Επίσημο: Τέλος τα πολυμορφικά Ford

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος φινάλε ολοκληρώνεται, με την Ford να ανακοινώνει πως από τον Ιούνιο το εργοστάσιο στο Saarlouis θα σταματήσει να παράγει τα C-Max και Grand C-Max.

Από τον περασμένο Ιούλιο είχαν διαρρεύσει φήμες από κύκλους του «Μπλε Οβάλ», πως μοντέλα που δεν αποδίδουν εμπορικά θα έρχονταν αντιμέτωπα με «τσεκούρι». Τα πρώτα που ήρθαν στο μυαλό ήταν τα δυο MPV, μια κατηγορία η οποία έχει δει το μέγεθός της να συρρικνώνεται δραματικά τα τελευταία χρόνια. Σε αυτό το πλαίσιο είχε ενταχθεί και το Mondeo, ως μέλος άλλης μιας κατηγορίας που περνάει δύσκολα (τα σεντάν, δηλαδή), αλλά το μεσαίο οικογενειακό της Ford την γλίτωσε. Δεν ήταν το ίδια τυχερά τα C-Max και Grand C-Max, τα οποία στο τέλος της σημερινής γενιάς τους δεν θα γνωρίσουν την ανανέωση.

Δείτε ακόμα: Τα Ford Fiesta και Focus αποκτούν υβριδικές εκδόσεις

Όπως δήλωσε ο Steven Armstrong, επικεφαλής του εποπτικού συμβουλίου της Ford-Werke GmbH «οι ενέργειές μας κινούνται προς την κατεύθυνση της ικανοποίησης των αναγκών για τους καταναλωτές μας. Είμαστε δεσμευμένοι να δίνουμε στο κοινό μας τα αυτοκίνητα που θέλει». Με δυο λόγια, ό,τι δεν πουλάει κόβεται. Συμπλήρωσε δε: «Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο Focus και σε μοντέλα που εν γένει έχουν την προοπτική να μας αποφέρουν κέρδη».

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Ford Fiesta Active 1.5 TDCi 120 PS

Αυτή τη στιγμή η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής στην Γερμανία δουλεύει σε τριπλή βάρδια, καθώς συναρμολογεί επίσης το Focus στις εκδόσεις χάτσμπακ, ST, Wagon και Active. Η κατάργηση των πολυμορφικών Ford αναμένεται να κοστίσει τις θέσεις εργασίας σε 5.000 εργαζομένους, αν και ακόμα οι ιθύνοντες του εργοστασίου δεν ανακοινώνουν ακριβή νούμερα. Η αναδιάρθρωση της Ford περιλαμβάνει μετατροπές (βλέπε κλείσιμο) στην παραγωγική διαδικασία 4 ακόμα εργοστασίων: μιας μονάδας συναρμολόγησης αυτόματων κιβωτίων στο Bordeaux της Γαλλίας και 3 στην Ρωσία, με τις 2 να βρίσκονται στο Naberezhnye Chelny και την τρίτη στην Αγία Πετρούπολη.

 

Get it on Google Play Download on the App Store