Επίσημο: Νέο VW Golf στις αρχές του 2019

Αναβρασμός επικρατεί στο VAG και την κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ. Μετά το επίσημο ντεμπούτο του Skoda Scala χθες, σήμερα ήρθε η ανακοίνωση σχετικά με τον άμεσο ανταγωνιστή του: την επόμενη γενιά του VW Golf.

Δείτε ακόμα: Διαθέσιμο το νέο VW Polo R-Line

Μαζί με το σχέδιο που έδωσαν στην δημοσιότητα, δίνοντάς μας μια αρκετά καλή γεύση για το προφίλ της 8ης γενιάς του «πατριάρχη» της κατηγορίας, οι Γερμανοί αποκάλυψαν και την ημερομηνία έναρξης της παραγωγής, η οποία ορίζεται στο καλοκαίρι του επόμενου έτους. Κάτι που σημαίνει πως η παρουσίαση θα γίνει αρκετά νωρίτερα μέσα στο 2019, ενδεχομένως στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο. Από όσο μπορούμε να διακρίνουμε από τις σχεδιαστικές γραμμές, το κλασικό περίγραμμα που διέπει το Golf εδώ και 43 χρόνια παραμένει, με την χαρακτηριστική πίσω κολόνα να αποτελεί για ακόμα μια φορά το σήμα-κατατεθέν. Τα φωτιστικά σώματα αναμένεται να έχουν πιο αιχμηρή σχεδίαση, κατά πάσα πιθανότητα ακολουθώντας το μοτίβο αυτών του νέου VW Touareg. Οι διαστάσεις θα μεγαλώσουν ελαφρώς, με το μήκος να βρίσκεται ανάμεσα σε αυτό του σημερινού μοντέλου (4.268 χλστ.) και του Scala (4.362 χλστ.). Ομοίως και για το μήκος με το ύψος.

Διαβάστε επίσης: VW Golf GTI έκανε 100 χιλιόμετρα σε 26 λεπτά (+video)

Κάτω από ανασχεδιασμένο αμάξωμα, όμως, είναι που το γερμανικό χάτσμπακ φέρνει τα μεγάλα νέα. Καταρχάς θα συνεχίσει να βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, αλλά σε αναθεωρημένη εκδοχή της. Πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα ενταχθεί στο πλαίσιο ανάπτυξης της οικογένειας των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. Η plug-in υβριδική GTE φυσικά δεν θα σταματήσει να διατίθεται, ενώ θα παρουσιαστεί και ακόμα μία με ήπιο σύστημα 48 V. Στα «δικά μας» οι TSI και TDI θα κάνουν μία από τις τελευταίες εμφανίσεις τους πριν καταργηθούν οριστικά, με δυο νέα μοτέρ 1.5 λίτρου (τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου) να αποτελούν την εμπορική αιχμή του δόρατος. Σχεδόν όλα τα μοτέρ θα κερδίσουν σε απόδοση, με το πλέον ωφελημένο (και λογικά) να είναι ο 2λιτρος TSI που χρησιμοποιείται στα Golf GTI και R. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς θα ανέβει στα 250 άλογα (από 230) ενώ στην δεύτερη θα ξεπεράσει τα 350 (από 300).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μικρό Passat το νέο VW Polo Sedan
Μικρό Passat το νέο VW Polo Sedan
Νέο VW ID.5 GTX Xcite με πινελιές Lamborghini
Νέο VW ID.5 GTX Xcite με πινελιές Lamborghini
Ηλεκτρικό κομάντο το VW ID.XTREME των 382 ίππων
Ηλεκτρικό κομάντο το VW ID.XTREME των 382 ίππων
Ρεκόρ από το VW Golf R 20 Edition στο Nurburgring (+video)
Ρεκόρ από το VW Golf R 20 Edition στο Nurburgring (+video)
Τα μυστικά του ισχυρότερου VW Golf R 333 PS (+video)
Τα μυστικά του ισχυρότερου VW Golf R 333 PS (+video)
Ακόμα πιο «τέρας» το νέο VW Teramont X
Ακόμα πιο «τέρας» το νέο VW Teramont X
To νέο VW Phaeton που δεν κατασκευάστηκε ποτέ
To νέο VW Phaeton που δεν κατασκευάστηκε ποτέ
Νέο, μεγαλύτερο και πιο premium VW Amarok
Νέο, μεγαλύτερο και πιο premium VW Amarok
Το νέο VW Amarok έρχεται να «σκάψει»
Το νέο VW Amarok έρχεται να «σκάψει»
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store