To Nissan GT-R αναβιώνει το θρυλικό Skyline R34!

Οι φανατικοί φίλοι του Skyline θεωρούν πως ο τελευταίος πραγματικός εκπρόσωπος του ιστορικού ονόματος, είναι το R34. Κάτι στο οποίο συμφωνεί και η Nissan, καθώς ο διάδοχός του ονομάζεται μόνο GT-R (άσχετα που τυπικά αποκαλείται ως R35). To «Skyline» έχει εκλείψει. Όχι, όμως, και η αλησμόνητη αύρα του.

Την οποία οι Ιάπωνες επαναφέρουν στο θυμικό μας, με την παρουσίαση του επετειακού GT-R 50th Anniversary Edition. Και συγκεκριμένα, στο χρώμα Bayside Blue που χαρακτήρισε το σύνολο της ύπαρξης του R34! Από κοντά και άσπρες λωρίδες, ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν 2 ακόμα συνδυασμούς: Pearl White με κόκκινες λωρίδες και Super Silver με άσπρες. Αλλά κάτι μας λέει ότι όποιος ενδιαφέρεται για το επετειακό GT-R, θα επιλέξει το μονοπάτι των αναμνήσεων και του Skyline.

Δείτε ακόμα: Το Nissan Skyline ονομάστηκε «Πιο εμβληματικό Ιαπωνικό αυτοκίνητο»

Το μπλε χρώμα συναντάται και στους τροχούς, δημιουργώντας μια μοναδική απόχρωση με το βασικό μαύρο των 19αρων ζαντών αλουμινίου. Ίδια προσέγγιση και για το περίγραμμα των απολήξεων της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό κάθε σπιθαμή είναι καλυμμένη με alcantara και δέρμα Nappa, ενώ τιμόνι, λεβιές αυτόματου κιβωτίου και καθίσματα είναι νέα.

Στα μηχανικά μέρη τώρα, υπάρχουν σημαντικές αλλαγές αλλά δεν μεταφράζονται σε μεταβολή των αριθμών. Ο 3.8 V6 twinturbo εξακολουθεί να αποδίδει 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 637 Nm μεταξύ 3300-5800, όμως τα τούρμπο είναι νέα, το ίδιο ισχύει για την πολλαπλή εξαγωγής, ενώ και η εξάτμιση κατασκευάζεται από τιτάνιο. Όλες οι μετατροπές έχουν γίνει με γνώμονα την βελτίωση στην απόκριση του γκαζιού, ειδικά στις χαμηλές στροφές, και την μείωση της κατανάλωσης κατά 5%.

Διαβάστε επίσης: Ντεμπούτο για το Nissan GT-R50 στη Μέση Ανατολή (+video)

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση διαθέτει αναβαθμισμένο λογισμικό, η οποία σύμφωνα με τους μηχανικούς που την εξέλιξαν προσφέρει ακόμα περισσότερη ευστάθεια στις γρήγορες καμπές και ποιοτικότερη κύλιση. Το εύρος των «ψαγμένων» αλλαγών εκτείνεται μέχρι την αίσθηση του πεντάλ των φρένων, όπου ένα brake booster αυξάνει την απόκριση στο «τσίμπημα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Concept 20-23 αποθεώνει τη σχεδίαση των Nissan
Το Concept 20-23 αποθεώνει τη σχεδίαση των Nissan
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Τρομερό νέο Nissan Skyline Nismo με 420 ίππους πίσω
Τρομερό νέο Nissan Skyline Nismo με 420 ίππους πίσω
Νέο Nissan Z Nismo με 420 άλογα & σπέσιαλ στήσιμο
Νέο Nissan Z Nismo με 420 άλογα & σπέσιαλ στήσιμο
Καμένο λάστιχο από το νέο Nissan Z Nismo (+video)
Καμένο λάστιχο από το νέο Nissan Z Nismo (+video)
Με σπορ «ενέσεις» το νέο Nissan Sunny
Με σπορ «ενέσεις» το νέο Nissan Sunny
Νέο Nissan Qashqai e-Power Black Edition
Νέο Nissan Qashqai e-Power Black Edition
Νέο και πολύ πιο σπορ Nissan Almera
Νέο και πολύ πιο σπορ Nissan Almera
Νέα Nissan Pathfinder και Qashqai στην Κίνα
Νέα Nissan Pathfinder και Qashqai στην Κίνα
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store