Νέες BMW X3/ Χ4 και ταχύτερες X3/ X4 M

Η BMW συνεχίζει τις παρουσιάσεις νέων και ανανεωμένων μοντέλων, αυτή τη φορά με τις φρεσκαρισμένες X3 και X4, που πλαισιώνονται από ταχύτερες εκδόσεις M.

Η προφανής διαφοροποίηση προ και μετά facelift εντοπίζεται στη μάσκα που, κατά το πώς μας έχουν συνηθίσει οι Βαυαροί τα τελευταία δυο χρόνια, φιλοξενεί ολοένα μεγαλύτερα «νεφρά». Στις περιπτώσεις των X3 και X4 δεν ενστερνίζονται την κάθετη διαρρύθμιση των Σειρά 4, iX, i4 και M3/M4, αλλά αυτή της Σειράς 7. Μεγαλύτερα, με ελαφρώς πιο δυναμικά φωτιστικά σώματα εκατέρωθεν και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα από κάτω, ίσως πρόκειται για την καλύτερη εφαρμογή τους που έχουμε δει σε νέα BMW εδώ και καιρό.

Ανάλογες αλλαγές και στο πίσω μέρος. Νέα φανάρια με διαφορετικά γραφικά στα LED και φρεσκαρισμένος προφυλακτήρας συνιστούν τις διαφορές των νέων X3/X4, οι οποίες προσφέρονται με 9 διαφορετικά χρώματα. Η Brooklyn Grey απόχρωση είναι καινούργια, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται χρώμα BMW Individual, αποκλειστικό προνόμιο της X3 (Tanzanite Blue II). Αποκλειστικό για την X4 είναι το Piermont Red, αλλά όχι κάποιο από την Individual παλέτα.

Στο εσωτερικό, η BMW φρόντισε να δώσει επίσης διαφορετική εικόνα. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί νέους αεραγωγούς και πλέον έχει τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού πάνω από αυτά του ηχοσυστήματος, σε ένα στιλ που μιμείται αυτό της Σειράς 4. Στην X3 είναι στάνταρ η μεγαλύτερη οθόνη των 10,25 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό. Με το προαιρετικό πακέτο Live Cockpit Professional, που είναι στάνταρ στην X4, η οθόνη του infotainment αυξάνεται στις 12,3 ίντσες και συνοδεύεται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,4 ιντσών. Εξυπακούεται πως όλες οι λειτουργίες συνδεσιμότητας και τα συστήματα ασφαλείας, συγκαταλέγονται στο βασικό εξοπλισμό.

Το ίδιο ισχύει για τη σχέση ήπιου υβριδικού συστήματος και κινητήρων. Οι νέες X3/ X4 διατίθενται με 6 κινητήρια σύνολα: 3 βενζίνης, 3 ντίζελ, όλα σε συνδυασμό με mild hybrid 48 Volt. Η plug-in υβριδική επιλογή, ακούει στο όνομα X3 xDrive30e (2.0λτ. βενζίνης και ηλεκτροκινητήρας, 292 ίπποι συνδυαστικά, μέχρι 50 χλμ. κίνηση με το ρεύμα). Η βενζινοκίνητη γκάμα ανοίγει με τις X3/X4 xDrive20i και τον 2λιτρο τούρμπο των 184 ίππων (κατανάλωση 7,6-8,4 λίτρα/100 χλμ. και 7,5-8,4 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα), συνεχίζεται με τις xDrive30i και τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο στα 245 άλογα (κατανάλωση 7,6-8,5 λίτρα/100 χλμ. και 7,5-8,5 λίτρα/100 χλμ.) και ολοκληρώνεται με τις M40i, όπου ο 3λιτρος straight six TwinPower αποδίδει 360 ίππους.

Στο πετρελαιοκίνητο μέτωπο ξεκινάμε με τις Χ3/Χ4 xDrive20d (2.0λτ., 190 ίπποι, 5,8-6,5 και 5,7-6,5 λίτρα/100 χλμ.), συνεχίζουμε στις xDrive30d (3.0λτ., 286 ίπποι, 6,2-7,0 και 6,1-7,0 λίτρα/100 χλμ.) και κορυφώνουμε με τις M40d, μαζί με τα 340 άλογά τους.

Όπως βλέπουμε, όλες οι εκδόσεις συνοδεύονται από το «xDrive». Κάτι που σημαίνει πως το σύστημα τετρακίνησης είναι αποκλειστική επιλογή, όπως και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Για όλους όσοι δεν βρίσκουν αρκετή την ισχύ των M40i και M40d, υπάρχουν οι καθαρόαιμες εκδόσεις M. Με σχεδιαστικές αλλαγές ανάλογες των απλών X3/ X4, ξεχωρίζουν περισσότερο από τις απερχόμενες X3 /X4 M χάρις στον διαφορετικό προφυλακτήρα, που φιλοξενεί πιο αιχμηρές εισαγωγές στα πλαϊνά. Η περισσότερη δουλειά στις κορυφαίες εκδόσεις των βαυαρικών SUV και SAV, έχει γίνει κάτω από το καπό.

Η 3D εκτυπωμένη κυλινδροκεφαλή και ο σφυρήλατος στρόφαλος προέρχονται από τις νέες M3/M4. Ο twinturbo 3λιτρος εξακύλινδρος S58 δεν εμφανίζει διαφορές στην ιπποδύναμη, παράγοντας 480 άλογα στις απλές και 510 άλογα στις Competition. Η ροπή, όμως, είναι αυξημένη κατά 20 Nm στην πρώτη και κατά 50 ολόκληρα Nm στη δεύτερη περίπτωση. Με 620 Nm οι απλές και 650 Nm για τις Competition, η BMW ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. για τις X3/ X4 M και σε 3,7 δλ. για τις X3/ X4 M Competition (από 4,1 και 4 αντίστοιχα των απερχόμενων).

Οι καινούργιες X3/ X4 M δηλαδή, είναι ταχύτερες από τις προηγούμενες Competition! Ακόμα πιο εντυπωσιακά, επιταχύνουν γρηγορότερα ακόμα και από τις πισωκίνητες M3/M4 Competition (3,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα). Η τελική ταχύτητα, τέλος, περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ή στα 285 χλμ./ώρα, με το προαιρετικό M Driver’s Package

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ανανέωση για το Dacia Duster
Ανανέωση για το Dacia Duster
Νέο Peugeot 308 SW με τεράστιο πορτ μπαγάζ
Νέο Peugeot 308 SW με τεράστιο πορτ μπαγάζ
Νέο Audi RS 3 με 400 άλογα και ρεκόρ τελικής
Νέο Audi RS 3 με 400 άλογα και ρεκόρ τελικής
Έτοιμη κι η Porsche 911 GT3 Touring!
Έτοιμη κι η Porsche 911 GT3 Touring!
Φρεσκάρισμα για τη Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe
Φρεσκάρισμα για τη Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe
Νέο Lexus NX με έως 306 υβριδικούς ίππους
Νέο Lexus NX με έως 306 υβριδικούς ίππους
Νέο VW Multivan για VIP μετακινήσεις
Νέο VW Multivan για VIP μετακινήσεις
Νέο Toyota Land Cruiser για πολυτελές off roading
Νέο Toyota Land Cruiser για πολυτελές off roading
«Μασκοφόρος» το νέο ψηφιακό Opel Grandland
«Μασκοφόρος» το νέο ψηφιακό Opel Grandland
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store