Ανεπανάληπτη BMW 518i με ντίζελ Mercedes 500 HP!

Yπάρχουν πολλές 5άρες με τροπέτα από M5, όμως σαν τη συγκεκριμένη «Μπέμπα» που κάτω από το καπό της έχει ντίζελ κινητήρα Mercedes 500 ίππων, ουδεμία!

Η ζωή της κόκκινης E28 ξεκίνησε πολύ νορμάλ, το 1987, ως μια απλή 518i. Για κάποια χρόνια οι 105 ίπποι του M10B18 επαρκούσαν στον ιδιοκτήτη της, όμως από ένα σημείο και μετά άρχισαν να δείχνουν λίγοι. Μονόδρομος η βελτίωση και η μεταμόσχευση κινητήρα, όμως ο ενθουσιώδης κάτοχος της 5άρας ήθελε κάτι διαφορετικό. Θα μπορούσε εύκολα να βάλει το μοτέρ της αντίστοιχης M5, ανεβάζοντας «μονοκοπανιά» την ισχύ στα 286 άλογα. Ήθελε, όμως, κάτι διαφορετικό και κυρίως, με προοπτικές βελτίωσης. Η λύση ήρθε από το αιώνια αντίπαλο στρατόπεδο: τη Mercedes.

O OM606 είναι ένας από τους κορυφαίους κινητήρες του «Αστεριού», συνδυάζοντας παροιμιώδη αξιοπιστία με μεγάλα «ανοίγματα» στις μετατροπές. Χρησιμοποιείται πολύ συχνά ως βάση για ιδιαίτερα project σε drift cars, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη πως κάτι ανάλογο έγινε και εδώ. Ο 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος τουρμποντίζελ πήρε θέση στο μηχανοστάσιο της 518i και σύντομα, ξεκίνησαν οι διαδικασίες ενίσχυσης. Μεγαλύτερο τούρμπο Borgwarner S300, νέα αντλία πετρελαίου, χειροποίητη εξάτμιση, ψυγείο από M3 E36 και εξωτερική wastegate συνδυάστηκαν με το 6άρι χειροκίνητο μιας C220td, ειδική παραγγελία σφονδύλου και συμπλέκτη αγωνιστικών προδιαγραφών της Sachs, παρέα με ενισχυμένο άξονα μετάδοσης και μπλοκέ διαφορικό. Το τελικό αποτέλεσμα είναι 500 άλογα και πάρα πολλά Nm ροπής (που δεν αναφέρονται), ικανά να προκαλέσουν πανικό ακόμα και σε μεταγενέστερες M5!

Οι βελτιώσεις συνεχίζονται στο στήσιμο, με ολοκληρωμένο coilover kit και φρένα από 540i, ενώ το body kit είναι αυθεντικό από M535i Ε28. Η «καρότσα» έχει κάνει περίπου 300.000 χλμ. (297.000 χλμ. ή 185.000 μίλια), όμως σε αυτή τη μορφή το αυτοκίνητο έχει διανύσει μόλις 16.000 χλμ. (10.000 μίλια). Για να γίνει δική σας, απαιτούνται 16.500 λίρες (19.300 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πότε έρχεται το Next Top Model SUV;
Πότε έρχεται το Next Top Model SUV;
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store