«Ασταμάτητο» νέο Audi SQ8 με 900 Nm ροπής

Τα γρήγορα Audi κάνουν στροφή στο πετρέλαιο, με τα παραδείγματα των νέων S4, S5, S6, S7 και SQ7 να είναι πρόσφατα. Η γκάμα, όμως, στερείτο αρχηγού. Ο οποίος ήρθε με την μορφή του πληθωρικού SQ8.

Εμφανισιακά το κορυφαίο Q8 δεν διαφέρει ιδιαίτερα από τα 55 TFSI και 45 TDI. H μάσκα είναι βαμμένη σε ασημί χρώμα, όπως και οι καθρέπτες (σήμα-κατατεθέν των S, από το πρώτο S3), ο πίσω προφυλακτήρας φέρει διαχύτη και τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ οι ζάντες ξεκινάνε από τις 21 ίντσες (19 τα απλά Q8) και μπορούν να φτάσουν στις 22. Από πίσω τους, δε, κρύβονται κεραμικά δισκόφρενα.

Δείτε ακόμα: «Άνεμος» το Audi Q8 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)

Απαραίτητα τόσο για το κοντρολάρισμα των 2+ τόνων του βάρους, όσο και την χαλιναγώγηση του «ιπποφορβείου» που κρύβεται κάτω από το καπό. Ο 4λιτρος twinturbo V8 TDI αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm ροπής, οι οποίοι καταλήγουν φυσικά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και συστήματος τετρακίνησης quattro. Όπως και στο SQ7 που μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται μέσα σε 4,8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ.ώρα.

Η οικολογική και οικονομική συνείδηση δεν λείπει, καθώς σε χαμηλές ταχύτητες το ένα τούρμπο απενεργοποιείται μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση, ενώ το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt επιτρέπει την απενεργοποίηση του μοτέρ έως και 40 δλ., σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα (λειτουργία coasting).

Διαβάστε επίσης: Το Audi Q8 της Lumma Design είναι τέρας!

Στις στροφές φροντίζει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, που αυξομειώνει το ύψος του οχήματος κατά 90 χλστ., μαζί με τις ενεργές αντιστρεπτικές που κρατάνε οριζόντιο το θεόρατο αμάξωμα στα πλευρικά φορτία. Για τους πιο απαιτητικούς, η Audi Sport προσφέρει ακόμα πιο σπορ ανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Vision AMG προαναγγέλλει το μέλλον των AMG
Το Vision AMG προαναγγέλλει το μέλλον των AMG
Ταχύτερο και πιο επιθετικό το Audi RS 5 Competition
Ταχύτερο και πιο επιθετικό το Audi RS 5 Competition
Νέα και ακόμα πιο high tech BMW Σειρά 3
Νέα και ακόμα πιο high tech BMW Σειρά 3
Νέα σπορ εμφάνιση για τα Audi S6 και S7 Sportback
Νέα σπορ εμφάνιση για τα Audi S6 και S7 Sportback
Νέο Audi A1 Allstreet και ανανεωμένο A4 Allroad
Νέο Audi A1 Allstreet και ανανεωμένο A4 Allroad
Νέο Range Rover Sport με off road cruise control!
Νέο Range Rover Sport με off road cruise control!
Κοστουμάτος εργάτης το νέο Ford E-Transit Custom
Κοστουμάτος εργάτης το νέο Ford E-Transit Custom
Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131
Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131
Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica
Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store