«Ασταμάτητο» νέο Audi SQ8 με 900 Nm ροπής

Τα γρήγορα Audi κάνουν στροφή στο πετρέλαιο, με τα παραδείγματα των νέων S4, S5, S6, S7 και SQ7 να είναι πρόσφατα. Η γκάμα, όμως, στερείτο αρχηγού. Ο οποίος ήρθε με την μορφή του πληθωρικού SQ8.

Εμφανισιακά το κορυφαίο Q8 δεν διαφέρει ιδιαίτερα από τα 55 TFSI και 45 TDI. H μάσκα είναι βαμμένη σε ασημί χρώμα, όπως και οι καθρέπτες (σήμα-κατατεθέν των S, από το πρώτο S3), ο πίσω προφυλακτήρας φέρει διαχύτη και τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ οι ζάντες ξεκινάνε από τις 21 ίντσες (19 τα απλά Q8) και μπορούν να φτάσουν στις 22. Από πίσω τους, δε, κρύβονται κεραμικά δισκόφρενα.

Δείτε ακόμα: «Άνεμος» το Audi Q8 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)

Απαραίτητα τόσο για το κοντρολάρισμα των 2+ τόνων του βάρους, όσο και την χαλιναγώγηση του «ιπποφορβείου» που κρύβεται κάτω από το καπό. Ο 4λιτρος twinturbo V8 TDI αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm ροπής, οι οποίοι καταλήγουν φυσικά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και συστήματος τετρακίνησης quattro. Όπως και στο SQ7 που μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται μέσα σε 4,8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ.ώρα.

Η οικολογική και οικονομική συνείδηση δεν λείπει, καθώς σε χαμηλές ταχύτητες το ένα τούρμπο απενεργοποιείται μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση, ενώ το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt επιτρέπει την απενεργοποίηση του μοτέρ έως και 40 δλ., σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα (λειτουργία coasting).

Διαβάστε επίσης: Το Audi Q8 της Lumma Design είναι τέρας!

Στις στροφές φροντίζει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, που αυξομειώνει το ύψος του οχήματος κατά 90 χλστ., μαζί με τις ενεργές αντιστρεπτικές που κρατάνε οριζόντιο το θεόρατο αμάξωμα στα πλευρικά φορτία. Για τους πιο απαιτητικούς, η Audi Sport προσφέρει ακόμα πιο σπορ ανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων
Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων
«Νταμάρι» Ram Heavy Duty 6.7λτ. ντίζελ και 1.152 Nm
«Νταμάρι» Ram Heavy Duty 6.7λτ. ντίζελ και 1.152 Nm
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα …
Ασύγκριτη νέα Maserati Project24 με 1,68 κιλά/ίππο
Ασύγκριτη νέα Maserati Project24 με 1,68 κιλά/ίππο
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Νέο Peugeot e-208 με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία
Νέο Peugeot e-208 με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία …
Πιο δυναμικό, κομψό και δυνατό το νέο DS 3
Πιο δυναμικό, κομψό και δυνατό το νέο DS 3
Νέο και πιο «κοφτερό» Ford Focus ST Track Pack
Νέο και πιο «κοφτερό» Ford Focus ST Track Pack
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store