Ειδική και «οργισμένη» έκδοση του Isuzu D-Max

82

To Isuzu D-Max τείνει να εξελιχθεί σε «Toyota GT86 των αγροτικών», καθώς οι ειδικές εκδόσεις παρουσιάζονται η μία μετά την άλλη. Και μιλάμε για τις επίσημες της ιαπωνικής εταιρίας, αφήνοντας εκτός συζήτησης τις προτάσεις διαφόρων βελτιωτών. Το Fury, λοιπόν, είναι η τελευταία προσθήκη στην γκάμα του «Θηρίου». Τι παραπάνω προσφέρει σε σχέση με τα απλά D-Max;

Δείτε ακόμα: Φρεσκάρισμα και «ψαγμένες» βελτιώσεις για το Isuzu D-MΑΧ

Kατ’ αρχάς τα αυτοκόλλητα «Fury» χαμηλά στις πόρτες. Έπειτα είναι η μαύρη μάσκα με το κόκκινο «Isuzu» στο κέντρο της, τα επίσης μαύρα σκαλοπάτια και καλύμματα των καθρεπτών, οι 18αρες ζάντες αλουμινίου ίδιου χρώματος και τα φιμέ πίσω φανάρια. Γενικότερα το μαύρο συναντάται σε πολλά σημεία του αμαξώματος, όπως τις χειρολαβές των θυρών και της πόρτας στην καρότσα, αλλά και στην καμπίνα των επιβατών όπου κυριαρχεί ο συνδυασμός με το κόκκινο. Σημειωτέον, το σαλόνι είναι καλυμμένο από δερμάτινη επένδυση.

Διαβάστε επίσης: Αυτή η Mercedes X-Class είναι η «Maybach των αγροτικών»

Κατά τα λοιπά, το Fury είναι το ίδιο ακριβώς D-Max με αυτό που μπορείτε να παραγγείλετε από την αντιπροσωπεία. Κάτω από το καπό συναντάμε τον 1.9 λτ. RZ4E-TC Hi-Power με απόδοση 164 ίππων και 360 Nm ροπής, ο οποίος καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6b χωρίς να απαιτείται η χρήση AdBlue και συνδυάζεται με 6ταχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο της Aisin ίδιου αριθμού σχέσεων. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα εξακολουθούν να έρχονται σε 12,7 δλ. και η τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 180 χλμ./ώρα, ενώ στο ίδιο -κορυφαίο- επίπεδο παραμένουν και οι εκτός δρόμου δυνατότητες (γωνία προσέγγισης 30 μοίρες, γωνία διαφυγής 23 μοίρες, γωνία ράμπας 22 μοίρες).