Θαυματουργό 1.500άρι ντίζελ με 9.000 ευρώ

Oι πλειοψηφία όσων αναζητούν ένα αυτοκίνητο, θέλουν να μην καίει πολύ καύσιμο, να είναι εύκολο στην οδήγηση, πρακτικό, να μην λείπει κάτι απαραίτητο από τον εξοπλισμό του και να είναι ευρύχωρο. Για να καλύπτει αυτές τις ανάγκες θα πρέπει να δαπανηθεί ένα σεβαστό ποσό για την απόκτησή του, εφόσον πρόκειται για καινούργιο. Ωστόσο, όλα τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά μπορεί κανείς να τα βρει σε κάποιο μεταχειρισμένο, με λίγα λεφτά.

Μια πολύ συμφέρουσα πρόταση αγοράς με αυτά τα ζητούμενα. αποτελεί το δεύτερης γενιάς Nissan Note 1.5 dCi. Μοντέλα του 2014-2016 υπάρχουν αρκετά στα μεταχειρισμένα και κατά μέσο όρο πωλούνται σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 9.000 με 10.000 ευρώ. Από τη βασική του έκδοση εξοπλίζεται με ESP, 6 αερόσακους, cruise control, air condition, ράδιο CD με εισόδους AUX-USB και Bluetooth, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός κ.α. Προτιμήστε πιο πλούσιες εκδόσεις με τον αυτόματο κλιματισμό και το πακέτο εξοπλισμού Tech, που περιλαμβάνει προειδοποίηση τυφλού σημείου, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ανίχνευση κινούμενων αντικειμένων και το σύστημα Around View Monitor με 4 κάμερες περιμετρικά του αμαξώματος.

Εξωτερικά το Note χαρακτηρίζεται για το σφηνοειδές του προφίλ με τη δυναμική όψη. Παρά το γεγονός ότι μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το 4ης γενιάς Micra, είναι τελείως διαφορετικό εξωτερικά. Το μήκος του φτάνει τα 4.100 χλστ., ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2.600 χλστ. λειτουργεί προς όφελος των χώρων. Συγκεκριμένα, ο αέρας για τα πόδια στο πίσω κάθισμα είναι εντυπωσιακά πολύς και σε συνδυασμό με το σχεδόν κάθετο άνοιγμα των πίσω θυρών διευκολύνεται σημαντικά η είσοδος και έξοδος από το όχημα. Πολύ εξυπηρετικό είναι το συρόμενο σε διαδρομή 16 εκατοστών πίσω κάθισμα (ανήκε στα εξτρά), το οποίο ανάλογα τη θέση του διαμορφώνει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 325 έως 411 λίτρα. Από πλευράς κατασκευής, το ταμπλό με τα σκληρά πλαστικά είναι γεροδεμένο και ανθεκτικό στο πέρασμα των ετών.

Στα πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα του Note 1.5 dCi ανήκει ο 4κύλινδρος 8βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας της Renault. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 90 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα εύχρηστο 5άρι σασμάν και προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ. και τελική ταχύτητα 179 χλμ./ώρα. Στην πράξη διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία και το θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Χάρη στην αρκετή ροπή επιταχύνει άνετα εν κινήσει το αμάξωμα φορτωμένο, ακόμα και σε ανηφορικά τμήματα των αυτοκινητόδρομων. Η πραγματική του κατανάλωση βρίσκεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. και ενισχύει την οικονομία που προσφέρει στις μετακινήσεις.

Στην οδήγηση το πρώτο στοιχείο που θα εκτιμηθεί είναι η ευελιξία και η ευκολία στους χειρισμούς. Οι αναρτήσεις του έχουν σχετικά σφιχτή ρύθμιση και προσδίδουν αρκετά καλή σταθερότητα στο Note, όπου και να κινηθεί. Ωστόσο τις έντονες ανωμαλίες των δρόμων τις περνά με ξερό τρόπο.

Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.

Get it on Google Play Download on the App Store