Έκλεισε ο κύκλος του Smart EQ Forfour - AutoGreekNews

Έκλεισε ο κύκλος του Smart EQ Forfour

Έπειτα από 7 χρόνια παραγωγής για τη 2η γενιά και συνολικά 17 καριέρας, το τετράθυρο Smart αποσύρεται από την παραγωγή και ετοιμάζεται για το πέρασμα σε crossover μορφή.

Όπως αναφέρει το Electrive, η παραγωγή του Smart EQ Forfour (ή smart EQ forfour, για να είμαστε τυπικοί) ολοκληρώθηκε το Δεκέμβρη. Κατά συνέπεια, η γερμανική εταιρία έχει πλέον μια από τις μικρότερες γκάμες στην αυτοκινητοβιομηχανία, αριθμώντας στην ουσία μόνο ένα μοντέλο σε δυο εκδοχές: το EQ fortwo σε κλειστή και κάμπριο εκτέλεση.

Το forfour εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2004, βασιζόμενο στο Mitsubishi Colt, και αποτέλεσε το πρώτο τετράθυρο της φίρμας. Έμεινε στην αγορά για μόλις 2 χρόνια, απόρροια της μέτριας εμπορικής του πορείας. Κάτι που οδήγησε τους Γερμανούς στο «πάγωμα» του μοντέλου για 8 χρόνια. Η επιστροφή του, το 2014, υπήρξε πιο συγκρατημένη από το ντεμπούτο του, καθώς οι σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με το fortwo περιορίζονταν στο αυξημένο μήκος. Το πρώτο forfour, αντίθετα, ήταν τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο από το δίθυρο Smart. Όπως εκείνο, έτσι και το σημερινό βασίζεται σε άλλο μοντέλο και συγκεκριμένα, το Renault Twingo. Το 2017 παρουσιάστηκαν οι ηλεκτρικές εκδόσεις EQ και το 2019 ανέλαβαν εξ ολοκλήρου το εμπορικό έργο, ακολουθώντας τη μετατροπή της smart σε κατασκευαστή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το EQ forfour μοιράζεται το ηλεκτρικό σύνολο του Renault Twingo E-Tech, αποτελούμενο από ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων/160 Nm και μπαταρία 17,6 kWh. Το πισωκίνητο και πισωμήχανο μικρό θέλει 12,7 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 130 χλμ./ώρα, με την αυτονομία να κυμαίνεται στα 145 – 159 χλμ.

To μέλλον του Smart είναι ηλεκτρικό και crossover, όπως μας έδειξε το πρωτότυπο Concept #1. H έκδοση παραγωγής αναμένεται να παρουσιαστεί το 2022, σε συνεργασία με την κινεζική Geely, στην οποία ανήκει το 50% γερμανικής εταιρίας (το άλλο 50% παραμένει στον έλεγχο της Daimler).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Finale για το ταχύτερο Sandero των 0-100 σε 8,0 δλ.
Finale για το ταχύτερο Sandero των 0-100 σε 8,0 δλ.
Πατέντα για «drone-oδρόμιο» από τη Mazda
Πατέντα για «drone-oδρόμιο» από τη Mazda
Φινάλε για τις Lotus Elise, Exige και Evora
Φινάλε για τις Lotus Elise, Exige και Evora
Μια πρώτη γεύση από το νέο Toyota MR2;
Μια πρώτη γεύση από το νέο Toyota MR2;
Toyota: «30 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2030»
Toyota: «30 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2030»
Η Toyota θέλει μηδενικούς ρύπους έως το 2035!
Η Toyota θέλει μηδενικούς ρύπους έως το 2035!
Πόσα χρήματα βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το δλ.;
Πόσα χρήματα βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το δλ.; …
Νέα Toyota Yaris και από την Τσεχία
Νέα Toyota Yaris και από την Τσεχία
«Σβήνουν» οι οθόνες αφής στις νέες BMW
«Σβήνουν» οι οθόνες αφής στις νέες BMW
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store