Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131

Η Abarth αποτίνει φόρο τιμής στο σημαντικότερο μοντέλο της, μέσα από την ειδική έκδοση του 695. Tributo 131 λέγεται και με ξεκάθαρη πηγή έμπνευσης.

To 131 είναι ένα από τα πιο ιστορικά, επιτυχημένα και αγαπημένα Fiat των τελευταίων 40 ετών. Φήμη και δόξα που κατακτήθηκε εν πολλοίς μέσα από τις ειδικές διαδρομές, όπου το 131 Abarth γέμισε χρυσάφι σελίδες από την Ιστορία των Ιταλών εμπρός-πίσω, κατακτώντας 3 τίτλους Κατασκευαστών (1977, 1978, 1980), 2 Οδηγών (1978 με τον Markku Alen και 1980 με τον Walter Röhrl), ένα νταμπλ (το 1978) και συνολικά 20 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με οδηγούς-θρύλους όπως οι Sandro Munari, Timo Salonen, Attilio Bettega και τη Michèle Mouton.

Το 695 Tributo 131 χαρακτηρίζεται από το γαλάζιο Blue Rally χρώμα και το συνδυασμό του με το Scorpion Black της οροφής και των κολωνών, που απαντάται επίσης περιμετρικά των θόλων και στις πλαϊνές ποδιές. Οι λωρίδες χαμηλά στις πόρτες απεικονίζουν το σχήμα του Abarth 131, προσδίδοντας τον απαραίτητο τόνο νοσταλγίας. Οι 17άρες ζάντες κρύβουν δίσκους 305 χλστ. εμπρός και 240 χλστ. πίσω (τετραπίστονες και διπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα), μαζί με αμορτισέρ Koni FSD και στους δυο άξονες. Η παραγωγή κάθετης δύναμης (42 κιλά επιπλέον στην πιο κάθετη ρύθμιση)  επωφελείται από τη ρυθμιζόμενη αεροτομή «Spoiler ad Assetto Variabile» (σε 12 διαφορετικές θέσεις, από 0 έως 60 μοίρες κλίση), που εμφανίστηκε πρώτη φορά στο επετειακό 695 70° Anniversario, το 2019, και τοποθετείται στο κορυφαίο 695 Esseesse.

Στο εσωτερικό συναντάμε αγωνιστικών προδιαγραφών καθίσματα της Sabelt, τα οποία έχουν ειδική επένδυση και σχεδίαση ώστε να μεγιστοποιούν την υποστήριξη του σώματος. Οι μπλε λωρίδες στα έδρανα και τις πλάτες τα διαχωρίζουν οπτικά, όπως και οι ίδιας απόχρωσης ραφές, αλλά και το ανάγλυφο σχήμα του 131 στην alcantara του ταμπλό.

Κάτω από το καπό αναλαμβάνει ο αειθαλής 1.4 T-Jet, με απόδοση 180 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Η ισχύς καταλήγει στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, επιταχύνοντας το 695 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,7 δλ. και μέχρι τα 225 χλμ./ώρα. Τιμές δεν ανακοινώνονται, αλλά όποιος θέλει ένα 695 Tributo 131 θα πρέπει να βιαστεί, καθώς η παραγωγή θα περιοριστεί στα 695 κομμάτια.

Get it on Google Play Download on the App Store