Νέο Toyota RAV4: Και υβριδικό με τρία μοτέρ (+videos)

Η Toyota παρουσίασε και επισήμως το ολοκαίνουργιο RAV4 πέμπτης γενιάς, το οποίο είναι ένα εξολοκλήρου διαφοροποιημένο μοντέλο από τον προκάτοχό του, κάτι που εξάλλου φαίνεται και από την εμφάνισή του. Το νέο Toyota RAV4 θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο, καθώς θα διατίθεται σε όλες τις αγορές, όπως το βλέπουμε στις εικόνες και στο video (με μικρές αισθητικές και εξοπλιστικές διαφορές), ενώ οι Ιάπωνες αναμένουν πως θα φέρει σημαντική αύξηση των πωλήσεών τους, καθώς ανήκει σε μία άκρως δημοφιλή κατηγορία.

Δείτε ακόμη: Ετοιμάζεται νέο Toyota Corolla με πολλές αλλαγές

Το νέο Toyota RAV4 κατά το λανσάρισμά του μας συστήνεται ως υβριδικό με μοτέρ βενζίνης 2.5 λτ. και ως συμβατικό με μοτέρ βενζίνης 2.0 λτ. (δεν έχουμε ακόμη στοιχεία ιπποδύναμης, ροπής, κλπ. από την Toyota), χωρίς πετρελαιοκίνητη έκδοση. Και τα δύο μοτέρ είναι νέα και υπόσχονται βελτιωμένη απόδοση και οικονομία, χωρίς πάντως οι μηχανικοί της Toyota να δίνουν προς το παρόν νούμερα επιδόσεων και κατανάλωσης.

Όπως και το τωρινό Toyota RAV4 έτσι και το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται σε Ευρώπη και Ιαπωνία, ενώ θα πατάει στη νέα πλατφόρμα της μάρκας TNGA (σύμφωνα με την Toyota προσφέρει 57% αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους). Το μήκος του είναι στα 4.600 χλστ. (5 χλστ. μειωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του), με την Toyota να υπόσχεται μεγαλύτερο εσωτερικό χάρη στο αυξημένο κατά 30 χλστ. μεταξόνιο (2.690 χλστ.) και το επίσης αυξημένο κατά 10 χλστ. πλάτος του (1.855 χλστ.).

Η εμφάνιση του νέου Toyota RAV4 είναι αρκετά τολμηρή, με δυνατότητα διχρωμίας στην οροφή, ενώ δανείζεται πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο FT-AC. Κάτι που προμηνύει ένα σκληροτράχηλο οδηγικά μοντέλο, που είναι ικανό να κινηθεί σε κάθε έδαφος. Αυτό θα είναι εφικτό ειδικά στις ευρωπαϊκές εκδόσεις του μοντέλου, οι οποίες θα εφοδιάζονται με σύστημα τετρακίνησης, με το υβριδικό να κινεί τους πίσω τροχούς του μέσω ηλεκτρικού μοτέρ. Αυτό επιτρέπει τετρακίνηση χωρίς την ανάγκη άξονα μετάδοσης, μειωμένο βάρος και μειωμένη κατανάλωση. Από την άλλη, η συμβατική έκδοση θα έχει άξονα μετάδοσης, ο οποίος θα απεμπλέκεται από το μοτέρ (στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο) όταν το αυτοκίνητο κινείται ως δικίνητο, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση.

Διαβάστε επίσης: Πότε έρχεται το νέο Toyota Auris στην Ελλάδα;

Το εσωτερικό του νέου Toyota RAV4 είναι και αυτό πλήρως ανανεωμένο, με λυτές γραμμές και μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων 7 ιντσών (προαιρετικά 8,0 ιντσών), σε περίοπτη θέση στο ταμπλό. Ο εξοπλισμός ακόμη δεν έχει καθοριστεί για τις ευρωπαϊκές εκδόσεις, είμαστε όμως βέβαιοι πως το αυτοκίνητο θα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας τόσο όσον αφορά στην άνεση όσο και στην ασφάλεια. Τέλος, η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά, θα ξεκινήσει το πρώτο τέταρτο του 2019, οπότε αναμένεται και στην χώρα μας.

Get it on Google Play Download on the App Store