Εντελώς αγνώριστο το ολοκαίνουργιο Hyundai Accent

Οι Έλληνες έχουμε μεγάλη αγάπη, αλλά και μια δεδομένη εικόνα, για το Hyundai Accent. Το κορεατικό μεσαίο λατρεύτηκε στη χώρα μας, πούλησε λυσσαλέα, έκανε τέτοιες εισπράξεις ώστε βοήθησε παγκοσμίως τα ταμεία της εταιρίας, όμως ποτέ δεν απέβαλε τον χαρακτήρα του οικονομικού και αδιάφορου σχεδιαστικά (και οδηγικά) αυτοκινήτου. Αυτά σχεδόν μια 15ετία πριν, έως το 2010 δηλαδή, όταν σταμάτησε η παραγωγή της τρίτης γενιάς.

Το Accent ετοιμάζεται να εισέλθει αισίως στην πέμπτη εκδοχή του, συνεχίζοντας κανονικά την εμπορική του πορεία σε αγορές όπως της Κίνας, της Ινδονησίας και της Κορέας. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο απαθανατίστηκε πριν το επίσημο ντεμπούτο, χωρίς ίχνος καμουφλάζ, και προκαλεί ευχάριστο σοκ με την εμφάνισή του. Οι γραμμές του νέου Kona, με τα ενιαία LED ημέρας μπροστά και το αιχμηρό μοτίβο στους προφυλακτήρες, χαρίζει έναν πρωτόγνωρο δυναμισμό στο Accent, o oποίος εντείνεται από τη ρευστή «υφή» του αμαξώματος – ιδίως στις πίσω πόρτες και τη σύνδεσή τους με τα φτερά, που θυμίζει Tucson.

Στο πίσω μέρος συναντάμε φανάρια «α λα μπούμερανγκ» με μια λωρίδα LED ανάμεσά τους, όπως ακριβώς στα Elantra και Sonata. Δυο μοντέλα στα οποία το Accent (ή Verna σε κάποιες αγορές) είναι πιο κοντά και από πλευράς διαστάσεων (ειδικά στο Elantra). Στοιχεία ακόμα δεν ανακοινώνονται, όμως φαίνεται με το μάτι πόσο έχει αυξηθεί το μέγεθος του μικρομεσαίου σεντάν της Hyundai. Εικόνα από το εσωτερικό δεν δημοσιεύεται ακόμα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων (τουλάχιστον στις πλουσιότερες εκδόσεις) και οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων.

Κάτω από το καπό έχουμε δυο επιλογές στα 1.5 λίτρα, μια ατμοσφαιρική και μια υπερτροφοδοτούμενη. Η πρώτη απαρτίζεται από τον 1.5 MPi των 115 ίππων, ενώ η δεύτερη από τον 1.5 T-GDi των 160 ίππων. Αμφότερες συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και αυτόματη μετάδοση, η οποία στο ατμοσφαιρικό Accent έχει τη μορφή συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης και στο τούρμπο 7τάχυτου διπλού συμπλέκτη DCT.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Fiat Topolino επιστρέφει με βάση το Citroen Ami!
Το Fiat Topolino επιστρέφει με βάση το Citroen Ami!
Νέο SUV από τη Mitsubishi με πινελιές Yamaha
Νέο SUV από τη Mitsubishi με πινελιές Yamaha
Το Toyota Mirai έγινε σπορ λιμουζίνα
Το Toyota Mirai έγινε σπορ λιμουζίνα
Nέο HondaJet Elite II για ιπτάμενους και τζέντλεμεν
Nέο HondaJet Elite II για ιπτάμενους και τζέντλεμεν
Βγαίνει στο προσκήνιο το νέο VW Touareg
Βγαίνει στο προσκήνιο το νέο VW Touareg
Νέα κουπέ-SUV ναυαρχίδα Renault Rafale
Νέα κουπέ-SUV ναυαρχίδα Renault Rafale
Με 400 άλογα το κορυφαίο VW ID.7 GTX
Με 400 άλογα το κορυφαίο VW ID.7 GTX
Πιο δυναμικό και μόνο τούρμπο το νέο Hyundai i20
Πιο δυναμικό και μόνο τούρμπο το νέο Hyundai i20
Σιμώνει το νέο C-SUV Volvo EX30
Σιμώνει το νέο C-SUV Volvo EX30
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store