Nέο Mitsubishi L200 με πολλές αλλαγές (+video)

Μετά την μερική αποκάλυψη μέσα από αμμοθύελλες και την διαρροή από την Σαουδική Αραβία για το εκεί μοντέλο (που ονομάζεται Triton), η παγκόσμια πρεμιέρα για το ανανεωμένο L200 είναι γεγονός. Το ιστορικό pickup της Mitsubishi υιοθετεί την μάσκα «Dynamic Shield» που πρωτογνωρίσαμε στο Eclipse Cross, ενώ και τα φωτιστικά σώματα ακολουθούν το φουτουριστικό μοτίβο που ευαγγελίζεται η νέα σχεδιαστική ταυτότητα των «Τριών Διαμαντιών».

Ο εμπρός προφυλακτήρας παρουσιάζεται κλάσεις πιο δυναμικός και ογκώδης σε σχέση με πριν, με τα ακροβολισμένα φώτα ομίχλης και φλας να «φωλιάζουν» στο πλαίσιο που δημιουργεί η «Δυναμική Ασπίδα» και τα φώτα, αφήνοντας χώρο στον προφυλακτήρα να αναπτυχθεί από χαμηλά μέχρι το χρωμιωμένο πλαίσιο και να φιλοξενήσει μια ευμεγέθη προστατευτική ποδιά. Η όλη φιλοσοφία γύρω από την οποία αναπτύχθηκε το νέο L200 ονομάζεται «Rock Solid», μέρος της ευρύτερης τεχνοτροπίας που διακατέχει την κατασκευή του και λέγεται «Engineered Beyond Tough». Όλα αυτά τα εύηχα αγγλοσαξονικά μετουσιώνονται στην πιο macho εμφάνιση.

Δείτε ακόμα: 40 Χρόνια Mitsubishi L200

Τα μηχανικά μέρη κρίθηκαν αρκούντως δυνατά, με την μοναδική διαφορά να σημειώνεται στην αντικατάσταση του 5ταχυτου αυτόματου κιβωτίου με ένα νέο 6 σχέσεων και την προσθήκη προγραμμάτων στο σύστημα τετρακίνησης. Η μετάδοση της κίνησης επαφίεται στο κλασικό Super-Select 4WD, το οποίο αποκτά Off-Road Mode και βελτιστοποιεί την αποτελεσματικότητα των λειτουργιών GRAVEL, MUD/SNOW, SAND και ROCK. Επιπλέον η Mitsubishi προσφέρει την επιλογή του Easy-Select 4WD, που αποτελεί μια απλουστευμένη εκδοχή τους Super-Select.

Τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας είναι παρόντα, με το Forward Collision Mitigation να φροντίζει για την ανίχνευση πεζών και οχημάτων ώστε να αποτρέψει ενδεχόμενη σύγκρουση, το Blind Spot Warning να εκμηδενίζει τις «τυφλές» γωνίες και το Rear Cross Traffic Alert να κάνει το ίδιο για την οπισθοπορεία. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το Ultrasonic Misacceleration Mitigation System, το οποίο ομαλοποιεί την παροχή του γκαζιού όταν το αυτοκίνητο κινείται σε χαμηλές ταχύτητες ή επιταχύνει σε χαμηλές στροφές με λίγο γκάζι. Σκοπός του εν λόγω συστήματος είναι να εξαλείψει τις ακούσιες επιταχύνσεις και τα «τινάγματα» που προκαλούνται στο «σταμάτα-ξεκίνα» και τις μανούβρες παρκαρίσματας, ειδικά στο αυτόματο κιβώτιο που ο οδηγός δεν μπορεί να ρεγουλάρει την κίνηση του αυτοκινήτου με τον συμπλέκτη.

Διαβάστε επίσης: Τι ισχύει τελικά για την αγορά αγροτικού;

Κάτω από το καπό συναντάμε τον γνώριμο τουρποντίζελ των 2.4 λίτρων, με απόδοση 180 ίππων και 430 Nm ροπής. Η εμπορική διάθεση του νέου L200 θα ξεκινήσει άμεσα από την Ταϊλάνδη, με τις υπόλοιπες χώρες (κοντά στις 150 παγκοσμίως) να παίρνουν την σειρά τους σταδιακά. Στην Ευρώπη το περιμένουμε στα τέλη του πρώτου 6μηνου του 2019.

Get it on Google Play Download on the App Store