Οι επιδόσεις του «καυτού» Skoda Kodiaq RS

Η Skoda ανακοίνωσε όλες τις λεπτομέρειες και δημοσίευσε νέες φωτογραφίες για το κορυφαίο SUV μοντέλο της Kodiaq RS, το οποίο παράλληλα φέρει πολλές πρωτιές για τη μάρκα. Πρόκειται για το πρώτο SUV της Skoda της οικογένειας Rally Sport, εφοδιάζεται με τον πιο ισχυρό κινητήρα πετρελαίου που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Skoda, ενώ με χρόνο 9 λεπτά και 29,84 δευτερόλεπτα στην πίστα του Nürburgring είναι το ταχύτερο 7θέσιο SUV παραγωγής. 

Δείτε ακόμη: H Skoda Octavia RS «σφάζεται» με τα GTi (+video)

Οι διαφορές που εμφανίζει σε σχέση με τις πιο νορμάλ εκδόσεις του Kodiaq είναι πάρα πολλές, τόσο σε αισθητικό όσο και σε μηχανικό επίπεδο. Εξωτερικά το Kodiaq RS με την ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση ξεχωρίζει από τη μαύρη μάσκα, τους full LED προβολείς, τους πιο σπορ προφυλακτήρες, τις 20 ιντσών ζάντες, την κόκκινη φάσα στον προφυλακτήρα και τις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης. Πρώτη εμφάνιση κάνει ακόμη το νέο κόκκινο (αντί πράσινο) λογότυπο RS.

Στο θάλαμο των επιβατών του Kodiaq RS κυριαρχούν τα τύπου μπάκετ καθίσματα με επένδυση δέρμα – αλκαντάρα και τις κόκκινες ραφές. Αντίστοιχες επενδύσεις συναντώνται και σε άλλα τμήματα του εσωτερικού. Στον πολύ πλούσιο εξοπλισμό περιλαμβάνεται στάνταρ και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, όπως επίσης τα διακοσμητικά τύπου carbon, η μαύρη οροφή και τα ανοξείδωτα πεντάλ.

Κάτω από το μακρύ εμπρός καπό του Kodiaq RS φιλοξενείται ο κινητήρας πετρελαίου 2.0 TDI απόδοσης 240 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και με ροπή 500 Nm μεταξύ 1.750-2.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 7τάχυτο DSG και τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, το βάρους 1.880 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 221 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 167 γρ./χλμ.

Δείτε ακόμη:  Το νέο Skoda Scala ανεβαίνει πολλά σκαλοπάτια

Το Kodiaq RS πατάει σε ανεξάρτητες αναρτήσεις με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω με αντιστρεπτική δοκό και στους δύο άξονες. Στάνταρ είναι και το σύστημα DCC (Dynamic Chassis Control) που ελέγχει ηλεκτρονικά την απόσβεση των αμορτισέρ, την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, την απόκριση του γκαζιού, το βάρος του τιμονιού κλπ. Το DCC προσφέρει 6 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, τα Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual και Snow. Για την επιβράδυνση φροντίζουν οι 17 ιντσών αεριζόμενοι δίσκοι σε όλους τους τροχούς με διάμετρο 340 χλστ. εμπρός και 310 χλστ. πίσω.

Get it on Google Play Download on the App Store