Νέο και πολύ πιο σπορ Nissan Almera

Αρκετά χρόνια πριν την επέλαση των SUV, τα μικρομεσαία σεντάν μαζί με τα χάτσμπακ, αποτελούσαν την πρώτη επιλογή για όσους ήθελαν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Γεγονός που ίσχυε και για τη Nissan, καθώς πριν παρουσιαστεί το Qashqai, κυριαρχούσε το Sunny και ο μετέπειτα διάδοχός του, το Almera. Η πρώτη του εμφάνιση πραγματοποιήθηκε το 1995, ενώ η τελευταία στις 28 Νοεμβρίου 2007. Έκτοτε, και αφού ακολούθησε η κατάργηση και του Primera το 2008, τα τετράθυρα αμαξώματα εξαφανίστηκαν από την ευρωπαϊκή γκάμα του Ιάπωνα κατασκευαστή.

Σε άλλες αγορές, αντίθετα, συνεχίζουν κανονικά μέχρι σήμερα. Το ίδιο συμβαίνει και με το Almera, το οποίο διατίθεται επίσης με το όνομα Versa στις Η.Π.Α. Στην Ταϊλάνδη (και τη Μαλαισία), ωστόσο, διατηρεί το όνομα που μάθαμε στα μέρη μας. Όχι μόνο αυτό, αλλά ανανεώνεται και αποκτά μέχρι στοιχεία Nismo! Το φρεσκαρισμένο Almera ξεχωρίζει από τη μεγαλύτερη μάσκα V Motion, το σκουρόχρωμο σήμα της Nissan και την ολόγραφη παρουσία του ονόματος πάνω από τη μάσκα. Το εντυπωσιακό body kit των φωτογραφιών είναι προαιρετικό, αλλά πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να λείπει από το λογισμό κανενός υποψηφίου αγοραστή.

Ο επιθετικός προφυλακτήρας συνδυάζεται με splitter, στο πλάι αναλαμβάνουν οι αντίστοιχες αεροδυναμικές προσθήκες (βλέπε ποδιές), οι ζάντες φτάνουν τις 17 ίντσες, η διχρωμία αμαξώματος-οροφής δίνει άλλο αέρα, το νέο Gray Sky Pearl χρώμα επίσης, όμως ο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι ο πίσω προφυλακτήρας, που φιλοξενεί διαχύτη και δυο κεντρικές απολήξεις για την εξάτμιση.

Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει όπως πριν,  δηλαδή με έμφαση στους χώρους (4.495 χλστ. μήκος, 482 λίτρα πορτμπαγκάζ) και γεμάτο ομοιότητες με εκείνο του Micra, στην πλατφόρμα του οποίου βασίζεται το Almera.

Από το σουπερμίνι της Nissan προέρχεται και ο συνδυασμός κινητήρα-μετάδοσης. Το μικρομεσαίο σεντάν κινείται από το γνωστό τρικύλινδρο 1.000άρι turbo μηχανικό σύνολο βενζίνης, ισχύος 100 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και με ροπή 152 Nm στις 2.400-4.000 σ.α.λ. Η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς γίνεται αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Xtronic CVT. Περισσότερες τεχνικές προδιαγραφές δεν ανακοινώνονται, εκτός από τη μεικτή κατανάλωση των 5,4 λτ./100 χλμ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Ακόμα πιο κτηνώδη τα νέα Ford F-150 Raptor/Raptor-R
Ακόμα πιο κτηνώδη τα νέα Ford F-150 Raptor/Raptor-R
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz GLA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store