Επίσημο: Νέο VW Golf στις αρχές του 2019

Αναβρασμός επικρατεί στο VAG και την κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ. Μετά το επίσημο ντεμπούτο του Skoda Scala χθες, σήμερα ήρθε η ανακοίνωση σχετικά με τον άμεσο ανταγωνιστή του: την επόμενη γενιά του VW Golf.

Δείτε ακόμα: Διαθέσιμο το νέο VW Polo R-Line

Μαζί με το σχέδιο που έδωσαν στην δημοσιότητα, δίνοντάς μας μια αρκετά καλή γεύση για το προφίλ της 8ης γενιάς του «πατριάρχη» της κατηγορίας, οι Γερμανοί αποκάλυψαν και την ημερομηνία έναρξης της παραγωγής, η οποία ορίζεται στο καλοκαίρι του επόμενου έτους. Κάτι που σημαίνει πως η παρουσίαση θα γίνει αρκετά νωρίτερα μέσα στο 2019, ενδεχομένως στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο. Από όσο μπορούμε να διακρίνουμε από τις σχεδιαστικές γραμμές, το κλασικό περίγραμμα που διέπει το Golf εδώ και 43 χρόνια παραμένει, με την χαρακτηριστική πίσω κολόνα να αποτελεί για ακόμα μια φορά το σήμα-κατατεθέν. Τα φωτιστικά σώματα αναμένεται να έχουν πιο αιχμηρή σχεδίαση, κατά πάσα πιθανότητα ακολουθώντας το μοτίβο αυτών του νέου VW Touareg. Οι διαστάσεις θα μεγαλώσουν ελαφρώς, με το μήκος να βρίσκεται ανάμεσα σε αυτό του σημερινού μοντέλου (4.268 χλστ.) και του Scala (4.362 χλστ.). Ομοίως και για το μήκος με το ύψος.

Διαβάστε επίσης: VW Golf GTI έκανε 100 χιλιόμετρα σε 26 λεπτά (+video)

Κάτω από ανασχεδιασμένο αμάξωμα, όμως, είναι που το γερμανικό χάτσμπακ φέρνει τα μεγάλα νέα. Καταρχάς θα συνεχίσει να βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, αλλά σε αναθεωρημένη εκδοχή της. Πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα ενταχθεί στο πλαίσιο ανάπτυξης της οικογένειας των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. Η plug-in υβριδική GTE φυσικά δεν θα σταματήσει να διατίθεται, ενώ θα παρουσιαστεί και ακόμα μία με ήπιο σύστημα 48 V. Στα «δικά μας» οι TSI και TDI θα κάνουν μία από τις τελευταίες εμφανίσεις τους πριν καταργηθούν οριστικά, με δυο νέα μοτέρ 1.5 λίτρου (τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου) να αποτελούν την εμπορική αιχμή του δόρατος. Σχεδόν όλα τα μοτέρ θα κερδίσουν σε απόδοση, με το πλέον ωφελημένο (και λογικά) να είναι ο 2λιτρος TSI που χρησιμοποιείται στα Golf GTI και R. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς θα ανέβει στα 250 άλογα (από 230) ενώ στην δεύτερη θα ξεπεράσει τα 350 (από 300).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γκάζια με έως 1.642 λτ. μπαγκάζια το VW Golf R Variant
Γκάζια με έως 1.642 λτ. μπαγκάζια το VW Golf R Variant
Χωμάτινα κούριερ με το VW Caddy PanAmericana
Χωμάτινα κούριερ με το VW Caddy PanAmericana
Νέο VW Polo GTI με προσεγμένες αναβαθμίσεις
Νέο VW Polo GTI με προσεγμένες αναβαθμίσεις
Νέο VW Multivan για VIP μετακινήσεις
Νέο VW Multivan για VIP μετακινήσεις
Νέο πιο premium VW Tiguan Allspace γεμάτο gadgets
Νέο πιο premium VW Tiguan Allspace γεμάτο gadgets
Το νέο VW Polo GTI δείχνει το πρόσωπό του
Το νέο VW Polo GTI δείχνει το πρόσωπό του
Νέο VW ID.4 GTX: Το ηλεκτρικό GTI των SUV!
Νέο VW ID.4 GTX: Το ηλεκτρικό GTI των SUV!
Πιο Golf από ποτέ το νέο VW Polo
Πιο Golf από ποτέ το νέο VW Polo
Αντίστροφη μέτρηση για το νέο VW Polo
Αντίστροφη μέτρηση για το νέο VW Polo
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Suzuki
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Skoda Kodiaq
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί της Ford Mustang Mach-E
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store