Εντυπωσιακή αναβίωση του Peugeot 205 GTi

Πριν από 36 χρόνια, το 1984 η Peugeot λανσάρισε το 205 GTi με 1.6 λίτρων κινητήρα ισχύος 105 ίππων, το οποίο ακόμα μέχρι σήμερα συναρπάζει με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Το ισχυρότερο και ταχύτερο GTi 1.9 λτ. λανσαρίστηκε στα τέλη του 1986 με ισχύ 130 ίππων και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. Παράλληλα, το 1986 αναβαθμίστηκε ο 1.600άρης κινητήρας στους 115 ίππους.

Δείτε ακόμα: Ο αντικαταστάτης του θρυλικού Peugeot TAXI;

Το 2003 ακολούθησε το 206 GTi με το 2λιτρο μηχανικό σύνολο των 138 ίππων και το πιο σκληροπυρηνικό RC με τους 177 ίππους. Το 2006 έκανε την εμφάνισή του το Peugeot 207 RC με 1.6 λτ. turbo κινητήρα 174 ίππων, ενώ το 2013 το 208 GTi ανέβηκε στους 200 ίππους (1.6 λτ. turbo). Το 2014 παρουσιάστηκε το επετειακό 208 GTi 30th Anniversary με 208 ίππους και πολλές αισθητικές και μηχανικές αλλαγές.

Δείτε ακόμα: Ασύλληπτο κράμα Peugeot 106 Rallye και Evo! (+video)

Πως όμως θα ήταν το Peugeot 205 GTi με τα σύγχρονα σχεδιαστικά γνωρίσματα της Peugeot; Σίγουρα άκρως ενδιαφέρον, όπως το δημιούργησε ψηφιακά, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Guilherme Mello. Στο σύγχρονο 205 GTi υιοθέτησε στοιχεία από το  ελκυστικό πρωτότυπο Peugeot e-Legend και το «πάντρεμα» πέτυχε! Στο μυώδες εμπρός άκρο ξεχωρίζουν τα διπλά παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, η μακρόστενη μάσκα και ο προφυλακτήρας με τους μεγάλους αεραγωγούς. Στο πλάι διατήρησε τις γραμμές του 205, ενώ πίσω ταίριαξαν πολύ επιτυχημένα τα λεπτά κάθετα LED φώτα, οι αεραγωγοί και οι δύο ενσωματωμένες στον προφυλακτήρα απολήξεις της εξάτμισης.

Δείτε ακόμα: Νέο και πανίσχυρο Peugeot 508 Sport Engineered

Σχετικά με το αν το νέο 208 αποκτήσει έκδοση GTi, τα νέα μάλλον δεν είναι και τόσο ευχάριστα για τους οπαδούς του μοντέλου, αφού δεν αποκλείεται να είναι ηλεκτρικό! Μπορεί στην επιτάχυνση να είναι πιο γρήγορο από το 208 GTi με τον κινητήρα βενζίνης, όμως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν περιορισμένη τελική ταχύτητα και φυσικά ο ήχος και η γενικότερη αίσθηση συγκριτικά με ένα σπορ αυτοκίνητο με θερμικό μοτέρ δεν έχει καμία σχέση. Ας ελπίσουμε ότι τα μελλοντικά hot hatch δεν θα περιμένουμε να φορτίσουν για να τα οδηγήσουμε…

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Peugeot 208 1.2 PureTech 100

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Skoda Target του '88 καλύτερο από καινούργιο
Skoda Target του '88 καλύτερο από καινούργιο
Το S2000 «διδάσκει» τα MX-5 και Abarth 124 (+video)
Το S2000 «διδάσκει» τα MX-5 και Abarth 124 (+video)
Γιατί το νέο Audi RS 3 είναι πιο δυνατό στην Αμερική;
Γιατί το νέο Audi RS 3 είναι πιο δυνατό στην Αμερική; …
Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα για τη Bugatti Chiron SS
Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα για τη Bugatti Chiron SS
Ford GT «κονόμησε» 400.000 αξίας σε 2 χρόνια
Ford GT «κονόμησε» 400.000 αξίας σε 2 χρόνια
Διέλυσε το Honda Integra του ακριβώς πριν το δώσει!
Διέλυσε το Honda Integra του ακριβώς πριν το δώσει! …
Καπούτ η εξέλιξη θερμικών Audi από το 2026
Καπούτ η εξέλιξη θερμικών Audi από το 2026
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 84.000 ευρώ
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 84.000 ευρώ
H VW πήγε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo
H VW πήγε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store