Έχω και… κότερο Rolls-Royce, πάμε μια βόλτα;

Σκάφος, μαργαριτάρια, στρείδια, λίμνη Κόμο, χειροποίητο, χρώματα που αλλάζουν, δέρματα κορυφαίας ποιότητας, φινέτσα, υψηλή… ραπτική. Αν όλα αυτά έπρεπε να τα συμπεριλάβουμε σε ένα κείμενο για αυτοκίνητο, τότε θα μιλούσαμε μόνο για τη μία και μοναδική Rolls-Royce.

Η θρυλική φίρμα παρουσίασε το δεύτερο Boat Tail -πού αλλού- στη μαγευτική λίμνη Κόμο, την επιτομή της φυσικής ομορφιάς και του… class. Αυτό το Boat Tail δημιουργήθηκε για έναν –αγνώστου στοιχείων- πελάτη, ως φόρος τιμής στον πατέρα του και την οικογενειακή του ιστορία, με σχέδιο εμπνευσμένο από τη «μητέρα του μαργαριταριού» τη… mother of pearl, που λένε κι οι φίλοι μας οι Άγγλοι. Αν και η Rolls Royce δεν έχει αποκαλύψει πόσο κόστισε το δεύτερο Boat Tail, πιστεύεται ότι και τα τρία αντίτυπα (σ.σ. θα κατασκευαστεί κι ένα τρίτο) θα κοστίσουν περί τα  28 εκατ. δολάρια, δηλαδή 26,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τη σημερινή ισοτιμία δολαρίου/ευρώ.

Εννοείται ότι το μοναδικής ποιότητας και φινέτσας κάμπριο, είναι χειροποίητο και αυτό συνεπάγεται ελευθερία και άμεση συνεργασία εταιρείας και πελάτη, για πρωτόγνωρα επίπεδα εξατομίκευσης. Για την κίνηση του αλουμινένιου… σκάφους, φροντίζει φυσικά ο V12 twin-turbo 6,75 λίτρων, 570 ίππων και 900 Nm ροπής της Phantom. Ας περάσουμε τώρα στα… σαλόνια, τα μαργαριτάρια και όλη αυτή την βασιλική αίσθηση που αναδύεται από τη Rolls-Royce Boat Tail.

 

Η όλη διαδικασία ξεκίνησε με μια επιλογή από τέσσερα κοχύλια μαργαριταριών της ιδιωτικής συλλογής του πελάτη, παρέχοντας έμπνευση στους σχεδιαστές. Ως αποτέλεσμα, η εξωτερική απόχρωση είναι ένα από τα πιο περίπλοκα φινιρίσματα κατά παραγγελία που δημιουργήθηκαν ποτέ από τη βρετανική φίρμα. Εμείς οι… παρακατιανοί θα το λέγαμε ένα όμορφο ανοιχτό ροζ που αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού. Ωστόσο, η Rolls-Royce περιγράφει τη μοναδική βαφή ως «ένα αστραφτερό μείγμα στρειδιού και απαλού τριαντάφυλλου, με μεγάλες λευκές και μπρούτζινες νιφάδες που προσθέτουν μια μαργαριταρένια ποιότητα η οποία αλλάζει διακριτικά κάτω από διαφορετικές συνθήκες φωτός». Επίσης, αυτό που μοιάζει με ανθρακόνημα στο κάτω μέρος, είναι «τεχνική ίνα» με «ροζ χρυσό υφαντό νήμα» που ταιριάζει με το ροζ χρυσό Spirit of Ecstasy.

Προχωρώντας προς τα πίσω, το «κατάστρωμα» διατηρεί το σχέδιο πεταλούδας και τα σκαμπό από ανθρακονήματα, με τον ιδιοκτήτη να επιλέγει για την κατασκευή τους καπλαμά Royal Walnut με «επίχρυσες ρίγες και σατινέ βουρτσισμένο φινίρισμα». Όσο περνάει ο καιρός, μάλιστα, ο καπλαμάς θα ωριμάζει, πλησιάζοντας στο χρώμα του καπό. Στο εσωτερικό της καμπίνας βρίσκουμε έναν συνδυασμό αποχρώσεων κονιάκ και… στρειδιού για το λεπτό δέρμα ροζ χρυσού. Η απόχρωση «Mother of Pearl» ντύνει πανέμορφα το εσωτερικό του ταμπλό οργάνων και το κεντρικό ρολόι. Το τελευταίο, μάλιστα, προέρχεται από τη συλλογή του πελάτη.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Torsten Müller-Ötvös, Διευθύνων Σύμβουλος της Rolls-Royce, περιέγραψε τη διαδικασία κατασκευής ως την «υψηλή ραπτική» της αυτοκινητοβιομηχανίας, λίγες μόλις ημέρες αφότου η ανταγωνιστική Mercedes Maybach χρησιμοποίησε τον ίδιο όρο για τη δική της ναυαρχίδα πολυτελείας.

Get it on Google Play Download on the App Store