Ινδικό μεσαίο 7θέσιο SUV diesel σε απίστευτη τιμή

Τα SUV έχουν κατακτήσει όλο τον κόσμο, για αυτό και οι εταιρείες φροντίζουν να έχουν πολλά, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα αγοραστών. Γεγονός που ισχύει και για την Ινδική Tata, η οποία διαθέτει το μίνι Punch, το μικρό Nexon, το μικρομεσαίο Harrier και το μεσαίο Safari.

Το Tata Safari έχει μήκος 4.661 χλστ., πλάτος 1.894 χλστ., ύψος 1.786 χλστ. και μεταξόνιο 2.741 χλστ. Βασίζεται στην πλατφόρμα OmegaArc, η αλλιώς την JLR D8 που «πατάνε» τα Land Rover Discovery Sport, Range Rover Evoque και Jaguar E-Pace. Σχεδιαστικά παρουσιάζει ενδιαφέροντα στοιχεία μπροστά, όπως είναι η μάσκα που ενώνεται με τα λεπτά φώτα ημέρας LED, τα κυρίως φωτιστικά σώματα πιο κάτω και ο προφυλακτήρας με την ασημί ποδιά. Στο πλάι ξεχωριστό γνώρισμα αποτελούν οι μπάρες στα πίσω παράθυρα που ενώνονται με τις ράγες οροφής, ενώ πίσω το βλέμμα εστιάζει στα μακρόστενα φανάρια.

Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό, όπου κυριαρχούν οι ευθείες γραμμές στο ταμπλό και το ενιαίο πάνελ στο κέντρο, όπου ενσωματώνεται η οθόνη αφής των έως 8,8 ιντσών με τους αεραγωγούς. Ανάλογα την έκδοση εφοδιάζεται ακόμα με ψηφιακό πίνακα οργάνων, 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο σαλόνι, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, πανοραμική οροφή, Drive modes και διάφορα ακόμα. Στην καμπίνα του Safari μπορούν να φιλοξενηθούν 6 ή 7 επιβάτες, με χώρο αποσκευών από 447 έως 1.658 λτ., ανάλογα τη διαμόρφωση των καθισμάτων.

Το νέο Tata Safari τροφοδοτείται αποκλειστικά με 2.0 λτ. κινητήρα πετρελαίου Multijet, ισχύος 170 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και με ροπή 350 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

Οι τιμές του στην Ινδία ξεκινούν από 1.524.900 ρουπία και φτάνουν τα 2.215.900 (σημερινή ισοτιμία 18.940 ευρώ και 27.510 ευρώ αντίστοιχα). Για τα εκεί τοπικά δεδομένα είναι αρκετά χαμηλές, αφού αντίστοιχα σε διαστάσεις ευρωπαϊκά SUV πωλούνται στα διπλάσια λεφτά.

Δείτε ακόμα:  Σανίδες σωτηρίας και «στροφή τανκ» για τα EV της Ford (+video)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η σουηδική «αντι-Taycan» των σχεδόν 900 ίππων!
Η σουηδική «αντι-Taycan» των σχεδόν 900 ίππων!
To ασύλληπτο νέο Subaru Impreza 22Β των 535.000 ευρώ!
To ασύλληπτο νέο Subaru Impreza 22Β των 535.000 ευρώ!
Ο νέος «Σκαραβαίος» των 570.000 ευρώ!
Ο νέος «Σκαραβαίος» των 570.000 ευρώ!
Η ινδική «G-Class» των 17.600 ευρώ (+video)
Η ινδική «G-Class» των 17.600 ευρώ (+video)
Η Porsche 928 αναγεννάται με V8 400 ίππων
Η Porsche 928 αναγεννάται με V8 400 ίππων
Εκθαμβωτική νέα Alfa Romeo GT Veloce 2.9 V6 540 PS
Εκθαμβωτική νέα Alfa Romeo GT Veloce 2.9 V6 540 PS
«Μαυρίζουν» οι επόμενες BMW M
«Μαυρίζουν» οι επόμενες BMW M
Επιστροφή στη ζωή για το DeLorean!
Επιστροφή στη ζωή για το DeLorean!
Ρετρό «τέρας» το νέο Mostro Barchetta Zagato
Ρετρό «τέρας» το νέο Mostro Barchetta Zagato
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store