Ανεπιθύμητα τα επικουρικά συστήματα από τους οδηγούς

Έχουμε ήδη αναλύσει τους λόγους για τους οποίους τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας, δεν αποτελούν πανάκεια. Κι από ό,τι φαίνεται, αρκετοί οδηγοί συμμερίζονται αυτή την άποψη σύμφωνα με έρευνα της J.D. Power που διενεργήθηκε στις Η.Π.Α.

Το δείγμα αφορούσε 20.000 νέους αγοραστές για το 2019 και την αλληλεπίδρασή τους με 38 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας, κατά τους πρώτους 3 μήνες συμβίωσης με το νέο τους αυτοκίνητο. Τα αποτελέσματα δεν ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά, καθώς ένας ανησυχητικά υψηλός αριθμός ερωτηθέντων δεν θέλει την συνδρομή ηλεκτρονικών στον χειρισμό των αυτοκινήτων τους. Συγκεκριμένα, το 61% απενεργοποιεί το σύστημα ενεργής διατήρησης λωρίδας με το που ενεργοποιεί τον κινητήρα! Κατά τις αναφορές, βρίσκουν την λειτουργία του ενοχλητική, ενώ δεν λείπουν και αυτές που την κατατάσσουν ως προβληματική για την διαδικασία της οδήγησης.

Δείτε ακόμα: Χάκερ «έσβησε» 25.000 κινητήρες ταυτόχρονα!

Ακόμα και ένα 21%, που δεν την βρίσκει ενοχλητική, την απενεργοποιεί πάραυτα καθώς δεν την εμπιστεύεται.

Σύμφωνα με την υπεύθυνη διεξαγωγής ερευνών της J.D. Power, Kristin Kolodge, υπάρχουν σημαντικές διακυμάνσεις από εταιρία σε εταιρία: «ο τρόπος λειτουργίας του εκάστοτε συστήματος καθορίζει εν πολλοίς και την γενική εικόνα. Για την περίπτωση της ενεργής διατήρησης λωρίδας, σε μοντέλα κάποιων εταιριών το ποσοστό ικανοποίησης φτάνει το 70%. Σε άλλα, το ίδιο ποσοστό αντιστοιχεί στην απενεργοποίησή της. Παίζει πρωταρχικό ρόλο η αλληλεπίδραση με τον οδηγό. Αν ένα σύστημα παρεμβαίνει απότομα, ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι αισθάνεται πως χάνει τον έλεγχο. Κάτι που μπορεί να συμβεί κυριολεκτικά, αν αντιδράσει απότομα προκειμένου να αντισταθμίσει το input των ηλεκτρονικών».

Διαβάστε επίσης: Είναι τα παλιά αυτοκίνητα πιο γερά;

Πρώτο στην ικανοποίηση των οδηγών ήρθε το Kia Stinger, με σκορ 834/1000. Ακολούθησε το Toyota C-HR, το Kia Forte συμπλήρωσε το βάθρο, ενώ Chevrolet Blazer, Porsche Cayenne και Ford Expedition ολοκλήρωσαν την πρώτη εξάδα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Το αλησμόνητο Subaru Impreza του Colin McRae
Το αλησμόνητο Subaru Impreza του Colin McRae
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store