Δυο μύθοι στην τιμή ενός καινούργιου Honda Civic Type R!

184

Η αναζήτηση στις αγγελίες μεταχειρισμένων ή τις δημοπρασίες, μπορεί να σε φέρει αντιμέτωπο με πολλές ευκαιρίες. Σαν αυτή, όμως, δεν πρέπει να υπάρχει προηγούμενο.

Ο Classic Car Auctions είναι από τους πιο φημισμένους οίκους δημοπρασιών στην Αγγλία, αλλά και την Ευρώπη γενικότερα. Συνήθως τα αυτοκίνητα που εμπορεύεται κοστολογούνται σε τριψήφια και τετραψήφια νούμερα, αλλά κάποιες φορές απαντώνται και “γήινες” περιπτώσεις. Για παράδειγμα, ένα Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Makinen Edition του 2000, σε άριστη κατάσταση, απολύτως εργοστασιακό και με 90.123 χλμ. στο οδόμετρο, αντί 15.000-20.000 λιρών (16.700-22.260 ευρώ).

Δείτε ακόμα: Το Mitsubishi Evo ετοιμάζεται για μεγαλειώδες comeback!

Ή, για τους φαν των “Scooby”, ένα από τα 1.000 Impreza P1 με ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα (70.811) και εκτιμώμενη τιμή 16-20.000 λίρες (17.808-22.260 ευρώ).

Και τα δυο διαθέτουν 2λιτρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 280 ίππων (φυσικά boxer του Impreza), με το Evo να υπερέχει ελαφρώς στην ροπή (372 Nm αντί 352). Αμφότερα είναι τετρακίνητα και οι επιδόσεις ταυτόσημες, με το 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 4,8 δλ. στο Tommi Makinen και 4,9 στο P1. H τελική τέλος φτάνει κοντά στα 250 χλμ./ώρα.

Και τα δυο μαζί, λοιπόν, θα επιβαρύνουν τον υποψήφιο αγοραστή με 44.520 ευρώ (στην χειρότερη, βάσει των εκτιμήσεων του Classic Car Auctions). Στην καλύτερη το ποσό πέφτει στις 31.000 λίρες – ή 34.502 ευρώ. Ακριβώς, δηλαδή, στην περιοχή ενός ολοκαίνουργιου Honda Civic Type R, το οποίο στην Αγγλία ξεκινά από τις 35.060 ευρώ! Ακόμα και με τα δικά μας δεδομένα, η υψηλότερη συνδυαστική τιμή των Evo και Impreza βρίσκεται κάτω από το ποσό που απαιτείται για την αγορά ενός “Τάπερ” με τις ζελατίνες! Να θυμίσουμε πως το κορυφαίο Civic -και δεύτερο ταχύτερο Honda παραγωγής της Ιστορίας, μετά το σημερινό NSX- αποδίδει 320 ίππους και 400 Nm ροπής από τον 2λιτρο Turbo VTEC στους εμπρός τροχούς, απαιτεί 5,7 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και η τελική του φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Subaru Impreza STI «θερίζουν» supercars (+video)

Αλλά όλοι ξέρουμε ποια θα ήταν η επιλογή μας, έτσι δεν είναι;