«Όρθια» η πρώτη δίτροχη BMW M στα χρονικά

Το M Division είναι το πιο παλιό τμήμα Γερμανού κατασκευαστή που συστήθηκε με σκοπό την εξέλιξη αυτοκινήτων επιδόσεων. Οι «ειδικοδυναμίτες» της BMW ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους μια 50ετία πριν, το 1972. Παράλληλα, τόσα χρόνια τους πήρε ώστε να διασταυρώσουν τις πορείες τους με τις μοτοσικλέτες της εταιρίας. Καλύτερη στιγμή από τα 50α τους γενέθλια δεν υπήρχε, συνεπώς καλωσορίζουμε την πρώτη δίτροχη BMW M όλων των εποχών!

Η BMW M 1000RR βασίζεται στην κορωνίδα της δίτροχης γκάμας των Βαυαρών, που ταυτόχρονα συγκαταλέγεται στις ταχύτερες μοτοσικλέτες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Τα χρώματα του φέρινγκ δεν θα μπορούσαν να μην είναι αυτά του M Division, στα οποία ούτως ή άλλως ντύνεται η 1000 RR. Για να ακριβολογούμε η M είναι σχεδόν ίδια με την κανονική 1000RR σε εμφάνιση και στήσιμο. Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη εμπρός-πίσω, ενώ το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από δίσκους 320 χλστ. και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός με δίσκους 220 χλστ. και διπίστονες δαγκάνες πίσω. Τα ελαστικά που αναλαμβάνουν την επαφή της M 1000RR με το οδόστρωμα είναι τα Michelin Power Cup 2, που συνιστούν ό,τι πλησιέστερο σε road legal αγωνιστική γόμα έχουν να προσφέρουν οι Γάλλοι.

Εκεί που οι μάστορες του τμήματος M συνεισέφεραν με την τεχνογνωσία τους, ήταν στον κινητήρα. Ο τετρακύλινδρος των 999 κ.εκ. διαθέτει νέα ECU, μπιέλες από τιτάνιο και ακόμα υψηλότερη σχέση συμπίεσης, με σκοπό τη βελτίωση των χαρακτηριστικών απόδοσης. Όπως αναφέρουν οι Γερμανοί, η M 1000RR τραβάει πολύ καλύτερα πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. και μέχρι τον κόφτη των 13.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 112 Nm αποδίδεται 2.000 σ.α.λ. χαμηλότερα. Η ισχύς παραμένει στο κορυφαίο νούμερο των 205 ίππων, έχοντας να κινήσει μόλις 204 κιλά, ωστόσο η διαφορετική παροχή της ενδέχεται να καθιστά την M ταχύτερη από την 1000RR τόσο στην πίστα, όσο και στους χρόνους επιτάχυνσης. Ενδεικτικά, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,1 δλ. και το 400άρι ολοκληρώνεται σε 10,1 δλ. για την κανονική 1000RR, με ταχύτητα εξόδου άνω των 240 χλμ./ώρα.

Η BMW θα κατασκευάσει 500 M 1000RR όμως δεν αποκλείεται να δούμε και άλλες δίτροχες συμμετοχές από το M Division μελλοντικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Ψηφιακός χαμαιλέοντας το νέο BMW i Vision Dee
Ψηφιακός χαμαιλέοντας το νέο BMW i Vision Dee
Νέα 3.0 CSL: Η ισχυρότερη 6κύλινδρη BMW της Ιστορίας!
Νέα 3.0 CSL: Η ισχυρότερη 6κύλινδρη BMW της Ιστορίας! …
«Φορτωμένη» η νέα BMW M2 M Performance
«Φορτωμένη» η νέα BMW M2 M Performance
Αυτή είναι η BMW XM Red Label των 750 ίππων
Αυτή είναι η BMW XM Red Label των 750 ίππων
Νέα αμφιλεγόμενη BMW M2 με 459 πισωκίνητα άλογα
Νέα αμφιλεγόμενη BMW M2 με 459 πισωκίνητα άλογα
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα …
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Τετρακινητήριο ηλεκτρικό από τη BMW M (+video)
Τετρακινητήριο ηλεκτρικό από τη BMW M (+video)
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store