Με άρωμα Ντακάρ το νέο Toyota Hilux GR Sport

Μέχρι να λανσαριστεί το κορυφαίο GR Hilux, οι Ιάπωνες παρουσιάζουν και προσφέρουν το GR Sport. Η έκδοση – «γέφυρα» μεταξύ των απλών Toyota και των GR, πλέον σε αγροτική εκτέλεση.

Το Hilux GR Sport ξεχωρίζει κυρίως χάρις στην ανασχεδιασμένη μάσκα, που φιλοξενεί ολογράφως το όνομα της Toyota αντί του σήματος στο κέντρο και αντλεί έμπνευση από τα Hilux των 80’s. Ο ελαφρά διαφορετικός προφυλακτήρας (ιδίως στα πλάγια) και το «GR Sport» στη μάσκα συνεχίζουν τη διαφοροποίηση, πλαισιωμένα από σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Οι νέες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών και τα σκαλοπάτια ολοκληρώνουν το οπτικό σκέλος του σπορ Hilux.

Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες και suede επενδύσεις, σήματα «GR» σε τιμόνι και προσκέφαλα , κόκκινη φάσα στην κορυφή του ταμπλό και απομίμηση ανθρακονημάτων, αλουμινένια πεντάλ, αλλά και κόκκινες ραφές σε τιμόνι και στα μπάκετ καθίσματα.

Οι Ιάπωνες έδωσαν πολύ περισσότερη βάση στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα στην ανάρτηση. Τα αμορτισέρ είναι ενισχυμένα μονού σωλήνα, συνοδευόμενα από σφιχτότερα ελατήρια εμπρός και αναθεωρημένα φύλλα σούστας πίσω, μαζί με διαφορετικούς βραχίονες. Σύμφωνα με την Toyota οι αλλαγές αυτές βελτιώνουν την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, κάνουν ταχύτερο το τιμόνι, ενισχύουν το κράτημα και βελτιστοποιούν την απόσβεση των ανωμαλιών. Το σύστημα Active Traction Control και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό είναι στάνταρ, με το αγωνιστικό του Ράλλυ Ντακάρ να αποτελεί πηγή επιρροών για το Hilux GR Sport.

Στο μηχανοστάσιο αναλαμβάνει καθήκοντα ο 2.8 D-4D των 204 ίππων στις 3.400 σ.α.λ. και 500 Nm στις 1.600 – 2.800 σ.α.λ., σε συνεργασία με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Το ωφέλιμο φορτίο της καρότσας ανέρχεται στον 1 τόνο και η δυνατότητα ρυμούλκησης στους 3,5 τόνους, με τις επιδόσεις να κυμαίνονται στα 10,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 175 χλμ./ώρα για την τελική.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Vision AMG προαναγγέλλει το μέλλον των AMG
Το Vision AMG προαναγγέλλει το μέλλον των AMG
Νέα και ακόμα πιο high tech BMW Σειρά 3
Νέα και ακόμα πιο high tech BMW Σειρά 3
Νέο Toyota Highlander 2.4λτ. τούρμπο με 270 άλογα
Νέο Toyota Highlander 2.4λτ. τούρμπο με 270 άλογα
Νέο Range Rover Sport με off road cruise control!
Νέο Range Rover Sport με off road cruise control!
Κοστουμάτος εργάτης το νέο Ford E-Transit Custom
Κοστουμάτος εργάτης το νέο Ford E-Transit Custom
Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131
Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131
Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica
Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica
Η πιο καθαρή και οικονομική Bentley όλων των εποχών!
Η πιο καθαρή και οικονομική Bentley όλων των εποχών! …
Ντεμπούτο για το φρεσκαρισμένο Kia Soul
Ντεμπούτο για το φρεσκαρισμένο Kia Soul
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store