Εξηλεκτρισμένα τα 2/3 των Peugeot το 2021

Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της Peugeot και το νέο Peugeot 308 θα προσφέρεται από το λανσάρισμά του, με δύο Υβριδικούς-επαναφορτιζόμενους κινητήρες. Μέσα στο 2021, αυτές οι δύο νέες εκδόσεις θα διευρύνουν την γκάμα των εξηλεκτρισμένων Peugeot, η οποία θα φτάσει στο 70% του συνόλου των μοντέλων της μάρκας, συμπεριλαμβάνοντας τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 100% μέχρι το 2025 στην Ευρώπη.

Από το λανσάρισμά του, το νέο Peugeot 308 θα εφοδιάζεται με δύο plug-in hybrid κινητήρες,  συμπληρώνοντας έτσι την ήδη πλούσια γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων. Το νέο Peugeot 308 Hybrid 225 e-EAT8 αποδίδει έως 225 hp συνδυάζοντας έναν κινητήρα PureTech 180 hp και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 hp με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 (26 γρ. εκπομπές CΟ2 ανά χλμ., και αυτονομία μέχρι 59 χλμ. με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP). Η έκδοση Hybrid 180 e-EAT8, διαθέτει έναν κινητήρα PureTech 150 hp που συνδυάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 110 hp και το e-EAT8 (25 γρ. εκπομπές C02 ανά χλμ., και αυτονομία μέχρι 60 χλμ. με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Peugeot ξεκίνησε πριν τρία χρόνια με το λανσάρισμα του e-208 και από τότε τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και τα αντίστοιχα plug-in hybrids (3008 και 508) με το σήμα του λιονταριού, άφησαν τη σφραγίδα τους στην αγορά. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, η Peugeot είναι δεύτερος full liner κατασκευαστής στην Ευρώπη σε ότι αφορά τις συνολικές πωλήσεις, και καταλαμβάνει ήδη την τρίτη θέση στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Τα Peugeot e-208 και e-2008 βρίσκονται στη 2η θέση στα αντίστοιχα BEV segments, κερδίζοντας μερίδιο μήνα με το μήνα.

«Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής που εμείς ονομάζουμε “Power of Choice“, η οποία δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει είτε ένα μοντέλο με συμβατικό κινητήρα, ή μία εξηλεκτρισμένη έκδοση, ανάλογα με τις δικές του ανάγκες. Οι εξαιρετικές επιδόσεις των πωλήσεων των εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων, μας δείχνουν ότι στην Ευρώπη αυτή η στρατηγική αποδίδει καρπούς. Σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και οι αγορές όπου ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, θα χρησιμοποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας για να ξεχωρίσουμε ως καινοτόμος, premium και full liner μάρκα. Όπου κι αν είμαστε, θέλουμε να παίζουμε το ρόλο ενός πραγματικού μοχλού προόδου”. δηλώνει η Linda Jackson, CEO της Peugeot.

Η στρατηγική του ‘Power of Choice’ μπόρεσε να υλοποιηθεί χάρη στις πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειακών επιλογών, οι οποίες μας έδωσαν τη δυνατότητα να εφοδιάσουμε κάθε μοντέλο με την τεχνολογία κίνησης που ικανοποιεί ακριβώς τις ανάγκες του κάθε πελάτη: ηλεκτρική, plug-in hybrid ή εσωτερικής καύσεως.

Για την Peugeot, η ηλεκτρική προσφορά περιλαμβάνει τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Η μάρκα προσφέρει μια 100% ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων, δίνοντας στον επαγγελματία τη δυνατότητα πρόσβασης στις «πράσινες περιοχές» των μεγάλων πόλεων, χωρίς κανένα πρόβλημα, με χώρους φόρτωσης ακριβώς ίδιους με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Αξίζει να σημειωθεί πως το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων της Peugeot είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο από το τέλος του 2019, με 55 σημεία φόρτισης αλλά και με διαθέσιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβριδικές εκδόσεις για δοκιμαστική οδήγηση.

Get it on Google Play Download on the App Store