Η Toyota θέλει μηδενικούς ρύπους έως το 2035!

Η ιαπωνική μάρκα μας παρέθεσε το πλάνο της για το πως θα μειώσει κατά 100% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα οχήματα που θα πωλούνται στη Δυτική Ευρώπη.

Κύριος στόχος της ιαπωνικής εταιρείας είναι να αυξήσει το μερίδιο αγοράς των οχημάτων μηδενικών ρύπων κατά 50% μέχρι το 2030, ενώ έως το 2035 θέλει όλα τα αυτοκίνητα που θα πουλάει να μην εκπέμπουν ούτε ένα γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα. Βέβαια όπως αναφέρουν τα υψηλόβαθμα στελέχη της μάρκας, αυτό θα είναι εφικτό αν επαρκούν οι υποδομές ηλεκτρικής φόρτισης και ανεφοδιασμού με υδρογόνο. Αυτό που διευκρίνισε η Toyota είναι πως για εκείνη αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων δεν μεταφράζεται πως απαραίτητα θα έχουμε να κάνουμε με ηλεκτροκίνητα. Βλέπετε η  Toyota εργάζεται πυρετωδώς για την εξέλιξη των κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η εταιρεία είπε μάλιστα ότι θα ξεκινήσει την παραγωγή τους στο Βέλγιο, γεγονός που δείχνει ότι ο όγκος των FCV οχημάτων αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά. Έχοντας την κυριαρχία των πωλήσεων στην κατηγορία των υβριδικών (οι πωλήσεις των υβριδικών στην Ευρώπη φτάνουν στο 70%) η Toyota υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις για τις εκπομπές CO2 που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Σύμφωνα με τις αναλύσεις ο όγκος πωλήσεων των υβριδικών της συνεχώς αυξάνεται και λόγω αυτής της αυξητικής τάσης δεν βιάζεται να φέρει γρήγορα στην αγορά ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Ο Gill Pratt, επικεφαλής του R&D τμήματος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Europe ανέφερε πως η πορεία της μάρκας προς την ουδετερότητα άνθρακα βασίζεται στην ποικιλία κινητήρων, κάτι που σημαίνει πως η Toyota θα προσφέρει όλους τους τύπους κινητήρων, όπως υβριδικά, plug-in υβριδικά, αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά και υδρογόνου. Τεράστια επένδυση όμως ετοιμάζεται να κάνει και στον τομέα των μπαταριών, η οποία θα αγγίξει τα 11,5 δις. ευρώ έως το 2030.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι κυρώσεις «ξεγυμνώνουν» τα ρωσικά αυτοκίνητα
Οι κυρώσεις «ξεγυμνώνουν» τα ρωσικά αυτοκίνητα …
Έκλεισε ο κύκλος του Nissan GT-R και στην Ιαπωνία
Έκλεισε ο κύκλος του Nissan GT-R και στην Ιαπωνία
«Στοπ» στην παραγωγή της Mustang λόγω μικροτσίπ
«Στοπ» στην παραγωγή της Mustang λόγω μικροτσίπ …
Η Renault πουλάει την AvtoVAZ για 1 ρούβλι!
Η Renault πουλάει την AvtoVAZ για 1 ρούβλι!
Έκλεισε ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία
Έκλεισε ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία
Η Citroen καταργεί τα MPV έπειτα από 28 χρόνια
Η Citroen καταργεί τα MPV έπειτα από 28 χρόνια
VW: «Δεν θα φτιάξει πριν το 2024 η έλλειψη μικροτσίπ»
VW: «Δεν θα φτιάξει πριν το 2024 η έλλειψη μικροτσίπ» …
Το ασύλληπτο κέρδος της Ferrari ανά αυτοκίνητο
Το ασύλληπτο κέρδος της Ferrari ανά αυτοκίνητο
Τέλος το Ford Mondeo από την Ευρώπη
Τέλος το Ford Mondeo από την Ευρώπη
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store