Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R

Το νέο Civic Type R παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες κι από ό,τι φαίνεται, ενέπνευσε το μικρότερο Jazz. Η Honda μόλις έδωσε την πρώτη εικόνα της σπορτίβ έκδοσης RS, που θέλει να μοιάσει στον μεγαλύτερο (και ασύγκριτα ισχυρότερο) αδερφό του.

Το Fit -όπως ονομάζεται στην Ιαπωνία το ιαπωνικό σουπερμίνι- RS δανείζεται στοιχεία από το FL5 «Τάπερ», κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα. Η διαμόρφωση με τη μεγάλη κεντρική εισαγωγή και τις δυο μικρότερες πλευρικές, σε σχήμα πεπλατυσμένου «Π», συν τα 6 (3 ανά εισαγωγή) οριζόντια στελέχη, εμπνέεται ξεκάθαρα από το κορυφαίο Civic. Το ίδιο ισχύει για το λευκό χρώμα, το οποίο πάντως δεν είναι το Championship White. Η πρόθεση του πιο σπορ Jazz, όμως, είναι ξεκάθαρη. Το δείχνουν, εξάλλου, και οι πλαϊνές ποδιές. Εικόνα από πίσω δεν έχουμε, αλλά λογικά θα υπάρχει ψευδοδιαχύτης.

Στο εσωτερικό συναντάμε suede επενδύσεις σε τιμόνι και καθίσματα, τα οποία με τη σειρά τους είναι μπάκετ, κίτρινες ραφές στο δερμάτινο τιμόνι και paddles αλλαγής σχέσεων για το κιβώτιο CVT. H μετάδοση διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης προσφέρει manual mode με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις, ενώ πέρα από τα κλασικά προγράμματα Normal, Sport και Econ, αποκλειστικά για το RS υπάρχει η ομώνυμη επιλογή. Η Honda δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ταχύτερη απόκριση στο γκάζι και τις αλλαγές σχέσεων, από κοινού με βαρύτερο τιμόνι και εντονότερη ανάκτηση ενέργειας.

Οι Ιάπωνες δεν δίνουν στοιχεία ούτε αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. H ισχυρότερη έκδοση του Jazz στην Ιαπωνία είναι κοινή με τη μοναδική επί ευρωπαϊκού εδάφους, που αποτελείται από το υβριδικό σύστημα e:HEV (εκεί διατίθεται και με 1.300άρη 98 ίππων). Ο 1.5 i-VTEC συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες, για μια συνδυαστική απόδοση 109 ίππων και 253 Nm. Η Honda μπορεί να μη αναφέρει στοιχεία για το RS, όμως δηλώνει πως είναι ισχυρότερο από το Fit e:HEV και αποκλειστικά μπροστοκίνητο (στην Ιαπωνία διατίθεται και ως 4WD).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store