Το Audi RS 3 χορεύει στα χιόνια

Η τελευταία γενιά RS 3 είναι με διαφορά η πιο «παιχνιδιάρικη» όλων, χάρις στο νέο σύστημα τετρακίνησης με drift mode που εξέλιξε η Audi. Ούτως ή άλλως, βέβαια, τα Quattro ανέκαθεν ένιωθαν σαν στο σπίτι τους σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, όπως τα χιόνια.

Καρδιά του αναβαθμισμένου Quattro είναι το RS Torque Splitter στον πίσω άξονα, που ουσιαστικά πρόκειται για έναν νέο κατανεμητή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών, με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Κατά τη δυναμική οδήγηση, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή κίνησης στον εξωτερικό πίσω τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση υποστροφής και προσδίδει χαρακτηριστικά πισωκίνητου! Με δυο λόγια, το νέο RS 3 βγάζει λιγότερα «μούτρα» και μπορεί παράλληλα να «γυρίσει» πολύ πιο εύκολα.

Φυσικά τίποτα από αυτά δεν θα ήταν εφικτό, αν δεν υπήρχε η ανάλογη ισχύς κάτω από το καπό. H μοναδική χροιά του πεντακύλινδρου 2.5 TFSI συνδυάζεται με καταιγιστικές επιδόσεις, κι ας παρουσιάζει αλλαγές μόνο στη ροπή σε σχέση με πριν. Η ισχύς παραμένει στους 400 ίππους και αποδίδεται στις 5.600 σ.α.λ., όμως η ροπή παρουσιάζεται αυξημένη κατά 20 Nm, αγγίζοντας πλέον τα 500 Nm στις 2.250 – 5.600 σ.α.λ. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,8 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ή τα 280 χλμ./ώρα (αναλόγως πακέτου). Με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, κόφτης μετατοπίζεται άλλα 10 χλμ./ώρα παραπάνω και κάνει το RS 3 κάτοχο ρεκόρ τελικής στα χρονικά των hot/mega hatches, με 290 χλμ./ώρα!

Αυτά στην ευθεία. Στις στροφές, όμως, και με το πέπλο του χιονιού να κατεβάζει το συντελεστή πρόσφυσης, καρέ αποτυπώνονται μόνο υπό γωνία και με ανάποδο τιμόνι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Πιο επιβλητικό και πολυτελές το νέο Audi Q8
Πιο επιβλητικό και πολυτελές το νέο Audi Q8
Το θαυμαστό εσωτερικό του νέου Audi Q6 e-tron
Το θαυμαστό εσωτερικό του νέου Audi Q6 e-tron
Νέο Audi Q6 e-tron με φώτα που αλλάζουν σχέδιο
Νέο Audi Q6 e-tron με φώτα που αλλάζουν σχέδιο
Η Peugeot γιορτάζει τα 40α γενέθλια του 205
Η Peugeot γιορτάζει τα 40α γενέθλια του 205
Δεσπόζει η Ford στο φετινό Goodwood Festival of Speed
Δεσπόζει η Ford στο φετινό Goodwood Festival of Speed
Το Hyundai Ioniq 5 N μας δείχνει τα κάλλη του (+video)
Το Hyundai Ioniq 5 N μας δείχνει τα κάλλη του (+video)
Η Audi αναβιώνει την NSU με το πρωτότυπο Prinz
Η Audi αναβιώνει την NSU με το πρωτότυπο Prinz
Τεχνική αποκάλυψη του νέου Mitsubishi L200
Τεχνική αποκάλυψη του νέου Mitsubishi L200
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz GLA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store