Γνωρίζετε το Hyundai Tucson Champion;

To Tucson ζει στον αστερισμό του N σήμερα. Πιο δυναμικό σε σχεδίαση και τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ, διαθέτει έκδοση N Line και περιμένει καρτερικά το καθαρόαιμο N των 290 ίππων, ώστε να ανακηρυχτεί το πιο δυνατό -μαζί με το Sonata N Line– Hyundai παραγωγής. Γνωρίζετε όμως ότι οι Κορεάτες είχαν παρουσιάσει ειδική έκδοση του SUV τους, πριν από 15 χρόνια;

Η πρώτη γενιά Tucson εξελίχθηκε σε διεθνή εμπορική επιτυχία, κερδίζοντας πλείστους αγοραστές και στη χώρα μας. Αγαπημένος κινητήρας ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός των 140 ίππων, με την επαρχία να προτιμά τον πολύ πιο ταιριαστό ντίζελ 2.0 CRDi των επίσης 140 ίππων, αλλά και 305 Nm ροπής (184 Nm ο βενζινοκινητήρας). Ο κορυφαίος 2.7 V6 των 175 ίππων δεν βρήκε πρόσφορο φορολογικά έδαφος εδώ, όμως στο εξωτερικό είχε τα τυχερά του. Στη Γερμανία δε, το SUV της Hyundai κυκλοφόρησε σε μια πολύ σπάνια και «σπέσιαλ» έκδοση, ονόματι Champion.

Διαβάστε επίσης: Σας έχει λείψει το Hyundai Coupe;

 

Ο βελτιωτής CRD τοποθέτησε νέο προφυλακτήρα μπροστά με κυκλικούς προβολείς ομίχλης και διαφορετική μάσκα, «φρύδια» στα φωτιστικά σώματα, πλαϊνά σκαλοπάτια, ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα με τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση, αεροτομή οροφής και μια τετράδα πολυάκτινες 18άρες ζάντες, σε ελαστικά 245/45. Η καμπίνα των επιβατών ήταν καλυμμένη με δέρμα και alcantara, επενδύσεις αλουμινίου κάλυπταν το ταμπλό και τα πεντάλ, ενώ υπήρχαν μέχρι βελουτέ πατάκια! Αν τώρα το όνομα «CRD» (Car Research & Development) δεν σας λέει κάτι, σκεφτείτε «Brabus» – της οποίας είναι θυγατρική!

Δείτε ακόμα: Ποιες πρωτιές είχε το Hyundai S Coupe GT;

Μηχανικά ήταν όμοιο των κανονικών Tucson, διαθέσιμο με όλους τους κινητήρες. Όπως όλα τα Hyundai, έτσι και το Champion διακρινόταν για το value for money. Το 2λιτρο βενζινοκίνητο ξεκινούσε από τις 27.190 ευρώ, το ντίζελ ανέβαινε στις 31.890 και το κορυφαίο 2.7 V6 κοστολογούνταν στις 31.890 ευρώ. Πρόκειται με διαφορά για το πιο σπάνιο Tucson και ένα εκ των πιο συλλεκτικών Hyundai, καθότι διατέθηκαν μόλις 500 κομμάτια – όλα για την αγορά της Γερμανίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υβριδικό τρακτέρ από την Steyr με 5 ηλεκτροκινητήρες
Υβριδικό τρακτέρ από την Steyr με 5 ηλεκτροκινητήρες …
Επισκευή λακκούβας σε 8 λεπτά από την JCB! (+video)
Επισκευή λακκούβας σε 8 λεπτά από την JCB! (+video) …
Έτσι θα είναι το νέο VW Polo
Έτσι θα είναι το νέο VW Polo
Τάφος το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν των 10.000 ευρώ
Τάφος το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν των 10.000 ευρώ …
Γιατί αυτό το VW Golf πωλείται 79.300 ευρώ;
Γιατί αυτό το VW Golf πωλείται 79.300 ευρώ;
Fiat Uno Turbo σε τιμή που... τουρμπίζει!
Fiat Uno Turbo σε τιμή που... τουρμπίζει!
Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;
Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;
Τετρακίνητο και τουλάχιστον 261 ίππων το GR Corolla
Τετρακίνητο και τουλάχιστον 261 ίππων το GR Corolla …
Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της
Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Dacia Duster με νέο turbo κινητήρα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό ηλεκτρικό VW
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Fiat Panda Sport, City Life, City Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η ντίζελ ηλεκτρική Mercedes GLC 300 de
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων