«Σκαφτιάς» επιδόσεων η Porsche Taycan Cross Turismo

Η Porsche συνεχίζει τη διεύρυνση των ηλεκτρικών της οριζόντων, με την παρουσίαση της πιο εντυπωσιακής Taycan μέχρι σήμερα: της Cross Turismo.

Η crossover εκδοχή του πρώτου ηλεκτρικού από το Τσουφενχάουζεν αποτελεί κράμα μεταξύ SUV και shooting brake, αντλώντας πολλές επιρροές από την Panamera Sport Turismo. Η διαμόρφωση του αμαξώματος από τη μεσαία κολώνα και πίσω χαρακτηρίζεται από την ελαφρώς ψηλότερη γραμμή της οροφής, που οδηγεί στο εντελώς διαφορετικό πίσω μέρος. Εκεί οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επιπλέον 36 χλστ. για το κεφάλι τους, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 446 λίτρα. Με την αναδίπλωση των καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1.212 λίτρα διαθέσιμου χώρου.

Τα πλαστικά προστατευτικά ξεκαθαρίζουν πως ο χαρακτήρας της συγκεκριμένης Taycan διψάει για περιπέτεια και δεν απαρνείται τα παιχνίδια στο χώμα. Η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη (με το προαιρετικό πακέτο off-road είναι αυξημένη κατά 30 χλστ.) και διατίθεται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που αυξομειώνει τον «αέρα» του αυτοκινήτου τόσο αυτόματα, όσο και κατά τη βούληση του οδηγού. Μαζί με το ειδικό πρόγραμμα λειτουργίας κίνησης εκτός δρόμου, η Taycan Cross Turismo εγγυάται πως θα πάει πολύ πιο μακριά από την άσφαλτο από τα δεδομένα των υπολοίπων Porsche, Cayenne εξαιρουμένης φυσικά.

Την κίνηση αναλαμβάνουν οι δυο ηλεκτροκινητήρες που γνωρίζουμε ήδη από τις Taycan 4S, Turbo και Turbo S. Η διαφοροποίηση εδώ έγκειται στη νέα, βασική Cross Turismo 4, που αποδίδει 380 άλογα κανονικά και 475 με λειτουργία overboost. Η 4S αποδίδει 490 ίππους κανονικά και έως 571 με λειτουργία overboost, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 4,1 δλ. και τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα. Η Turbo σκαρφαλώνει έως τα 680 άλογα (πάντα με overboost), ενώ η κορυφαία Turbo S ανήκει σε μια κατηγορία από μόνη της, παράγοντας μέχρι 761 ίππους και 1.050 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση τα 100 χλμ./ώρα τα βλέπει στο κοντέρ ο οδηγός σε 2,9 δλ. με την τελική να αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα και η αυτονομία της να είναι 388 έως και 419 χλμ.

Η εμπορική καριέρα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της Porsche θα ξεκινήσει το καλοκαίρι με την τιμή της στην γερμανική αγορά να ξεκινάει από τα 93.635!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store