«Σκάβει» η Porsche 911 που πάει παντού

Η Porsche έχει σχεδόν έτοιμη την 911 Dakar, ή αλλιώς την 911 που πάει παντού, υποβάλλοντάς τη διαρκώς σε εξαντλητικές δοκιμές επί παντός εδάφους και καιρικών συνθηκών.

Οι Γερμανοί άντλησαν έμπνευση από την 911 SC/RS 4×4 (ή 953, όπως ήταν ο κωδικός της), που κέρδισε το ράλλυ Παρίσι-Ντακάρ το 1984 και προκάλεσε «σεισμό» στους αγώνες του είδους, γενόμενη το πρώτο sportscar που κέρδιζε διοργάνωση αντοχής. Η 992 Dakar ακολουθεί τα χνάρια της ιστορικής προγόνου, ενσωματώνοντας αναβαθμισμένη ανάρτηση με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ύψος), προστατευτικές ποδιές, αναθεωρημένα ηλεκτρονικά, all terrain ελαστικά και σχάρα οροφής, που φιλοξενεί μπάρα LED και ρεζέρβα (κανονικών διαστάσεων μάλιστα)!

 

Όπως η νικήτρια του θρυλικού αγώνα, έτσι και η σύγχρονη διάδοχος βασίζεται στην τετρακίνητη 911. Η 911 Dakar αποτελεί τη σκληροτράχηλη παραλλαγή της 911 Carrera 4, κάτι που σημαίνει πως στον πίσω άξονα συναντάμε τον 3.0λιτρο bi-turbo εξακύλινδρο boxer των 385 ίππων και 450 Nm, ο οποίος τροφοδοτεί όλους τους τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται ακόμα, με την Porsche να είναι λαλίστατη μόνο για την αντοχή του αυτοκινήτου και τις επίπονες δοκιμές που διεξάγει, προκειμένου να την εξασφαλίσει.

O επικεφαλής εξέλιξης του αυτοκινήτου, Achim Lamparter, ισχυρίζεται ότι η ομάδα του έχει διανύσει περισσότερα από 500.000 χλμ. σε κάθε έδαφος, από άσφαλτο και πίστα μέχρι χιόνι και άμμο, συμπεριλαμβανομένων 10.000 χλμ. εκτός δρόμου για τη ρύθμιση των σασί. Αρκετά από αυτά τα χιλιόμετρα καλύφθηκαν στο Ντουμπάι και το Μαρόκο, όπου οι δοκιμαστές όρμαγαν σε αμμόλοφους 50 μέτρων και με τα θερμόμετρα να δείχνουν έως 45 βαθμούς Κελσίου, την ώρα που συνάδελφοί τους όργωναν τις παγωμένες λίμνες της Σουηδίας. Και πριν δοκιμαστές – μηχανικοί δώσουν το «ΟΚ», η 911 Dakar πέρασε από το πεδίο δοκιμών  Château de Lastours στη νότια Γαλλία, όπου οι ομάδες που συμμετέχουν στο Ράλι Ντακάρ δοκιμάζουν τα αυτοκίνητά τους, σε μια διαδρομή γεμάτη βράχους και άλματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Nissan Qashqai e-Power Black Edition
Νέο Nissan Qashqai e-Power Black Edition
Αχαρτογράφητο το νέο MINI Countryman Uncharted
Αχαρτογράφητο το νέο MINI Countryman Uncharted
Συλλεκτικό VW Golf R 333 Limited Edition
Συλλεκτικό VW Golf R 333 Limited Edition
Νέο Range Rover Sport SV με το μοτέρ της BMW M5!
Νέο Range Rover Sport SV με το μοτέρ της BMW M5!
Φρεσκάρισμα για τα Audi A6 και A7
Φρεσκάρισμα για τα Audi A6 και A7
Νέο και ισχυρότερο Toyota Yaris Hybrid 130
Νέο και ισχυρότερο Toyota Yaris Hybrid 130
Νέο υβριδικό μοτέρ για το Citroen C5 Aircross
Νέο υβριδικό μοτέρ για το Citroen C5 Aircross
Ανανεωμένο Lada Vesta με νέο ψηφιακό εσωτερικό!
Ανανεωμένο Lada Vesta με νέο ψηφιακό εσωτερικό!
Νέα Aston Martin DB12 με 680 γερμανικά άλογα
Νέα Aston Martin DB12 με 680 γερμανικά άλογα
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store