Αποκάλυψη του VW T-Roc Cabriolet

Η Volkswagen ανοίγει νέους ορίζοντες στα SUV με το νέο T-Roc Cabriolet, το πρώτο cabriolet μοντέλο στην κατηγορία, το οποίο συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των SUV με εκείνα των «ανοιχτών» αυτοκινήτων.

Δείτε ακόμη: «Τρένο» το VW T-Cross στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)

Το T-Roc Cabriolet θα παρουσιαστεί επίσημα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, μεταξύ 12-22 Σεπτεμβρίου 2019. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει την Άνοιξη του 2020, ενώ θα παράγεται στο Osnabrück της Γερμανίας, ένα εργοστάσιο με μεγάλη παράδοση σε αυτόν τον τύπο μοντέλων, καθώς εκεί κατασκευάζονταν οι κάμπριο εκδόσεις των Beetle και Golf.

Το βασισμένο στο πλαίσιο MQB, T-Roc Cabriolet έχει μήκος 4.268 χλστ., πλάτος 1.811 χλστ., ύψος 1.522 χλστ. και μεταξόνιο 2.630 χλστ. (έναντι 4.234×1.819×1.573 και 2590 χλστ. αντίστοιχα το 5θυρο T-Roc). Στη βάση της γκάμας των κινητήρων υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων και ροπή 200 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Πιο πάνω τοποθετείται ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων και με ροπή 250 Nm, ο οποίος προαιρετικά θα προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή Volkswagen T-Roc 1.5 TSI ACT 150 PS

Ακολουθώντας την παράδοση τόσο του Beetle όσο και του Golf Cabriolet, το T-Roc Cabriolet εξοπλίζεται με μια κλασική, υψηλής ποιότητας μαλακή οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Αυτό είναι εφικτό ακόμη και εν κινήσει και σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, χάρη σε ένα ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό ενώ η οροφή ασφαλίζει και απασφαλίζει χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα.

Στο εσωτερικό του δίθυρου μοντέλου οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους υψηλά επίπεδα ευελιξίας και γενναιόδωρους χώρους. Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών των 284 λίτρων (έναντι 445 λτ. στο 5θυρο T-Roc).

Οι επιβάτες στο T-Roc Cabriolet είναι από κάθε άποψη προστατευμένοι χάρη στην πτυσσόμενη προστασία ανατροπής, η οποία βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Στην περίπτωση υπέρβασης συγκεκριμένης τιμής πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου, το σύστημα προστασίας ανατροπής του T-Roc Cabriolet αναπτύσσεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου προς τα πάνω και στο ύψος των πίσω προσκέφαλων. Επιπλέον, το T-Roc Cabriolet έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας με το ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και πολυάριθμες δομικές τροποποιήσεις, όπως στο κάτω μέρος του πλαισίου, στα πλευρικά πάνελ, στα εγκάρσια στοιχεία και στις πόρτες.

Δείτε ακόμη: H VW ετοιμάζει και άλλο μικρότερο SUV

Get it on Google Play Download on the App Store