H νέα Porsche Macan Turbo είναι ταχύτερη από την Cayman GT4!

H Porsche παρουσίασε την νέα έκδοση της κορυφαίας Macan, η οποία όχι μόνο στέκεται αντάξια του ονόματος Turbo, αλλά «ρίχνει» και στις αγωνιστικών καταβολών Boxster και Cayman.

Δείτε ακόμα: H Porsche 911 GT2 RS διαλύει την επίσημη τελική της (+video)

Εμφανισιακά, η Turbo διαφέρει από τις απλές Macan χάρις στον πιο σπορ προφυλακτήρα εμπρός, τις ζάντες των 20 ιντσών, τις τετραπλές απολήξεις και τον διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, αλλά και την διακριτική αεροτομή. Πίσω από τους τροχούς ξεπροβάλλουν τα τεράστια φρένα, με την ειδική επίστρωση Porsche Surface που μειώνει την συγκέντρωση σκόνης από τα τακάκια κατά 90%, συγκριτικά με ένα κοινό σετ ατσάλινων δίσκων. Φυσικά τα κεραμικά δισκόφρενα διατίθενται προαιρετικά, όπως και η αερανάρτηση με το σύστημα Torque Vectoring.

Στο εσωτερικό δεσπόζει η οθόνη αφής των 10,9 ιντσών, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα σε 18 διαφορετικές κατευθύνσεις, το δερμάτινο σαλόνι και το ηχοσύστημα της BOSE με τα 14 ηχεία.

Διαβάστε επίσης: Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid 680 PS

Κάτω από όλα αυτά, ωστόσο, κρύβεται η ουσία της Macan Turbo. Ο νέος twinturbo V6 των 2.9 λίτρων αποδίδει 440 ίππους στις 5.700-6.600 σ.α.λ. και 549 Nm ροπής στις 1.800-5.600 σ.α.λ., αντικαθιστώντας τον προηγούμενο 3.6. Με το πακέτο Sport Chrono Package, επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 4,3 δλ. και φτάνει στα 270 χλμ./ώρα τελικής. Η ταχύτητα του γερμανικού SUV πιστοποιείται από το γεγονός πως οι ειδικές Boxster Spyder και Cayman GT4, θέλουν 1 δέκατο παραπάνω για την ίδια μέτρηση! Και μιλάμε για αυτοκίνητα με 4λιτρο, ατμοσφαιρικό κινητήρα, έμπνευσης 911 GT3, απόδοσης 420 ίππων στις 7.600 σ.α.λ. και κόφτη στις 8.000. Τα 130 Nm περισσότερης ροπής και τα διπλά τούρμπο της Macan, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK (πισωκίνητες και με 6άρι χειροκίνητο οι GT4), φροντίζουν να ισοσκελίσουν την διαφορά του μισού τόνου εις βάρος της Macan (1.865 έναντι 1.340 κιλών). Το μικρότερο βάρος και η πολύ καλύτερη αεροδυναμική, πάντως, στέλνουν την Cayman GT4 στα 304 χλμ./ώρα τελικής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store