το μέσο οδηγό, σε όλα τα επίπεδα. Το εσωτερικό του είναι ποιοτικό και με καλή εργονομία, ενώ σε επίπεδο χώρων τέσσερις επιβάτες θα μετακινηθούν δίχως περιορισμούς, έχοντας στη διάθεσή τους 285 λίτρα για τις αποσκευές.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ράδιο CD

Μέση τιμή: 8.400 ευρώ, Τεκμήριο: 4.600 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Opel Corsa 1.2 Turbo 100 PS

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.248 κ.εκ., Ισχύς: 95/3.750 PS/σ.α.λ., Ροπή: 190/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,2 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 85 γρ./χλμ.

Peugeot 208 1.4 ΗDi 68 PS

Στην αρχική του diesel έκδοση με τον 1.400άρη κινητήρα των 68 ίππων, το προγενέστερο Peugeot 208 αποτελεί μια οικονομική πρόταση, ενώ υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα του 2015, σε τιμές που βρίσκονται γύρω στις 8.000 ευρώ.

Δείτε ακόμα: Peugeot 208 1.2T EAT8 vs VW Polo 1.0 TSI DSG

Εξωτερικά, παραμένει ένα μοντέρνο και νεανικό αυτοκίνητο, όπως και στο εσωτερικό. Στην καμπίνα τον σύγχρονο χαρακτήρα του ενισχύει το μινιμάλ αισθητικής εσωτερικό του με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και το σύστημα multimedia με την οθόνη αφής των 7 ιντσών (εκτός της αρχικής έκδοσης Access). Από πλευράς χώρων το 208 είναι σε θέση να μετακινήσει 4 επιβάτες με ικανοποιητικές ανέσεις, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 285 λίτρα.

Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του είναι η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, η ευελιξία και η άνεση από την ανάρτηση, καθώς και ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας. Το μηχανικό σύνολο των 68 ίππων είναι οικονομικό σε κατανάλωση (3,8 λτ./100 χλμ.) και ικανοποιεί από πλευράς επιδόσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ.) για τις αστικές μετακινήσεις.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Peugeot 208 1.2 PureTech 130 GT Line

Μέση τιμή: 8.000 ευρώ, Τεκμήριο: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 88,2 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.397 κ.εκ., Ισχύς: 68/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 160/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 98 γρ./χλμ.

Renault Clio 1.5 dCi 90 PS

Στο προηγούμενης γενιάς Renault Clio με τη δυναμική και πολύ ελκυστική σχεδίαση, ιδιαίτερο ενδιαφέρον από πλευράς κινητήρων παρουσιάζει ο diesel 1.5 dCi 90 PS (υπάρχει και με 75 PS). Οι τιμές των μοντέλων του 2015 (υπάρχουν αρκετά μεταχειρισμένα) βρίσκονται περίπου στις 8.600 ευρώ.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Renault Clio 1.5 Blue dCi 115 hp

Την σύγχρονη εικόνα που παρουσιάζει το νέο Clio ενισχύει και το πολύ μοντέρνο εσωτερικό του σε σχεδίαση, διάκοσμο και με προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ειδικά στις εκδόσεις με μαλακό πλαστικό στο ταμπλό. Αρκετά καλή με την σειρά τους για τα δεδομένα της κατηγορίας, παρουσιάζονται οι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (300 λτ.).

Μεταξύ των σημείων αναφοράς του προγενέστερου Clio είναι και η πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, αφού συνδυάζει με επιτυχία την άνεση με το κράτημα. Επιπλέον, ο 1.5 dCi των 90 ίππων, εκτός από οικονομία προσφέρει και αρκετά καλές επιδόσεις, αφού είναι ελαστικός από τις χαμηλές στροφές και πρόθυμος στις εντολές του οδηγού, ενώ οι κραδασμοί και ο θόρυβος είναι αρκετά περιορισμένοι.

Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, air condition και ράδιο CD.

Δείτε ακόμα: Opel Corsa 1.2T 100 vs Renault Clio 1.0 TCe 100

Μέση τιμή: 8.600 ευρώ, Τεκμήριο: 5.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 90/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 220/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 90 γρ./χλμ.

Suzuki Swift 1.3 DDiS

Το προγενέστερο Swift με τον 1.3 ντίζελ κινητήρα των 75 ίππων, μοντέλο του 2015 διατίθεται σε προσιτές τιμές και υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα μεταχειρισμένα μοντέλα, κοντά στις 7.800 ευρώ.

Δείτε ακόμα: Από 13.350 ευρώ το νέο Suzuki Swift Hybrid

Εξωτερικά, το μικρό Suzuki διατηρεί ένα νεανικό και σπορτίφ παρουσιαστικό, ωστόσο το εσωτερικό του είναι σχετικά μουντό. Επίσης, τα σκληρά πλαστικά του δεν ξεπερνούν σε ποιότητα το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ τέσσερις επιβάτες θα μετακινηθούν δίχως περίσσιες ανέσεις και το πορτ μπαγκάζ των 211 λίτρων είναι μικρό και με ψηλό κατώφλι φόρτωσης.

Μεταξύ των θετικών χαρακτηριστικών του Swift ανήκουν η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, αφού είναι σταθερό στις ευθείες σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ στις στροφές εμφανίζεται ουδέτερο στις αντιδράσεις του με μικρές κλίσεις και τον οδηγό να λαμβάνει θετική αίσθηση από το τιμόνι. Ο 1.300άρης ντίζελ των 75 ίππων εμφανίζει θετικό τράβηγμα και σβέλτες επιδόσεις, είναι ολιγαρκής σε καύσιμο και πληρώνει λίγα τέλη κυκλοφορίας.

Βασικός εξοπλισμός: 7 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, ηλ. καθρέπτες, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, ράδιο CD, κεντρικό κλείδωμα θυρών και air condition.

Δείτε ακόμα: Suzuki Swift 1.2 λτ. Hybrid Vs Toyota Yaris 1.5 λτ.

Μέση τιμή: 7.800 ευρώ, Τεκμήριο: 4.600 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 98,1 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.248 κ.εκ., Ισχύς: 75/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 190/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 98 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Toyota Yaris 1.4 D-4D 90 PS

Το προγενέστερο Toyota Yaris με τον diesel κινητήρα 1.4 D-4D, γνώρισε μέρες δόξας από το αγοραστικό κοινό, μιας και ήταν μια από τις δημοφιλέστερες προτάσεις στα μικρά αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα. Παράλληλα, κρατάει υψηλότερη αξία μεταπώλησης από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, αφού τα μοντέλα του 2015 πωλούνται γύρω στις 9.500 ευρώ.

Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid

Ο 1.400άρης ντίζελ προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο Yaris, (0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ.) με το τράβηγμα να είναι δυνατό από το χαμηλό φάσμα στροφών. Ακόμα ένα σημείο υπεροχής του είναι κι η πολιτισμένη λειτουργία του, αφού οι ενοχλητικοί κραδασμοί και το κλασικό κροτάλισμα των diesel είναι περιορισμένα.

Στο δρόμο, το ιαπωνικό μικρό ξεχωρίζει με την ευκολία στην καθημερινή οδήγηση, όντας άνετο και σταθερό, ανεξαρτήτως διαδρομής, επιτρέποντας στον οδηγό να κινηθεί εξαιρετικά σβέλτα και με ασφάλεια. Στα θετικά του Yaris ανήκουν ακόμα οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες, το ποιοτικό και εργονομικό εσωτερικό, αλλά και ο ικανοποιητικός χώρος αποσκευών των 286 λίτρων.

Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ράδιο CD

Δείτε ακόμα: Σε πολύ χαμηλές τιμές το Toyota Yaris Cross

Μέση τιμή: 9.500 ευρώ, Τεκμήριο: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 89,1 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.364 κ.εκ., Ισχύς: 90/3.800 PS/σ.α.λ., Ροπή: 205/1.800 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,9 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.

VW Polo 1.4 TDI 90 PS

Το Volkswagen Polo 1.4 TDI του 2015 διατίθεται με 75 και με 90 ίππους, με το ισχυρότερο να αποτελεί καλύτερη επιλογή. Ωστόσο, οι τιμές του μοντέλου 2015 βρίσκονται πιο ψηλά έναντι άλλων μικρών ντίζελ της ίδιας ηλικίας.

Δείτε ακόμα: VW Polo βενζίνη TSI, ντίζελ TDI ή φυσικό αέριο TGI;

Ο 1.4 TDI με τα 90 άλογα και την πλούσια ροπή των 230 Nm ταιριάζει πολύ καλά στο αυτοκίνητο, αφού συνδυάζει τις σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.) και τη χαμηλή κατανάλωση (3,4 λτ./100 χλμ.). Επίσης, με εκπομπές CO2 88 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Στα θετικά στοιχεία του Volkswagen Polo ανήκουν η καλή ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού και η απροβλημάτιστη εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων. Από πλευράς χώρων είναι σε θέση να μετακινήσει 4 επιβάτες με καλές ανέσεις, προσφέροντας για τις αποσκευές τους 280 λίτρα. Στο δρόμο το Polo είναι άνετο μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του και παρουσιάζεται ασφαλές και ουδέτερο σε κάθε διαδρομή, καθώς και εύκολο στους χειρισμούς στην πόλη.

Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός και ράδιο CD.

Δείτε ακόμα: Peugeot 208 1.2T EAT8 vs VW Polo 1.0 TSI DSG

Μέση τιμή: 9.900 ευρώ, Τεκμήριο: 5.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.422 κ.εκ., Ισχύς: 90/3.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 210/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 94 γρ./χλμ.