Ολοκαίνουργιο supercar άλλαξε μοτέρ μετά από 91 χλμ.!

Η νέα και κεντρομήχανη Corvette, λογίζεται πλέον ως καθαρόαιμο supercar. Τόσο από πλευρά μηχανολογικής διάταξης, όσο και ισχύος/επιδόσεων. Ένα supercar βέβαια, έχει και την άλλη όψη. Ευρύτερα μακιγιαρισμένη πίσω από τον όρο «ιδιοτροπίες», που με άλλα λόγια σημαίνει προβλήματα. Ο κάτοχος μιας ολοκαίνουργιας Κορβέτας το ξέρει πια καλά.

Ο Michael Crummer αγόρασε μια C8 Convertible περίπου πριν δυο εβδομάδες περίπου. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει το 2021. Σε αυτό τουλάχιστον ήλπιζε. Ο ατμοσφαιρικός V8 των 6.2 λίτρων αποδίδει 502 ίππους στις 6.450 σ.α.λ. και 637 Nm στις 5.150 σ.α.λ., τροφοδοτώντας τους πίσω τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι σοκαριστικά γρήγορες, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,9 δλ. (η κλειστή έχει μετρηθεί στα 2,6 δλ.!) και φτάνοντας μέχρι τα 313 χλμ./ώρα. Βασική προϋπόθεση πάντα: πρέπει να λειτουργεί.

Αυτός κάτω από το καπό της ‘Vette του Crummer δούλεψε απροβλημάτιστα για 91 χιλιόμετρα. Εκεί, μια βαλβίδα αποφάσισε να συναντηθεί με το πιστόνι και ιδού τα αποτελέσματα

Το ολοκαίνουργιο μοτέρ μετετράπη σε μια πρώτης τάξεως προσθήκη για τα σκουπίδια, αφήνοντας τον Αμερικανό εμβρόντητο να περιμένει αντικατάσταση από την Chevrolet. Κατά πάσα πιθανότητα, η αιτία εντοπίζεται σε αστοχία ελατηρίου της βαλβίδας. Ένα φαινόμενο που, όπως φάνηκε από την ανταπόκριση μετά τη δημοσίευση του περιστατικού, είναι πληγή για τις νέες Corvette. Πολλοί κάτοχοι του αμερικανικού supercar έχουν ταλαιπωρηθεί από παρόμοιες βλάβες, αλλά με περισσότερα χιλιόμετρα στο μοτέρ. Η Chevrolet ανακοίνωσε πως διενεργεί έρευνα για τους λόγους που προκαλούν αυτή την καταστροφική ζημιά και επιφυλάσσεται για μελλοντικές ενέργειες (βλέπε ανάκληση).

Get it on Google Play Download on the App Store