Πως δουλεύει το νέο Honda CR-V Hybrid

Το πρώτο υβριδικό Honda SUV στην Ευρώπη είναι γεγονός και πρόκειται για το CR-V Hybrid, το οποίο θα ξεκινήσει να παράγεται τον Οκτώβριο του 2018, ενώ οι πρώτες παραδόσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.

Διαβάστε και αυτό: Οι πρωτοποριακές τεχνολογίες του νέου Honda CR-V

Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από ένα 2.0 λτ. i-VTEC κινητήρα βενζίνης κύκλου Άτκινσον, δύο ισχυρά ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 184 ίππους και η ροπή τα 315 Nm. Το σύστημα Honda Hybrid Performance διαθέτει μια έξυπνη τεχνολογία πολλαπλών λειτουργιών Multi-Mode Drive (i-MMD). Αντί να χρησιμοποιεί ένα συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, διαθέτει μία σχέση μετάδοσης που δημιουργεί μια άμεση σύνδεση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνει ομαλότερη μεταφορά της ροπής.

Η τεχνολογία i-MMD της Honda διαθέτει παράλληλα τρία προφίλ οδήγησης για καλύτερες επιδόσεις ή μεγαλύτερη οικονομία:

• EV Drive: αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου για να τροφοδοτήσει τον ηλεκτρικό κινητήρα (απενεργοποιείται ο βενζινοκινητήρας).

• Hybrid Drive: ο κινητήρας βενζίνης δίνει ισχύ σε ένα δεύτερο κινητήρα/γεννήτρια που συμπληρώνει την ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία.

• Engine Drive: Ένας κλειδωμένος μηχανικός συμπλέκτης δημιουργεί μια άμεση σύνδεση μεταξύ του βενζινοκινητήρα και των τροχών.

Διαβάστε και αυτό: Νέο Honda CR-V: Πότε έρχεται Ελλάδα και με ποια μοτέρ

Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης σε αστικές συνθήκες, το CR-V Hybrid μεταβαίνει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive η περίσσια ισχύς από τον κινητήρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επαναφορτίσει τη μπαταρία. Το Engine Drive είναι πιο αποδοτικό για κίνηση σε αυτοκινητόδρομους.

Σε κάθε περίπτωση το i-MMD αποφασίζει πιο είναι το κατάλληλο πρόγραμμα, χωρίς ο οδηγός να εμπλέκεται, ενώ έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει μια γραμμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση. Παράλληλα, ο οδηγός πληροφορείται για όλες τις λειτουργίες και την κατάσταση του υβριδικού συστήματος μέσω της οθόνης του συστήματος πολυμέσων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το νέο 5θυρο Honda Civic αποκαλύφθηκε!
Το νέο 5θυρο Honda Civic αποκαλύφθηκε!
Μια ανάσα από το νέο Honda Civic Hatchback
Μια ανάσα από το νέο Honda Civic Hatchback
Το νέο Honda Civic αποκαλύπτεται πλήρως
Το νέο Honda Civic αποκαλύπτεται πλήρως
Απλότητα και «κάτι» στο εσωτερικό των νέων Honda
Απλότητα και «κάτι» στο εσωτερικό των νέων Honda …
Εξηλεκτρίστηκε και το νέο Honda HR-V
Εξηλεκτρίστηκε και το νέο Honda HR-V
Εργοστασιακά κοντράδικο Honda e-Drag
Εργοστασιακά κοντράδικο Honda e-Drag
Το SUV E:Prototype δείχνει το ρεύμα της Honda
Το SUV E:Prototype δείχνει το ρεύμα της Honda
Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Honda Civic
Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Honda Civic
Αποχαιρετιστήριο Honda S660 Modulo X Version Z
Αποχαιρετιστήριο Honda S660 Modulo X Version Z
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store