BMW: «Καταστροφή η κατάργηση των θερμικών μοτέρ»

Η BMW είναι από τους λίγους κατασκευαστές που δεν εγκαταλείπουν το θερμικό καράβι, εκφράζοντας παράλληλα τις ανησυχίες τους για τη διαρκή τάση κατάργησης των Μ.Ε.Κ. Μια ανησυχία που αποτυπώνεται πλήρως, στα λεγόμενα του CEO των Βαυαρών.

Ο Oliver Zipse μίλησε στο γερμανικό περιοδικό Wirtschafts Woche για τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση, το μέλλον των κινητήρων βενζίνης/πετρελαίου και την αναγκαστική στροφή στην ηλεκτροκίνηση. Ένας εξαναγκασμός που, σύμφωνα με τον διοικητικό ηγέτη της BMW, μπορεί να αποβεί καταστροφικός: «Η βιομηχανία στρέφεται προς μια μόνο λύση, την ώρα που οι πολιτικοί θα έπρεπε να είναι ανοιχτοί και σε άλλες προτάσεις. Αν καταφέρουμε να μειώνουμε τις εκπομπές ρύπων κατά 5% ετησίως, θα έχουμε κάνει ένα σημαντικότατο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Αλλά τα οριζόντια μέτρα, όπως η de facto κατάργηση των θερμικών κινητήρων, θα έχει καταστροφικές συνέπειες».

Ο Zipse τονίζει τις απαιτήσεις σε ανάγκες δημιουργίας υποδομών και επενδύσεις σε νέες μονάδες παραγωγής που επιβάλλει το ηλεκτρικό μέλλον, αντιπαραβάλλοντάς τες με τις πολύ λιγότερες άλλων λύσεων, όπως το υδρογόνο: «Το υδρογόνο είναι το μοναδικό φυσικό συστατικό που μπορεί να παραχθεί και αποθηκευτεί, με βιώσιμο τρόπο. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι δεν χρειάζεται δημιουργία ολόκληρου δικτύου υποδομών για να αξιοποιηθεί. Μπορείς να μετατρέψεις ένα παραδοσιακό βενζινάδικο σε σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου, μέσα σε δυο μέρες. Ασύγκριτα ταχύτερα και οικονομικότερα σε σύγκριση με την ηλεκτροκίνηση, όπου χρειάζεσαι ολόκληρο δίκτυο φόρτισης γενικά και τις ανάλογες εφαρμογές σε κάθε αυτοκίνητο, ειδικά».

Η BMW πρωτοστατεί στην προσπάθεια ανάπτυξης της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου, με την iX5 Hydrogen. Παράλληλα, δεν γίνεται να εθελοτυφλήσει και να αμελήσει την ηλεκτροκίνηση. Για αυτό και εξελίσσει ολόκληρη πλατφόρμα (τη Neue Klasse) ηλεκτρικών μοντέλων, που θα έρθουν να πλαισιώσουν τα υπάρχοντα iX και iX3, μαζί με την επερχόμενη iX1.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035 …
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών …
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ! …
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store