«Αλεξίσφαιρος» ο ντίζελ της Hyundai σε γερμανικές δοκιμές

H σταθερή παρουσία των Hyundai-Kia στις πρώτες θέσεις των ερευνών αξιοπιστίας και αγοράς, μόνο τυχαία δεν είναι. Όμως διαφορετικό είναι να βλέπεις κάτι σε αριθμητική απεικόνιση, διαφορετικό να το βιώνεις.

Για αυτό και οι Γερμανοί του Auto Bild πήραν την κορυφαία έκδοση του Hyundai Tucson, εξοπλισμένη με τον 2λιτρο CRDi των 185 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 2.750 σ.α.λ. Η ισχύς μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το κορεατικό SUV υποβλήθηκε σε δοκιμή μακράς διαρκείας, με χιλιομετρικό ορίζοντα τις 100.000 χλμ. Φυσικά αυτά τα χιλιόμετρα είναι ελάχιστα για πετρελαιοκινητήρα, αλλά και οι συνθήκες της δοκιμής απείχαν παρασάγγας από την τυπική καθημερινή χρήση της πραγματικότητας.

Δείτε ακόμα: Νο1 σε αξιοπιστία το Hyundai i20 στη Γερμανία

Καταρχάς το Tucson δεν σταμάτησε να υποβάλλεται σε δοκιμασίες επιτάχυνσης. Σκοπός των δοκιμαστών ήταν να διαπιστώσουν αν με την πάροδο των χιλιομέτρων, ο κινητήρας ή η μετάδοση εμφανίζουν απώλειες. Στην αρχή της δοκιμής, τα 100 χλμ./ώρα από στάση μετρήθηκαν στα 9,5 δλ. (νούμερο που συμπίπτει με τις εργοστασιακές μετρήσεις). Εξυπακούεται ότι η μέτρηση επαναλαμβανόταν αρκετές φορές, σε κάθε περίπτωση. Στις 100.000 χλμ., και αφού το SUV της Hyundai είχε υποβληθεί σε αρκετά ακόμα «βάσανα», ο χρόνος επιτάχυνσης αυξήθηκε κατά 2 δέκατα. Μια αύξηση που -κατά τους δοκιμαστές- οφείλεται στα ελαστικά, τα οποία είχαν αρχίσει να εμφανίζουν αρκετή φθορά.

Οι επιταχύνσεις εν κινήσει, αντίθετα, βελτιώθηκαν! Το «άνοιγμα» του μοτέρ οδήγησε σε μείωση της τάξης των 3 δεκάτων στην επιτάχυνση 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Νέος κινητήρας Hyundai με μεταβαλλόμενη διάρκεια των βαλβίδων

Πέρα από το μοτέρ, το Tucson εν γένει αποδείχθηκε πολύ ανθεκτικό, εμφανίζοντας μηδαμινά προβλήματα. Οι μοναδικές αναφορές σημειώνουν μια καμένη λάμπα στα πίσω φωτιστικά σώματα, ελαφριά πτώση στην απόδοση του μοτέρ για το κλείσιμο του πορτμπαγκάζ και κάποιες αμυχές που εμφανίστηκαν στο ταμπλό. Παράλληλα, οι 19άρες ζάντες παρουσιάζονται ευπαθείς στις επαφές τους με λακκούβες και πεζοδρόμια. Στην γερμανική άσφαλτο κιόλας, φανταστείτε στους δικούς μας δρόμους. Πέραν αυτών, όμως, το Tucson δεν έκανε «τσικ».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Toyota Supra... αποτυχημένη Lamborghini
Toyota Supra... αποτυχημένη Lamborghini
Πόσο κοστίζει η νέα 2.0λιτρη Mercedes-AMG C43;
Πόσο κοστίζει η νέα 2.0λιτρη Mercedes-AMG C43;
Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Citroën 2CV;
Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Citroën 2CV;
Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Mercedes του 1955 πουλήθηκε 135 εκατ. ευρώ! (+video)
Mercedes του 1955 πουλήθηκε 135 εκατ. ευρώ! (+video)
Η Alfa Romeo Duetto Spider επιστρέφει!
Η Alfa Romeo Duetto Spider επιστρέφει!
Ζυγώνει Ford Raptor με μοτέρ Shelby GT500!
Ζυγώνει Ford Raptor με μοτέρ Shelby GT500!
Οι δύο εταιρείες που θέλουν μόνο ηλεκτρικά
Οι δύο εταιρείες που θέλουν μόνο ηλεκτρικά
Μεγάλη πτώση πωλήσεων - Ποιοι πάτησαν «γκάζι»
Μεγάλη πτώση πωλήσεων - Ποιοι πάτησαν «γκάζι» …
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store