Aυτό είναι το πιο δυνατό Subaru WRX STI όλων των εποχών!

Για την ακρίβεια, το δυνατότερο STI γενικά. Στα 30 χρόνια παρουσίας της Subaru Tecnica International δεν έχει υπάρξει μοντέλο -είτε Impreza, είτε BRZ, είτε Legacy, είτε Forester, είτε WRX– που να αποδίδει περισσότερα από τα 354 άλογα του WRX STI Diamond Edition. Ακόμα και το μυθικό Impreza STI 22B που κυμαίνεται στους 350 ίππους (άλλο που δηλωνόταν ως 280) βλέπει την φτερούγα, τις διπλές απολήξεις, τον διαχύτη και το πράσινο σιρίτι του Diamond Edition.

Δείτε ακόμα: Η Subaru ετοιμάζει μικρό GTi και επιστροφή στο WRC

Η λαχανί απόχρωση χαρακτηρίζει το επετειακό WRX περιμετρικά, καθότι απαντάται τόσο στις πλαϊνές ποδιές όσο και στο μπροστινό splitter. Κατά τα άλλα, εμφανισιακά έχουμε να κάνουμε με το τυπικό look των STI: αεροτομή-σήμα κατατεθέν, αεραγωγός στο καπό-σήμα κατατεθέν, μαύρες 19αρες ζάντες αλουμινίου (όχι σήμα κατατεθέν, οι χρυσαφί διατίθενται κατόπιν παραγγελίας) και φυσικά τα λογότυπα STI σε μάσκα και πόρτα πορτμπαγκάζ.

Ως γνήσιο Subaru, η τέχνη βρίσκεται στην ουσία. Τα φρένα είναι νέα και προέρχονται από την Brembo, αποτελούμενα από 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 2πίστονες πίσω, τα μετατρόχια είναι αυξημένα κατά 20 χλστ. και φυσικά ο κινητήρας έχει πάρει «τα πάνω του». Όπως είπαμε, το φημισμένο σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive περνάει πλέον στον δρόμο 354 ίππους και 464 Nm ροπής μέσω του 6ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Διαβάστε επίσης: Subaru Impreza WRX STI 530 PS made in Greece (+video)

Το πλέον οξύμωρο γεγονός είναι ότι, σε αντίθεση με τις περισσότερες ειδικές και επετειακές εκδόσεις, το WRX STI Diamond Edition δεν είναι αποκλειστικά διαθέσιμο για την Ιαπωνία. Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, πως είναι ευρύτερα διαθέσιμο. Για την ακρίβεια είναι ιδιαίτερα περιορισμένης παραγωγής (μόλις 30 μονάδες θα κυκλοφορήσουν), απευθυνόμενο και πάλι σε μια συγκεκριμένη αγορά. Αυτήν της Νοτίου Αφρικής. Από εκεί που δεν τα περιμένεις έρχονται τελικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιο σπορ Subaru BRZ κόντρα στο Toyota GR 86
Πιο σπορ Subaru BRZ κόντρα στο Toyota GR 86
Το Subaru Outback «χάνει» 80 άλογα για να έρθει Ευρώπη
Το Subaru Outback «χάνει» 80 άλογα για να έρθει Ευρώπη …
Περήφανο για τον boxer το Subaru BRZ GT300 (+video)
Περήφανο για τον boxer το Subaru BRZ GT300 (+video)
Μηχανή απολαύσεων το νέο Subaru BRZ (+video)
Μηχανή απολαύσεων το νέο Subaru BRZ (+video)
Νέο Subaru Forester με 1.800άρη Turbo κινητήρα
Νέο Subaru Forester με 1.800άρη Turbo κινητήρα
Πρώτη ματιά στο νέο Subaru BRZ
Πρώτη ματιά στο νέο Subaru BRZ
Το νέο Levorg δείχνει το μέλλον της Subaru (+video)
Το νέο Levorg δείχνει το μέλλον της Subaru (+video)
Νέο και «κοφτερό» Subaru WRX S4 STI Sport Sharp
Νέο και «κοφτερό» Subaru WRX S4 STI Sport Sharp
Το κύκνειο άσμα του Subaru BRZ
Το κύκνειο άσμα του Subaru BRZ
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store