Νέο VW Golf με τεχνολογίες αιχμής

Η νέα, 8η γενιά του VW Golf παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα και σκοπεύει -πού αλλού;- στην κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας. Άλλωστε, με περισσότερες από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, είναι το πιο επιτυχημένο ευρωπαϊκό μοντέλο όλων των εποχών.

Δείτε ακόμη: VW Tiguan 1.5 TSI 150 PS με όφελος 1.200 ευρώ

Το νέο VW Golf χάτσμπακ εμφανίζεται πιο αιχμηρό και δυναμικό από ποτέ, με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να τραβιούνται σχεδόν μέχρι τα φτερά και τα LED φώτα ημέρας να δημιουργούν μια νοητή ευθεία με την χρωμιωμένη λωρίδα της μάσκας, καταλήγοντας στο νέο σήμα της VW. Ο προφυλακτήρας είναι πλήρως ανασχεδιασμένος και διαθέτει μεγαλύτερα ανοίγματα. Σε προφίλ και πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πιο συγκρατημένες, με τη φαρδιά τρίτη κολόνα-σήμα κατατεθέν να συνεχίζει και τα φωτιστικά σώματα να αποτελούν εξέλιξη των σημερινών, θυμίζοντας αυτά του Tiguan. Το νέο Golf διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ., ύψος 1.456 χλστ. και μεταξόνιο 2.636 χλστ., ενώ διαθέτει εντυπωσιακή αεροδυναμική (0,275).

Ό,τι αλλαγές δεν έκαναν εκεί οι σχεδιαστές, τις εφάρμοσαν με το παραπάνω στο εσωτερικό. Το ταμπλό δεν έχει καμία σχέση με αυτό του απερχόμενου μοντέλου, όντας διπλού επιπέδου. Τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων στο νέο Golf ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Το προαιρετικό head-up display βελτιώνει θεαματικά την διαθέσιμη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη. Ψηφιακά χειριστήρια και οθόνες ελέγχου στο εσωτερικό του νέου Golf εξασφαλίζουν υψηλή διασυνδεσιμότητα ανάμεσα στους επιβαίνοντες και στο αυτοκίνητο.

Δείτε ακόμη: Τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας του VW T-Roc

Το Travel Assist είναι ένα σύστημα που εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία και κάνει την υποβοηθούμενη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους και με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα πραγματικότητα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο.

Επίσης, το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.

Δείτε ακόμη: Νέο VW Tiguan R-Line για όσους τα θέλουν όλα

Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι υπερτροφοδοτούμενοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού με αποδόσεις από 90 έως 300 ίππους.

Για πρώτη φορά στο νέο Golf θα είναι διαθέσιμες οκτώ εκδόσεις κινητήρων. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι ντίζελ αποδίδουν 115 και 150 ίππους. Στους κινητήρες πετρελαίου, ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την πιο αποτελεσματική καταστολή των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Δείτε ακόμη: VW Polo με πληθώρα κινητήρων MPI, TSI, TDI και TGI

To νέο Golf θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου, εξαφαλίζοντας μειωμένη κατανάλωση κατά 10%.

Η Volkswagen θα προσφέρει το νέο Golf σε τρεις eTSI εκδόσεις με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων. Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους, ενώ η GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σχέση με το προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους. Και τα δύο Golf με την διάταξη eHybrid εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.

Δείτε ακόμη: VW Polo GTI: Στην κορυφή των μικρών hot hatch!

Στη διάρκεια του επόμενου έτους θα παρουσιαστούν ανεξάρτητα τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Στρίγγλα» με ιστορικά ρεκόρ η νέα Corvette Z06
«Στρίγγλα» με ιστορικά ρεκόρ η νέα Corvette Z06
Nέο Range Rover με βασιλικές ανέσεις και τεχνολογία
Nέο Range Rover με βασιλικές ανέσεις και τεχνολογία …
«Στημένες» αναβαθμίσεις για τη νέα BMW M135i xDrive
«Στημένες» αναβαθμίσεις για τη νέα BMW M135i xDrive …
Η Lexus είχε έμπνευση με το νέο LC Black Inspiration
Η Lexus είχε έμπνευση με το νέο LC Black Inspiration
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες …
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store