Επ’ αυτοφόρω το νέο Honda Civic Type R

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των hot hatches προσεγγίζει τα επίπεδα της σύρραξης, με πρωτεργάτη την επερχόμενη Mercedes-AMG A 45. Στο ίδιο πεδίο μάχης, την ίδια περίοδο, δοκιμάζεται η ανανεωμένη εκδοχή του Honda Civic Type R. Κι εμείς απλά αδημονούμε για τον πόλεμο που επίκειται μεταξύ τους, όπως επίσης με το Renault Megane RS Trophy R και το επόμενο Ford Focus RS.

Δείτε ακόμα: Όλα τα Honda Civic Type R στην πίστα! (+video)

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες φανερώνουν μικρές και στοχευμένες επεμβάσεις στο αμάξωμα, με περισσότερο αεροδυναμικό σχήμα στον εμπρός προφυλακτήρα, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέο πίσω προφυλακτήρα. Τα καμουφλαρισμένα σημεία, ωστόσο, που συγκεντρώνουν το περισσότερο ενδιαφέρον είναι οι καθρέπτες και η οροφή. Και αυτό γιατί η Honda δεν έχει κανέναν λόγο να κρύβει τις ανεπαίσθητες αισθητικές αλλαγές που μπορεί να υπάρχουν εκεί, αλλά έχει κάθε αιτία να αποκρύπτει τυχόν βελτιώσεις στο στήσιμο. Βελτιώσεις που κατά πάσα πιθανότητα απορρέουν από την παρουσία ανθρακονημάτων, με σκοπό την μείωση του βάρους και την χαμηλότερη τοποθέτηση του κέντρου μάζας – όλα προς όφελος της ακόμα ακριβέστερης οδικής συμπεριφοράς και την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για μπροστοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring (ένα ρεκόρ που έχει βάλει στο μάτι το Megane RS Trophy R, οπότε οι Ιάπωνες προσέχουν για να έχουν).

Η μεγαλύτερη εισαγωγή στο καπό, επίσης ενδέχεται να προοιωνίζει νέα κάτω από το καπό. Ο 2λιτρος i-VTEC Turbo αποδίδει σήμερα 320 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής μεταξύ 2.500 και 4.500 σ.α.λ. Ανακοίνωση δεν υπάρχει από πλευράς Honda, αλλά δεν αποκλείεται μια μικρή αύξηση στην ισχύ, της τάξης των 10 ίππων. Μεγαλύτερη ενίσχυση -στην περιοχή των 350 ίππων, ας πούμε- θα αλλοίωνε την ομοιογένεια πλαισίου-ανάρτησης, οπότε οι γκουρού του «Big H» φαίνεται να στοχεύουν στην αύξηση της ταχύτητας μέσω της μείωσης του βάρους.

Διαβάστε επίσης: Η ανατομία του μοτέρ-«τιμωρού» του Honda Civic Type R (+video)

Εξάλλου, οι αυξημένες ιπποδυνάμεις θα συνθέσουν τα καθήκοντα της επόμενης γενιάς Type R, η οποία θα διαθέτει τουλάχιστον 400 άλογα, θα είναι τετρακίνητη και πιθανότατα υβριδική. Μέχρι τότε (κάπου στο 2022), θα αναλάβει η ανανεωμένη έκδοση του σημερινού μπροστοκίνητου να επιβάλλει την τάξη στην κατηγορία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ford GT «κονόμησε» 400.000 αξίας σε 2 χρόνια
Ford GT «κονόμησε» 400.000 αξίας σε 2 χρόνια
Διέλυσε το Honda Integra του ακριβώς πριν το δώσει!
Διέλυσε το Honda Integra του ακριβώς πριν το δώσει! …
Καπούτ η εξέλιξη θερμικών Audi από το 2026
Καπούτ η εξέλιξη θερμικών Audi από το 2026
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 84.000 ευρώ
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 84.000 ευρώ
H VW πήγε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo
H VW πήγε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo
Πού είναι παράνομη η χειροκίνητη Porsche 911 GT3;
Πού είναι παράνομη η χειροκίνητη Porsche 911 GT3;
Καρναβάλι Nissan GT-R θέλει να γίνει Civic Type R
Καρναβάλι Nissan GT-R θέλει να γίνει Civic Type R
Μισό εκατ. για τη Supra του The Fast and the Furious!
Μισό εκατ. για τη Supra του The Fast and the Furious!
Το Honda Civic που δεν είναι Honda
Το Honda Civic που δεν είναι Honda
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store