Επετειακό Audi R8 V10 Decennium με μοναδική σχεδίαση

Πριν 10 χρόνια η Audi παρουσίασε ένα ατμοσφαιρικό 10κύλινδρο σύνολο 5,2 λίτρων σε διάταξη V, με σκοπό το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης για την 1η γενιά του R8. Απέδιδε 525 ίππους και μπορούσε να συνδυαστεί είτε με 6αρι χειροκίνητο, είτε με το DSG ίσου αριθμού σχέσεων, ενώ έναν χρόνο μετά ανέβηκε στα 560 άλογα στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής GT.

Fast forward στο 2019, όπου το R8 βρίσκεται στην 2η έκφανση και εξαπολύει αισίως 620 ίππους και 580 Nm ροπής στο οδόστρωμα. Φυσικά η Audi δεν θα μπορούσε να μην γιορτάσει τα γενέθλια της κορυφαίας έκδοσης του υπεραυτοκινήτου της, με την έκδοση Decennium να αναλαμβάνει το «σβήσιμο των κεριών». Εκτός από ιδιαίτερα εύηχο (ίδιον της λατινικής γλώσσας) το όνομα είναι και απολύτως στοχευμένο, καθώς αυτή ήταν η ονομασία της απόχρωσης με την οποία είχε λανσαριστεί το πρώτο R8 V10. Το γκρι ματ χρώμα (Daytona Gray) συνδυάζεται με χρυσαφί ζάντες 20 ιντσών και δημιουργεί έναν μοναδικό συνδυασμό για το supercar από το Ίνγκολσταντ.

Δείτε ακόμα: Τι κρύβει ένα Audi R8 σε τιμή ευκαιρίας; (+video)

Οτιδήποτε βρίσκεται πάνω στο αμάξωμα (καθρέπτες, σήματα, αεροδυναμικά βοηθήματα) είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα, ενώ διαθέσιμες είναι επίσης οι αποχρώσεις Ascari Blue, Kemora Gray, Mythos Black, Floret Silver, and Suzuka Gray. Πρωταγωνιστής, ωστόσο, του Deccenium δεν είναι άλλος από τα χρυσαφί καλύμματα των κυλινδροκεφαλών του V10.

Διαβάστε επίσης: Audi R8 1.000 ίππων πιάνει 350 χλμ./ώρα στην Autobahn (+video)

Μηχανικά δεν παρατηρούνται αλλαγές, όπερ σημαίνει πως τα 620 άλογα, τα 580 Nm της ροπής, το 7αρι S-Tronic και το σύστημα quattro οδηγούν σε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 3,1 δλ. και μια τελική ταχύτητα στα 330 χλμ./ώρα. Στην Γερμανία η τιμή τοποθετείται στις 222.000 ευρώ, ήτοι 22 χιλιάδες περισσότερο από το «απλό» R8 V10 Performance Quattro.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ιδού τα νέα Audi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron
Ιδού τα νέα Audi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron
Διαπεραστικό σαν ρεύμα το Audi Q4 e-tron
Διαπεραστικό σαν ρεύμα το Audi Q4 e-tron
Εξωπραγματικό Audi e-tron GT με έως 646 ίππους
Εξωπραγματικό Audi e-tron GT με έως 646 ίππους
Νέο και ακόμα πιο δυνατό Audi A3 45 TFSI e
Νέο και ακόμα πιο δυνατό Audi A3 45 TFSI e
Νέο και πιο δυναμικό Audi SQ5 TDI Sportback
Νέο και πιο δυναμικό Audi SQ5 TDI Sportback
Ακόμα πιο δυνατό Audi TTS competition plus
Ακόμα πιο δυνατό Audi TTS competition plus
Ακόμα πιο σπορ το «300άρι» Audi SQ2
Ακόμα πιο σπορ το «300άρι» Audi SQ2
Νέο και πιο οικονομικό Audi SQ5 TDI με 700 Nm ροπής
Νέο και πιο οικονομικό Audi SQ5 TDI με 700 Nm ροπής
Αδιανόητο το νέο Audi RS 6 GTO
Αδιανόητο το νέο Audi RS 6 GTO
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Kia XCeed με τους νέους κινητήρες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store