Καταιγιστική πολυτέλεια από το νέο Audi S8 (+video)

Η σειρά παρουσιάσεων των Audi S κλείνει με την ναυαρχίδα τους, το νέο S8, το οποίο σε αντίθεση με τα S4, S5, S6, S7, SQ5 και SQ7 δεν είναι ντίζελ.

Το κορυφαίο A8 είναι το μόνο S, μαζί με τα S3, SQ2 και το επερχόμενο SQ3, που στέλνει βενζίνη στο θάλαμο καύσης για να παράγει ισχύ. Πόση είναι αυτή; 571 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 2.000-4.500 σ.α.λ., προσφορά του 4λιτρου V8 twinturbo που γνωρίζουμε από τις Porsche Cayenne Turbo, Bentley Bentayga/GT, Lamborghini Urus. Συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, τροφοδοτώντας τους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης quattro. Επίσης υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα, βελτιστοποιώντας την ευελιξία του ογκώδους αυτοκινήτου (κοντά στους 2,5 τόνους το βάρος και πάνω από 5 μέτρα το μήκος).

Δείτε ακόμα: Νέο Audi Q7 με έμφαση στην οδική συμπεριφορά

Αυτό που ξεχωρίζει είναι ο τρόπος που όλα τα ανωτέρω διαχειρίζονται από την ανάρτηση. Η ενεργή αερανάρτηση είναι στάνταρ, διαθέτοντας προγνωστικά στοιχεία μέσα από τις κάμερες που σαρώνουν τον δρόμο. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος της ανάρτησης λαμβάνει τα δεδομένα από τις κάμερες και προετοιμάζει κάθε τροχό ξεχωριστά, αναλόγως του οδοστρώματος που θα συναντήσει. Κατ’ αυτό τον τρόπο, το S8 πρακτικά «σιδερώνει» τις ανωμαλίες καθώς δεν αντιδρά στην κατάσταση του δρόμου, αλλά την προβλέπει. Επιπλέον, οι κλίσεις του αμαξώματος περιορίζονται κατά το δοκούν: στην ρύθμιση Dynamic επιτρέπεται κλίση μέχρι 2,5 μοίρες, ενώ στην Comfort φτάνει τις 5 μοίρες ώστε να απορροφώνται οι κάθετες δυνάμεις.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν οι κεραμικοί δίσκοι φρένων από ανθρακονήματα με διάμετρο 420 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και δαγκάνες με 10 έμβολα και 370 χιλιοστά στον πίσω και είναι κατά 9,6 κιλά ελαφρύτερα από τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο.

Εξωτερικά το μήκους 5,17 μ. νέο Audi S8 με τις 21 ιντσών ζάντες αλουμινίου διαθέτει πιο επιθετικό προφυλακτήρα εμπρός, ασημί καθρέπτες, ποδιές στα μαρσπιέ και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο πλουσιοπάροχο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα διαθέτουν πάρα πολλές ρυθμίσεις, θέρμανση τριών σταδίων για κάθε κάθισμα, καθώς και λειτουργίες εξαερισμού και μασάζ.

Διαβάστε επίσης: Αδιανόητο Audi S4 πιάνει τα 300 χλμ./ώρα σε 16 δλ! (+video)

Στο μέτωπο των επιδόσεων, το νέο S8 βρίσκεται στα ίδια -εξαιρετικά- επίπεδα με το απερχόμενο S8 Performance. Κι ας έχει 35 ίππους λιγότερους, απαντούν τα 50 Nm επιπλέον με την υβριδική τεχνολογία. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,8 δλ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Εξαιρετικά νούμερα, ειδικά όταν συνυπολογίσουμε το βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους (2.230 κιλά). Εξίσου καλή και η επίδοση στον τομέα της κατανάλωσης, με τη μέση τιμή της να βρίσκεται στα 11,3 λίτρα/100 χλμ.

Την κορυφαία τεχνολογία του Audi S8 ενισχύουν με την σειρά τους τα 38 συστήματα υποβοήθησης οδηγού πέντε αισθητήρες ραντάρ, έξι κάμερες, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και έναν ανιχνευτή λέιζερ καθώς και τα υπερπλήρη ψηφιακά συστήματα στο εσωτερικό.

Στο παρακάτω video θα το δούμε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα πιο γρήγορα από τους επίσημους ισχυρισμούς της Audi, στα 3,6 δλ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Toyota Yaris Ativ σαν μίνι Corolla
Νέο Toyota Yaris Ativ σαν μίνι Corolla
Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R
Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R
Ξεχειλίζει δυναμισμό το κουπέ-SUV Fiat Fastback
Ξεχειλίζει δυναμισμό το κουπέ-SUV Fiat Fastback
Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει
Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει
Ακόμα πιο αγρίμι Suzuki Jimny Sierra 4Sport (+video)
Ακόμα πιο αγρίμι Suzuki Jimny Sierra 4Sport (+video)
Νέο MINI Aceman δείχνει το επόμενο Countryman
Νέο MINI Aceman δείχνει το επόμενο Countryman
Toyota GR86 & Subaru BRZ κλείνουν 10ετία και γιορτάζουν
Toyota GR86 & Subaru BRZ κλείνουν 10ετία και γιορτάζουν
Νέο και γκράντε Audi Q6 μεγαλύτερο από Q7
Νέο και γκράντε Audi Q6 μεγαλύτερο από Q7
«Καραβίσιο» Fiat 500 Cabrio από την Irmscher
«Καραβίσιο» Fiat 500 Cabrio από την Irmscher
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store