« Άκυρο» της Porsche στους κινητήρες ντίζελ

Η παρουσίαση της Cayenne και μετέπειτα των Panamera και Macan, κλόνισε την πίστη των φανατικών της Porsche για το ποιόν των μοντέλων της και την μελλοντική κατεύθυνση των προσανατολισμών της. Φυσικά όσοι έτυχε να οδηγήσουν κάποια από τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα, γρήγορα κατάλαβαν πως οι ισχυρισμοί των μηχανικών για «πραγματικές Porsche» ήταν πέρα για πέρα αληθείς. Και μετά ήρθαν οι κινητήρες ντίζελ.

Δείτε ακόμα: Ποια SUV βγάζουν λιγότερα προβλήματα

To πετρέλαιο κάτω από τον θυρεό της Βάδης-Βυρτεμβέργης ξένισε αρκετά το αγοραστικό κοινό, με την συντριπτική πλειοψηφία να προτιμά τις υβριδικές εκδόσεις ως εναλλακτική στην παραδοσιακή βενζίνη. Ενδεικτικό είναι πως πέρσι μόνο το 12% των συνολικών πωλήσεων εκπροσωπούνταν από κινητήρα πετρελαίου, ενώ ακόμα πιο χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως το 63% των κατόχων της νέας Panamera επιλέγουν κάποια από τις υβριδικές εκδόσεις. Φυσικό επακολούθο, λοιπόν, ήταν το Τσουφενχάουζεν να ανακοινώσει το τέλος των ντίζελ από την γκάμα της Porsche. Όπως δήλωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Oliver Blume: «Η Porsche δεν δαιμονοποιεί το diesel. Είναι, και θα παραμείνει, μια σημαντική τεχνολογία. Σε εμάς όμως, ως κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων, οι ντίζελ κινητήρες έπαιζαν πάντα δευτερεύοντα ρόλο. Έτσι καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι θα θέλαμε το μέλλον μας να μην περιλαμβάνει μοτέρ του είδους. Φυσικά θα συνεχίσουμε να φροντίζουμε τους υπάρχοντες πελάτες μας που έχουν αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο μας, με τον επαγγελματισμό που περιμένουν από εμάς».

Διαβάστε επίσης: Ποδηλάτης ακολουθεί Porsche με 240 χλμ./ώρα (+video)

Ήδη το επιχειρηματικό οργανόγραμμα των Γερμανών προβλέπει την επένδυση περισσότερων από 6 δισεκατομμυρίων στην ανάπτυξη υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, με την επερχόμενη Taycan να αποτελεί την «αιχμή του δόρατος» για τη νέα εποχή της Porsche. Για την οποία ο στόχος θέλει τις μισές από τις ταξινομήσεις νέων μοντέλων της μέχρι το 2015, να αποτελούνται από υβριδικά ή ηλεκτρικά σύνολα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πώς ξεχωρίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Πώς ξεχωρίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Ποιες θα είναι οι τιμές του νέου Lada Niva;
Ποιες θα είναι οι τιμές του νέου Lada Niva;
«Λεονταρισμοί» με Peugeot RCZ 591.000 χλμ.!
«Λεονταρισμοί» με Peugeot RCZ 591.000 χλμ.!
Ο Ken Block θα εξελίξει τα νέα ηλεκτρικά της Audi!
Ο Ken Block θα εξελίξει τα νέα ηλεκτρικά της Audi!
Φαντασμαγορικό θέαμα στον Πειραιά με τις 30 Ferrari
Φαντασμαγορικό θέαμα στον Πειραιά με τις 30 Ferrari …
Ασύγκριτη Aston Martin Lagonda για λόρδους
Ασύγκριτη Aston Martin Lagonda για λόρδους
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά θα κόψουν θέσεις εργασίας»!
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά θα κόψουν θέσεις εργασίας»! …
Αθάνατο Ford Transit πήρε μπρος μετά από 12 χρόνια (+video)
Αθάνατο Ford Transit πήρε μπρος μετά από 12 χρόνια (+video) …
Κάμπριο λούσα με οικογενειακή Mercedes E320 του '95
Κάμπριο λούσα με οικογενειακή Mercedes E320 του '95
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store