Στα σκαριά κεντρομήχανο sportscar από τη Hyundai

100

Η τεράστια εμπορική επιτυχία του i30 N φαίνεται πως «άνοιξε την όρεξη» στους Κορεάτες, οι οποίοι εδώ και καιρό δοκιμάζουν ένα κεντρομήχανο πρωτότυπο εξέλιξης. Τώρα η έκδοση παραγωγής φαίνεται πως είναι πιο κοντά από ποτέ, σύμφωνα μάλιστα με δηλώσεις του καθ’ ύλιν αρμοδίου-του επικεφαλής του τμήματος Ν, Albert Biermann.

Σύμφωνα με τον ιθύνοντα νου πίσω από τα γρήγορα Hyundai, «έχουμε ένα αυτοκίνητο που κατά πάσα πιθανότητα θα δείξουμε στον αντιπρόεδρο Chung Eui Sun και το Δ.Σ., μέσα στους επόμενους δύο ή τρεις μήνες. Ανάλογα με την ανταπόκριση και την διάθεση, θα μπορούσαμε να πάρουμε το πράσινο φως για την έκδοση παραγωγής». Ο Biermann παρουσιάζεται εγκρατής, ωστόσο η στάση και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα στην κορεατική εταιρία αγγίζει τα επίπεδα του πανηγυρικού. Το i30 N δεν προλαβαίνει την ζήτηση, η Fastback εκδοχή του συγκεντρώνει εγκωμιαστικά σχόλια χωρίς καν να έχει παρουσιαστεί επίσημα, ενώ και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι η Hyundai προηγείται στη βαθμολογία, τόσο στην κατάταξη των Κατασκευαστών όσο και σε αυτή των Οδηγών (με τον Thierry Neuville).

Δείτε ακόμα: Βελτιωμένο Hyundai i30 N με 320 ίππους (+video)

Mε λίγα λόγια, δεν υπάρχει πιο κατάλληλη στιγμή για το λανσάρισμα ενός ιδιαίτερου μοντέλου που δεν θα έχει καμία σχέση με την μέχρι πρότινος γκάμα της κορεατικής φίρμας. Έναν «κράχτη», για να το θέσουμε απλούστερα. Ήδη η ΚΙΑ διαθέτει το Stinger GT, κάτι που σημαίνει πως ένα αντίστοιχης φιλοσοφίας -από πλευράς στάτους, όχι μηχανολογικής διάταξης- αυτοκίνητο από την Hyundai είναι σχεδόν βέβαιο. To RM16 Concept είναι το πιο πρόσφατο επίσημο δείγμα γραφής, κάτι που φαίνεται και στο καμουφλάρισμενο πρωτότυπο που κυκλοφορεί εντός και εκτός Nurburging. Το RM16 διέθετε τον 2.0λιτρο T-GDI υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα του i30 N στο κέντρο, με την απόδοση να φτάνει τους 300 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και την ροπή τα 383 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση πήγαινε, φυσικά, στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Διαβάστε επίσης: Γνωρίζετε τι συμβολίζει το σήμα της Hyundai;

Για την έκδοση παραγωγής, εκτός του ότι βρίσκεται ένα βήμα πριν την έγκριση, δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα. Κατά πάσα πιθανότητα κινητήρας και μετάδοση θα είναι τα ανωτέρω, ωστόσο νούμερα επιδόσεων και λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό. Για να δούμε τι άλλο θα δούμε από τους επελαύνοντες Κορεάτες…