Επένδυση «μαμούθ» 72 δισ. ευρώ από τη Hyundai

Η Hyundai Motor Company παρουσίασε τον οδικό χάρτη και τη στρατηγική της για να επιταχύνει τη φιλοδοξία της για την ηλεκτροκίνηση, καθώς επιδιώκει βιώσιμη πρόοδο για την εταιρεία. Ο κ. Jaehoon Chang, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor και άλλα στελέχη παρουσίασαν τα σχέδια σε μετόχους και επενδυτές, όπως και σε άλλους ενδιαφερόμενους στο forum «2022 CEO Investor Day». Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης στόχους πωλήσεων και οικονομικών επενδύσεων που σκοπεύει να πραγματοποιήσει έως το 2030.

Ο οδικός χάρτης για τα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai (BEV) υποστηρίζεται από: την ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων, τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας και την εξασφάλιση της ανταγωνιστικότητας hardware και software. Σύμφωνα με τη στρατηγική της, η εταιρεία στοχεύει να φθάσει σε ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις τα 1,87 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα εξασφαλίζοντας ποσοστό ύψους 7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς έως το 2030.

Η Hyundai παρουσίασε επίσης τους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους οικονομικούς της στόχους. Η εταιρεία σχεδιάζει επενδύσεις 72 δισεκατομμυρίων ευρώ για μελλοντικές δραστηριότητες έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων 14,6 δισεκατομμύρια ευρώ για την ηλεκτροκίνηση και 9 δισεκατομμύρια ευρώ σε ενισχυμένες δυνατότητες software συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης.

Ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων

Η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει 17 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030. από τα οποία θα είναι 11 Hyundai και 6 Genesis. Τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Hyundai θα περιλαμβάνουν 3 sedan, 6 SUV, 1 ελαφρύ επαγγελματικό όχημα και 1 μοντέλο νέου τύπου. Μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του IONIQ 6 και θα ακολουθήσει το IONIQ 7 το 2024. Στην πολυτελή μάρκα Genesis, η γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων αποτελείται από 2 επιβατικά αυτοκίνητα και τέσσερα 4 SUV, συμπεριλαμβανομένου του Electrified GV70 που θα κυκλοφορήσει φέτος. Από το 2025, όλα τα νέα Genesis θα είναι ηλεκτρικά.

Βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας των ηλεκτρικών οχημάτων

Η Hyundai Motor στοχεύει να δημιουργήσει μια παραγωγική διαδικασία υψηλής απόδοσης για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων επιταχύνοντας τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Στο Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας της Hyundai Motor στη Σιγκαπούρη (HMGICS), ακρογωνιαίο λίθο καινοτομίας στην αξιακή αλυσίδα κινητικότητας της εταιρείας, θα δημιουργηθεί μια ανθρωποκεντρική πλατφόρμα καινοτομίας. Η πλατφόρμα αναμένεται να φέρει καινοτομίες στην αποδοτικότητα της παραγωγής μέσω ενός ευέλικτου συστήματος παραγωγής, προηγμένου επιπέδου αυτοματισμού και τεχνολογίας ψηφιακού διδύμου. Πέρα από τις υπάρχουσες παραγωγικές μονάδες ηλεκτρικών οχημάτων στην Κορέα και την Τσεχική Δημοκρατία, η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τις μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας με ένα εργοστάσιο στην Ινδονησία που ξεκίνησε πρόσφατα να λειτουργεί.

Καθώς οι μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων επεκτείνονται, η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει το εύρος προμήθειας μπαταριών μέσω στρατηγικών συνεργασιών με εταιρείες μπαταριών, σε διάφορες μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, για να εξασφαλίσει επαρκή εφοδιασμό μπαταριών. Μέσω αυτών των συνεργασιών, η εταιρεία από το 2025 αναμένεται να αποκτήσει περισσότερο από το 50% των μπαταριών λιθίου επόμενης γενιάς για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Διασφάλιση ανταγωνιστικότητας software και hardware

Η Hyundai Motor σχεδιάζει να εισάγει μια νέα πλατφόρμα Integrated Modular Architecture (IMA), που εξελίχθηκε από την πλατφόρμα E-GMP που αποτελεί τη βάση των IONIQ 5 και GV60, τα οποία λανσαρίστηκαν με επιτυχία το 2021. Η IMA θα χρησιμοποιηθεί όχι μόνο ως πλατφόρμα ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων της Hyundai αλλά και ως πλατφόρμα κατασκευής οχήματος (PBV), συμβάλλοντας στον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής και στη μείωση του κόστους.

Σε αντίθεση με το υπάρχον σύστημα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο έχει διαφορετικούς τύπους πακέτων μπαταριών για κάθε μοντέλο, η IMA μπορεί να εξοπλιστεί με τυποποιημένα πακέτα μπαταριών για ευέλικτη σύνδεση ανεξάρτητα με το μοντέλο βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κόστους. Μέσω του συστήματος cell-to-pack, η νέα πλατφόρμα μπορεί να εξασφαλίσει επαρκή ενεργειακή πυκνότητα και να συντομεύσει ακόμη περισσότερο τον χρόνο φόρτισης.

Μέχρι το 2030, η εταιρεία θα επενδύσει συνολικά 9 δισεκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε λύσεις software, συμπεριλαμβανομένων 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ για τεχνολογικές καινοτομίες, όπως συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση, 3,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε στρατηγικές επενδύσεις για νεοφυείς επιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα και 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT). Μετά το 2030, η εταιρεία στοχεύει τα έσοδα από τις software επιχειρήσεις να λαμβάνουν περίπου το 30% των συνολικών πωλήσεων.

Get it on Google Play Download on the App Store