«Ασταμάτητο» νέο Audi SQ8 με 900 Nm ροπής

Τα γρήγορα Audi κάνουν στροφή στο πετρέλαιο, με τα παραδείγματα των νέων S4, S5, S6, S7 και SQ7 να είναι πρόσφατα. Η γκάμα, όμως, στερείτο αρχηγού. Ο οποίος ήρθε με την μορφή του πληθωρικού SQ8.

Εμφανισιακά το κορυφαίο Q8 δεν διαφέρει ιδιαίτερα από τα 55 TFSI και 45 TDI. H μάσκα είναι βαμμένη σε ασημί χρώμα, όπως και οι καθρέπτες (σήμα-κατατεθέν των S, από το πρώτο S3), ο πίσω προφυλακτήρας φέρει διαχύτη και τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ οι ζάντες ξεκινάνε από τις 21 ίντσες (19 τα απλά Q8) και μπορούν να φτάσουν στις 22. Από πίσω τους, δε, κρύβονται κεραμικά δισκόφρενα.

Δείτε ακόμα: «Άνεμος» το Audi Q8 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)

Απαραίτητα τόσο για το κοντρολάρισμα των 2+ τόνων του βάρους, όσο και την χαλιναγώγηση του «ιπποφορβείου» που κρύβεται κάτω από το καπό. Ο 4λιτρος twinturbo V8 TDI αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm ροπής, οι οποίοι καταλήγουν φυσικά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και συστήματος τετρακίνησης quattro. Όπως και στο SQ7 που μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται μέσα σε 4,8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ.ώρα.

Η οικολογική και οικονομική συνείδηση δεν λείπει, καθώς σε χαμηλές ταχύτητες το ένα τούρμπο απενεργοποιείται μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση, ενώ το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt επιτρέπει την απενεργοποίηση του μοτέρ έως και 40 δλ., σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα (λειτουργία coasting).

Διαβάστε επίσης: Το Audi Q8 της Lumma Design είναι τέρας!

Στις στροφές φροντίζει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, που αυξομειώνει το ύψος του οχήματος κατά 90 χλστ., μαζί με τις ενεργές αντιστρεπτικές που κρατάνε οριζόντιο το θεόρατο αμάξωμα στα πλευρικά φορτία. Για τους πιο απαιτητικούς, η Audi Sport προσφέρει ακόμα πιο σπορ ανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Bentley που τρελαίνεται για drift (+video)
Η Bentley που τρελαίνεται για drift (+video)
Νέα Ferrari 812 Competizione με 830 ατμοσφαιρικά άλογα (+video)
Νέα Ferrari 812 Competizione με 830 ατμοσφαιρικά άλογα (+video) …
Νέο SUV από την Fiat ζητάει νονό!
Νέο SUV από την Fiat ζητάει νονό!
Nέα Skoda Fabia με πάρα πολλές αλλαγές
Nέα Skoda Fabia με πάρα πολλές αλλαγές
Το νέο Honda Civic αποκαλύπτεται πλήρως
Το νέο Honda Civic αποκαλύπτεται πλήρως
Νέο VW ID.4 GTX: Το ηλεκτρικό GTI των SUV!
Νέο VW ID.4 GTX: Το ηλεκτρικό GTI των SUV!
Νέο και «βάρβαρο» Hyundai Kona N με 280 άλογα
Νέο και «βάρβαρο» Hyundai Kona N με 280 άλογα
Ο νέος «ταύρος» της Fiat στα αγροτικά
Ο νέος «ταύρος» της Fiat στα αγροτικά
Εξηλεκτρίστηκε και το νέο Honda HR-V
Εξηλεκτρίστηκε και το νέο Honda HR-V
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store