Πολύ καλό αυτοκίνητο με 10.000 ευρώ

Τα φθηνά αυτοκίνητα όπως τα γνωρίζαμε πριν από μερικά χρόνια, αποτελούν πλέον μια ωραία ανάμνηση. Σήμερα για τα πιο οικονομικά καινούρια μίνι απαιτούνται το λιγότερο 15.000 ευρώ, ενώ τα μικρά βρίσκονται στις 20.000 ευρώ. Όσο δηλαδή κόστιζαν παλαιότερα μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα. Τώρα όσοι θέλουν φθηνό αυτοκίνητο με 10.000 ευρώ για παράδειγμα θα κοιτάξουν στα μεταχειρισμένα, τα οποία και αυτά με τη σειρά τους έχουν ακριβύνει. Μια πολύ καλή πρόταση αγοράς σε αυτά τα λεφτά χωρίς να είναι πολύ παλιό, αποτελεί το προηγούμενης γενιάς Hyundai i20 1.1 CRDi.

Στα μισά λεφτά από καινούργιο ντίζελ

Το δεύτερης γενιάς Hyundai i20 παρουσιάστηκε ολιστικά αναβαθμισμένο συγκριτικά με τον προκάτοχό του, αφού διέθετε πολλές αλλαγές εξωτερικά, στο εσωτερικό, στο πλαίσιο, αναρτήσεις, κινητήρες κ.λπ. Το αμάξωμά του παραμένει και με τα τωρινά δεδομένα από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του, με μήκος 4.035 χλστ., πλάτος 1.734 χλστ., ύψος 1.474 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ. (+45 χλστ.). Τώρα τα μεταχειρισμένα Hyundai i20 1.1 CRDi με πρώτη ταξινόμηση μεταξύ 2015 έως 2017 πωλούνται κατά μέσο όρο γύρω 10.000 ευρώ. Τιμή απολύτως λογική για τα συνολικά του χαρακτηριστικά και με δεδομένο ότι το φθηνότερο καινούργιο ντίζελ κοστίζει κοντά στις 21.000 ευρώ.

Ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό

Όπως εξωτερικά, έτσι και στο εσωτερικό του, το προγενέστερο Hyundai i20 είναι ελκυστικό, με πολύ καλή εργονομία και βολική θέση οδήγησης. Η ποιότητά του είναι αρκετά καλή, με χρήση λεπτού μαλακού υλικού στο ταμπλό και γεροδεμένη συναρμογή των επιμέρους επιφανειών. Σημαντικό του πλεονέκτημα που θα εξυπηρετήσει πολύ τόσο στις αστικές μετακινήσεις, όσο και σε «εξορμήσεις», είναι οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Το i20 είναι σε θέση να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερα ενήλικα άτομα, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 326 λίτρων.

Άνετο στην οδήγηση και με χαμηλή κατανάλωση

Αξιόλογα χαρακτηριστικά εμφανίζει το δεύτερης γενιάς Hyundai i20 και στο δρόμο, αφού είναι ισορροπημένο ως σύνολο. Οι αναρτήσεις του με την σωστή ρύθμιση δεν αφήνουν το αυτοκίνητο να πλέει ή να παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές και οι εμπρός τροχοί δύσκολα θα εμφανίζουν τάση απώλειας πρόσφυσης. Παράλληλα διαθέτει ποιοτική κύλιση και η άνεση από τις αναρτήσεις ικανοποιεί.

Όσον αφορά τον 3κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 1.1 λτ. με τους 75 ίππους και τα 180 Nm ροπής, παρουσιάζει ελάχιστους κραδασμούς στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, όμως από εκεί και πάνω δεν ενοχλεί. Το τράβηγμα και η ελαστικότητα στους αστικούς ρυθμούς είναι καλή και δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιέζεται σε υψηλές στροφές, αφού χάνει την ισχύ του. Επίσης, το μοτέρ συνεργάζεται κατάλληλα με το σωστής κλιμάκωσης και εύχρηστο 6τάχυτο κιβώτιο, πετυχαίνοντας στη δοκιμή χαμηλή κατανάλωση, της τάξεως των 5,8 λτ./100 χλμ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.120
Ταχύτητες 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 75/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 180/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 16,0
Τελική (χλμ./ώρα) 159
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) 5,8
CO2 (γρ./χλμ.) 97
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store